رواية في منتهى العشق الفصل الحادي عشر 11 بقلم نونا علي
رواية في منتهى العشق البارت الحادي عشر
رواية في منتهى العشق الجزء الحادي عشر
رواية في منتهى العشق الحلقة الحادية عشر
تاني يوم البنات صحيت عشان يجهزو ل فرحهم طبعا مبقاش في شغل
عشق بتتكلم: مالك يا ساره
ساره: مفيش متضايقة شويه
عشق: طب قولي ف اي متخانقه مع زين ولا مش عايزه تحكي
ساره: الصراحه اه
وبتبدا تحكي ولما بتخلص عشق بتتكلم: بصي طبعا هو غلطان بس عايزه اقولك ان الرجاله كلهم فيهم طبع الشك شويه حتي ف نفسهم لكن الراجل تقتدري تغيري فيه وتخليه واثق فيكي وأحيانا بتكون غيره ولازم تتعودي ع غيره الراجل
ساره بعياط: طب انا دلوقت زعلانه ومش عايزه اكلمه
عشق: اهدي والعياط مش حل خدي وقتك بس متخلوش الزعل يبقي بينكم ويسيطر عليكم
وقتها زين بيتصل وعشق بتقولها هسيبك تتكلمي معاه والراحه
ساره: الو نعم
زين: افتحي الباب لو سمحت
ساره استغربت: باب اي
زين: الشقه يااساره انجزي
ساره بتقوم تفتح وبتتفاجا انه شايل بوكيه ورد وبوكس
زين: يامفتريه مش شيفاني شايل خليني ادخل ولا هفضل ع الباب وسعي كدا
ساره لسه مصدومه : ها هو راح فين
زين: هتفضلي واقفه كتير انا قعدت ههههه
ساره بتعمل نفسها زعلانه: نعم خير
زين بيقعدها جنبه وبيمسك ايدها: انا اسف ووعد مش هتحصل تاني انا بس كنت حابب اقولك وحشتيني لكن استنيتك كتير حقك عليا
ساره: يا زين مينفعش من اول مره تشك فيا كدا والا مكنتش خطبتني
زين : ششش خلاص بقي ولا ارجع البوكس
ساره بسرعه: لا لا خلاص
وبيضحكو وبيستاذن انه يمشي
بتدخل اوضتها وعشق بتتكلم: ايوا بقي بالنص ها
ساره : لا طبعا ده ليا انا
ملحوظه برا الروايه( عامله زي واحده كدا اعرفها هههههه)
عشق: ماشي يا ستي الف هنا ع قلبك
ساره بتحضنها وبتشكرها وبيقعدو يفتحو البوكس بيلاقو شيكولاتة وشيبسي كتير وبتضحك
يزن بيتصل ع عشق وبتروح اوضه تانيه تكلمه: صباح الخير اسف اني مكلمتكيش بس كان عندي ضغط شغل وزين باعني معرفش راح فين
عشق بتفاهم: ولا يهمك يا حبيبي انا عرفت هو كان فين ههههه
يزن: راح فين وبعدين استني قولتي اي
عشق: قولت عارفه راح فين
يزن: لا لا ف كلمه ف النص كدا
عشق بتتكسف: قولت حبيبي
يزن: يابركه دعاكي ياأمي ههههه
عشق: يزن بس بقي
يزن: المهم اتصلت عشان تجهزي ساعه وهعدي عليكي نخرج شويه
عشق: طب استأذن من بابا الاول
يزن بيبتسم وبيعرف انه اختار صح: انا اتصلت يا حبيبتي وموافق ويالا اجهزي ولا الغي المفاجاه
عشق: فوريره واكون جاهزه ههههههه
بعد ساعه ونص ويزن مستني عشق تحت
بتنزل وبتكون جميله اوى لابسه دريس هافان مع طرحه بيضا وكوتشي ابيض ومفيش اي ميكب
يزن بيسرح ف جمالها
عشق: يزن بكلمك
يزن بتلقائيه: انتي جميله اوى يبختي بيكي
عشق خدودها بتحمر وتوطي راسها
يزن بيرفع راسها : اوعي يا عشق توطي راسك تاني انتي دايما راسك مرفوعه يا تاج راسي
عشق بتفرح بالكلام وبتتمني ف قلبها ان الحب يفضل موجود بينهم ويكون عوضها: طب يالا بقي عشان منتاخرش
بيمشو وبيروحو الملاهي المكان المفضل ل كل بنت
عشق بفرحه: يزن مش معقول عرفت ازاي اني نفسي اجي هنا
يزن: انتي تتمني وانا انفذ يا عشقي
بيقضو يوم ولا احلي من كدا
عشق: يزن انا مبسوطه جدا وحاسه اني هطير من الفرح
يزن : بحبك وهفضل احبك لآخر نفس فيا
عشق : وانا كمان اوووى وبعدين انا جوعت
يزن: عيوني تحبي ناكل اي
عشق: امم ناكل ….
بيروحو ياكلو وبيروحو
وهما ف العربيه تحت البيت
يزن بيتكلم: طب اي انا فرحتك النهارده مفيش اي تصبيره
عشق بسرعه بيتنزل من العربيه: ولا اعرفك اصلا هههه
يزن: ماشي هتيجي هتروحي مني فين يعني
سرقتي قلبي وروحي يا عشقي وبيمشي بالعربيه
بيتمر الايام وكل واحد بيثبت للتاني انه بقي بيحبو بعض جداا
وبيجي يوم صعب شويه
ياتري اي هو ؟!
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية في منتهى العشق)