روايات

رواية في منتهى العشق الفصل الثاني عشر 12 بقلم نونا علي

رواية في منتهى العشق الفصل الثاني عشر 12 بقلم نونا علي

رواية في منتهى العشق البارت الثاني عشر

رواية في منتهى العشق الجزء الثاني عشر

رواية في منتهى العشق
رواية في منتهى العشق

رواية في منتهى العشق الحلقة الثانية عشر

الصبح عشق وساره كانو مستنين يزن وزينو فضلو يتصلو عليهم ومردوش وقلقو كتير
ساره: طب وبعدين مبيردش
عشق: ولا يزن كمان انا هتصل ع حياه
بتتصل كتير وبردو مبتردش
وقتها يزن اتصل عليها
عشق: يزن فينك قلقتني عليك ليه مبتردش
يزن: عشق أنا محتاجك
عشق: يزن ف اي مالك يا حبيبي
يزن: حياه تعبت الفجر وخدناها المستشفى وهيا حاليا ف العمليات ومحدش خرج طمنا لسه
عشق: مستشفى اي
يزن: مستشفى….
عشق : احنا جايين حالا

 

بتقول ل مامتها وباباها وبيروحو المستشفى
اول لما يزن بيشوف عشق بيجري يحضنها ويعيط ونفس الوضع زين وساره
ساره: اهدي يا زين هتبقي كويسه
زين: انا قلقان عليها
احمد ببشوف الدكتور خارج وبيجري عليه
احمد: مالها يادكتور طمني لو سمحت
الدكتور: اهدو يجماعه كانت الزايده والحمد لله قدرنا ننقذها
الاب بارتياح: يعني هيا كويسه
الدكتور: اطمن يحج شويه وهتتنقل غرفه عاديه
الام: اه يا حبيبتي كنتي بتتوجعي وانا محستش بيكي وبتعيط
عشق بتهديها: متعيطيش يا طنط الدكتور طمنا عليها
الام: بتهدي شويه
ويزن بينادي ع عشق وبيخرجو
عشق: احنا رايحين فين
يزن: هنروح نجيب اكل يا حبيبتي زمانكم جعانين

 

عشق: يا حبيبي نطمن ع حياه الاول وبعدين نروح نتغدا ف البيت
يزن: مش هكرر كلامي يالا بقي يا عشقي
بيخرجو يجيبو اكل وعشق واقفه مستنيه يزن في شخص بيعاكس عشق ويزن بيستني يشوف هتعمل اي
الشخص: واقفه لوحدك ليه يا قمر تحبي ساعدك
عشق مبتردش عليه
الشخص: الله دا انت تقيل بقي وبيقرب عشان يمسك ايدها بتضربه بالقلم
الشخص: نهارك اسود وبيدا يرفع ايده بيلاقي يزن مسكها ونزل في ضرب والناس اتجمعت وبعدوهم والولد من كتر الضرب اتأسف وجري
عشق: يزن انا اسفه والله هو ال ..
يزن: اهدي يا عشقي انتي اجمل بنت شوفتها ف حياتي وعمري مااشك فيكي
عشق بتعرف انها اختارت صح وبتمسك ايده
عشق: انا بجد ربنا بيحبني عشان بعتلي شخص زيك
يزن: وانا كمان ربنا ميحرمنيش منك
عشق: طب يالا عشان جوعت
يزن : ع طول جعانه وكان من شويه لما نروح ههههه

 

عشق: يزن خلاص بقي قلبك ابيض ههه
يزن: بطلي دلع اصل والله اخلي الفرح النهارده مش كفايه هيتاجل
عشق بتتكسف وبتروح ع العربيه
بيروحو المستشفى وبيلاقو حياه خرجت وبيفطرو وبعد شويه الدكتور بيطلع اذن انها تقدر تروح بيروحو بيت يزن
والد عشق : نستأذن يجماعه والف سلامه عليكي يابنتي
حياه: الله يسلمك يا عمي
مامت عشق: ربنا ينجيكي يا حبيبتي وتقومي بالسلامة
حياه: تسلمي يا طنط
وبيستاذنو عشان يمشو
والد يزن: وصلوهم يشباب
احمد : ينفع يا بابا اطمن عليها واجى وراكم
الاب: ماشي بس خلي بالك من نفسك وانت جاي
بيروحو وزين بيتصل يطمن انهم وصلو والبنات بتريح شويه

 

ف بيت يزن
احمد وحياه ف الاوضه
احمد: كدا تخضيني عليكي يا حياه قلبي
حياه: حقك عليا يا بعد لما قفلت معاك حسيت بوجع جامد ومقدرتش اتصل بيك كان وقتها يزن جاي يقولي اننا هننزل نشوف الفستان بكره ف قولتلو يلحقني
احمد: المهم انك بخير يا قلبي وشدي حيلك بقي عايز اتجوز يا ناس
حياه: بس صوتك ماما وبابا يقولو اي
احمد: يقولو ال يقولوه بحب بنتهم وعايز اتجوزها
حياه: اسكت مش قادره اضحك وبعدين يا حبيبي الفرح هيتاجل
احمد: مهو كله بحسابه اصبري عليا
حياه بتتكسف واحمد بيخدها ف حضنه وبتنام
بعدها بيخرج ويستاذن وبيروح
عدي كام يوم والوضع كويس وحياه بدات تتحسن
يزن وزين واحمد بيتفقو انهم يعملو مفاجاه ليهم ويحجزو يوم ف اسكندريه يقضوه هناك
كل واحد بيتصل ع حبيبته انها تجهز
وكل واحد بياخد خطيبته ف العربيه وبيمشو

 

عشق: زينو حبيبي رايحين فين
يزن: خدي كلي الشيبسي ده واسكتي لما نوصل
ساره: زين هو ف اي
زين: متسعجليش وافتحي الشنطه دي واسكتي
حياه: هو انتو بتخططوا ل اي
أحمد: ولا حاجه هنخطفكم
بيوصلو اسكندريه والبنات كل واحدة بتحضن حبيبها
(متنسوش انه مكتوب كتابهم هاا🤣)
وبيجرو ع البحر وبيقضو يوم جميل( عقبالي انا كمان 🤣)
وروحوا ولما وصلو البيت لقيو والد احمد ووالد يزن ومامته متجمعين ف بيت عشق
ياتري متجمعين ليه؟!

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية في منتهى العشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى