رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الفصل العاشر 10 بقلم نورهان العطار
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الجزء العاشر
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني البارت العاشر
رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني الحلقة العاشرة
ليث بغضب انتي بتعملي اي هنا
الخدامة بتوتر انا انا انا بنظف المكتب
ليث مين طلب منك تنظفي المكتب
مليكة انا يا ليث الي طلبت منها تنظف المكتب علشان رمضان بكرة انت عارف انت اي الي جابك بدري
ليث اي مش عاوزاني اجي يعني
مليكة لا دا انت منور يا حبيبي بس علشان قلت هتاخر علشان عندك اجتماع فافتكرت حصل حاجه
ليث لالا مفيش حاجه روحي انتي يا منال علي شغلك
ذهبت منال وهي تحمد ربها بان نجد علي خير من ليث
مليكة هااا بقا كنت فين واي الي جابك بقا احكيلي
ليث انا كنت عند مرام زي مقلتلك وكنت هطلع علي الشركة افتكرت اني نسيت الملف فجيت اخدة بس
مليكة قولي بقا مرام عملة اي وحشتني اوووي
ليث هي جاية بكرة وكويسة وبكرة هتشوفيها وتنمو علي الخلق زي زمان
مليكة انا دنا حمل وديع
ليث بسخريه اة وديع اوووي انا مرة دخلت عليكم لقيتكم بدبرولي في مكيدة قال اي هنحطلك موز علي السلم ومرام تقولك يالهوي لا يا ستي يحسن يقع
مليكة الله مش كانت خايفة عليك
ليث انا فعلا مكنتش هقع كنت هموت انا ماشي وخلي بالك من الواد ورقبي منال كويس اوووي وقليلي كل حركاتها
مليكة حاضر يا حبيبي متخفش
ليث اوعي الواد اوعي تسبية
مليكة خلاص ياعم امشي بقا عاوزة انظف وانت معطلني
ليث متجوز سواقة توك توك اعوز بالله ماشي يا ختي
مليكة وهي تقبل خدة باي ياروحي
ليث وهو يقبل راسها باي يا نور عيني
ذهب ليث وركب سيارتة وانطلق الي الشركة
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)
كانت ياسمين تروق في البيت والخدم يساعدوها
اسر انتي بتعملي اي انتي مجنونه
ياسمين بروق رمضان بكرة كل سنه وانت طيب
اسر اي رمضان وترويق اي ما الخدم موجودين
ياسمين ايوة موجودين بس انا حابة اتحرك الدكتور قالي كدة علشان ولدتي تبقي سهلة متخفش عليا
اسر خلي بالك من نفسك انا مش هتاخر في اجتماع وجاي علي طول لو تعبتي ارتاحي تمام
ياسمين حاضر يا حبيبي تيجي بالسلامه يارب
اسر وهو يقبل راسها مع السلامه يا حبيبتي
ذهب اسر وركب سيارتة وانطلق الي الشركة وصل اسر الي الشركة مع ليث نزل ليث من السيارة وكذلك اسر بعد السلام دخل ليث واسر الي الشركة والجميع يتهامس عليهم من وسامتهم وهيبتهم دخل ليث واسر غرفة الاجتماعات وبعد وقت اتمت الصفقة علي خير وذهب الجميع حتي ليث ذهب الي مكتبة واسر ايضا
في مكتب اسر اتصل علي ياسمين
اسر الو ايوة حبيبتي
ياسمين ايوة يا حبيبي انت كويس
اسر المفروض انا الي اسال السؤال دا انتي بخير
ياسمين اة الحمدلله بخير متخفش عليا
اسر خلي بالك من نفسك خلي الشهر دا يعدي علي خير
ياسمين متخفش يا حبيبي خلي بالك من نفسك مع السلامه
اسر مع السلامه يا حبيبتي
اغلق اسر مع ياسمين وغرق في الشغل
في مكتب ليث كان يجلس ولاكن فجاة قلق علي ملاكة
ليث اما اروح اتصل بيها
رن ليث ولاكن لا يوجد رد فقلق ورن مرة اخري
مليكة سلام عليكم
ليث بلهفه وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته كنتي فين مش بتردي لي
مليكة كنت بغير لاسد عمال يعيط مش عارفه لي
ليث اوعي يكون سوزي شلتة او مسكتة
مليكة لالا متخفش انا مش بسيبة خالص
ليث انا شوية واجي لو فضل يعيط اجهززي ونودي للدكتور ماشي
مليكة ماشي يا حبيبي مع السلامه هروح اشوف اسد
ليث مع السلامه يا حبيبتي
اغلق ليث الهاتف وانغمس في الشغل بعمق
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)
سوزي بعصبيه ازاي قفشك يعنى اوعي يكون شك في حاجه
منال بخوف لالا ست مليكة نقذتني الحمدلله
سوزي حولي تاني انتي فاهمه لازم القي الورق
منال بس زوديلي الفلوس
سوزي الي انتي عاوزة
منال تمام انا هروح اشوف شغلي علشان محدش يشك فيا
سوزي غوري انتي
ذهبت منال وفعلت سوزي مكالمة مع احد الاشخاص
سوزي ايوة انا ملقتش الورق بس في اقرب وقت هلاقية
فؤاد لو مش بعتي الورق في خلال اسبوع هخلص عليكي علشان خلاص قرفت منك واغلق الخط
سوزي لالا انا مش عاوزه اموت انا هعمل اي حاجه بس مش اموت لازم اتصرف
ذهبت سوزي حتي تفعل شئ من مخططها
(💙💙💙💙 بقلم نورهان العطار 💙💙💙💙)
انتهي يونس من عملة وركب سيارتة لكي يذهب الي القصر وصل بعد مدة ودخل الي القصر ولاكن وجد شئ جعلة يقف مكانة من الصدمة…….؟؟
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قاسي أحب طفلة الجزء الثاني)