رواية في منتهى العشق الفصل الخامس عشر 15 بقلم نونا علي
رواية في منتهى العشق البارت الخامس عشر
رواية في منتهى العشق الجزء الخامس عشر
رواية في منتهى العشق الحلقة الخامسة عشر
جه يوم الفرح يزن بيتصل ع عشق
يزن: صباح الخير يا حبيبتي جاهزه
عشق: صباح النور جاهزه ل اي
يزن بصدمه: عشق انتي مسطوله النهارده فرحنا
عشق: فرح مين اي بتهزر
ونطت من ع السرير ويزن بيضحك عليها
عشق: حاضر نص ساعه واكون جاهزه
عشق بتصحي ساره وبتعرفها ان يزن جاي ياخدهم
بيجهزو وبيخرجو بتلاقي الام بتحط الفطار
الاب بيتكلم: تعالو يا حبايبي احلي عروستين ف الدنيا
الام: ربنا يفرح قلبكم ويهنيكم
عشق وساره بيحضنوهم وبيعيطو
احمد باستظراف : انتو مسافرين ولا اي ده مسافه السكه ونكون عندكم
عشق بتخبطه ع كتفه: رخم اوى وبعدين مانت كمان هتتجوز وتنسانا
احمد بحب: عمري مهنساكم انتو حياتي
ساره وعشق بيحضنوه والعيله بتفرح
يزن جه وخد الثلاث بنات ومشيو
ف العربيه لما وصلو وساره وحياه نزلو
يزن بيمسك ايد عشق وبيبوسها وبيبص ف عيونها
عشق بتحط الايد التانيه ع خده: ف اي
يزن: انا مبسوط اني النهارده فرحنا وهتبقي مراتي ياعشقي
عشق بحب: انا بحبك واتمني تكون معايا ف الدنيا والاخره واتمني لقاك ف الجنه
يزن: ربنا يطولي ف عمرك ونجيب بنوته شبهكك
عشق: حبيبي انت
ساره بتنادي ع عشق وبتخرج
يزن بيروح يجهز هو وزين واحمد
ف الكوافير البنات بتخلص والشباب بتيجي
يزن بيتكلم: متخبط وتدخل
زين: متدخل انت
يزن وزين: خلاص ادخل انت يااحمد
احمد: يعني بتبدسوني انا الاول هههه
احمد خبط ودخل
والتلاته كانو واقفين
بتاعت الكوافير: الف مبروك ليكم
التلاته ردو : الله يبارك فيكي فين عرايسنا بقي ههه
بتاعت الكوافير: كل واحد يطلع عروسته
يزن راح ع عشق وانبهر من جمالها
باس راسها بكل حب : دايما بتوقعي قلبي من جمالك ياعشقي
عشق بحب: وانت كمان جميل اوى
عند زين
بيبوس ساره من ايدها: مبروك عليا انتي
ساره: الله يبارك فيك يا حبيبي
عند احمد
بيحضن حياه : جميله كالعاده
حياه بحب: بحبك يا حبيبي
كل واخد بياخد عروسته وبيروحو يتصورو
ويعدي الفرح بكل حب ومن غير اي مشاكل
كل واحد خد عروسته بيته
والد عشق اول لما دخل البيت زعل: بناتي الاتنين اجوزهم ف يوم واحد البيت هيكون وحش من غيرهم
بس دي سنه الحياه
مامت عشق : هتوحشني مناقرتهم مع بعض وهزارهم وضحكهم
والد عشق: ان شاء الله يتهنو ف بيت جوزهم وحياه هتكون زي بنتنا
عند يزن : عشق تعالي نصلي ركعتين
صلو وطلب انه يتكلم معاها
يزن: انتي بقيتي مراتي اسرارنا تكون جوه الاوضه دي برة الاوضه تنسيها تماما ومحدش يعرف عننا حاجه
واي زعل تيجي لحضني وتشكيلي ولو انا زعلت يكون بينا ومنمش زعلانين من بعض ووعد اشيلك جوه عيني واكون ليكي اب وزوج وابن
عشق بحنيه: حاضر يا زينو
يزن : بعد زينو دي استعني ع الشقا بالله ههههه
ملحوظه( مكنتش عايزه اكتب البارت ده اكراما لمشاعري😂😂)
نسيبهم يقضو يومهم ونروح ل زين
ساره بعياط: عايزه اروح ل أمي
زين بضحك: تروحي فين يا حبيبتي عايزه تجيبي ليا فضايح هههه
ساره: متقربش احسن اصوت والم الناس
زين: طب اهدي انتي خايفه مني
ساره: اي اه لا بس انا عايزه اروح ل ماما
زين بياخدها ف حضنه: انا عمري هاذيكي انتي بنتي قبل لما تكوني مراتي ومفيش حد بياذي بنته صح
ساره: صح بس يا زين
زين بيبوسها بكل حب وبتنسي الخوف
نسيبهم ونروح ل أحمد وحياه
( هو يوم كله زفت انا عارفه 😂)
أحمد بحب بياخد حياه ف حضنه وبيطمنها
احمد: حبيبتي جاهزه ولا لاء
حياه بكسوف: امممم
أحمد: لو مش جاهزه مش هغصبك ع حاجه
حياه: لا عادي
وعدي اليوم ع الثلاثه بكل حب وبقي كل واحد
زوج وزوجه قولا وفعلا
القاكم ف روايه تانيه
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية في منتهى العشق)