روايات

رواية عشقت طفلتي الفصل السادس 6 بقلم شروق عمرو

رواية عشقت طفلتي الفصل السادس 6 بقلم شروق عمرو

رواية عشقت طفلتي البارت السادس

رواية عشقت طفلتي الجزء السادس

رواية فيلا السيوفي
رواية فيلا السيوفي

رواية عشقت طفلتي الحلقة السادسة

صباح يوم جديد بيحمل المفجأات ❤
ـــــــــــــــــــــ
ف غرفة يوسف ❤
يوسف: الو اي يا فهد تعاله دلوقتي البيت عندي ضروري غرفة المكتب مستنيك ف موضوع مهم
فهد: حاضر عشر دقايق هتلاقيني عندك
يوسف: تمام سلام
فهد: سلام ❤
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف حديقة الفيلا ❤
كانت
بطلتنا لميس قعده ف وسط الزهور والورود زي عادتها وكانت ترتدي فستان بلون الازرق 👗يصل اللي فوق ركبتيها وفرضت شعرها ووضعت احمر شفاه بسيط جدااا كانت ف غايه الرقه وااجمال
وفجأه دخل فهد ولفت نظره وجود لميس ف وسط الورد اتسحر من جمالها ورجليه خدتو نحيتها من غير ميحس قرب منها اووووي

 

 

فهد: اممم تعرفي انك انتي احلي ورده يا لميس
لميس اتسحرت ب هيئته الرجوليه وعطره المميز
لميس: ها
فهد بغيره: ها اي بس اي اللي انتي لبساه ده وقعده لي كده
لميس: فهد بتعمل اي هنا
فهد مش انتبه لكلامها وشدها وسحبها لمكان بعيد عن الانظار مستحيل حد يشوفهم فيه
لميس: فهد بتعمل اي
فهد فضل يرجعها لحد مكان ضهرها مسنود علي الحيطه وهو امامها مباشرة مبيعدش بينهم غير انش واحد
فهد بغيره بالغه: اي اللي انتي لبساه ده افرض حد من الخدم شافك كده ها
لميس: انت مالك بيا البس اللي انا عيزاه
فهد بغيره وعيونه احمرت اووي: انتي ملكي انا بس فهمه يا لميس ليا لوحدي وانا اقولك تلبسي اي ومتلبسيش اي فهمه واقسم بالله لو شوفتك لبسه كده تاني مش هتعرفي هيحصلك اي ها
لميس بفرحه: اممم ومن امته الكلام ده ها
فهد: انتي ليا من ونتي لسه طفله اول مره شوفتك فيها قولت انتي ليا لوحدي فهمه وبعدين انا باعد عنك مبقربش منك عشان قربك بيسحرني يا لميس مببقاش عارف انا بعمل اي وبعدين خلاص هانت اقل من شهر وهتكوني مراتي وف بيتي فهمتي

 

 

لميس حاولت تتسلح بلبرود : ومين قلك اني هوافق
فهد: اممم هتوافقي برضاكي غصب عنك هتوافقي
قرب منها فهد وحط دماغه علي دماغه وهمس بهدوء
بحبك يروحي والله بحبك اوووي وبموت فيكي
لميس اتسحرت من حركاته وقالت.امم وانا كمان بحبك اووي
وفجأه رن فون فهد وكان يوسف..
فهد…امم همشي يملاكي عشان يوسف مستنيني جوه
لميس: ماشي
فهد: اطلعي علي فوق وغيري لبسك
لميس.حاضر
ودخل فهد ل يوسف ووقفت لميس مصدومه من اللي حصل والفرحه مسيطره عليه وبعد شويه طلعت اوضتها ❤
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وجه وقت الحفله وكانت الساعه ف تمام السادسه مساءآ ❤
ف غرفة بطلتنا ليان ❤
ليان: الو يا حور انا لبست اهو ونتي ولميس لبستو؟
حور: خلاص اهو انا خلصت هشوف لميس وهننزل نقابلك هناك ان شاءلله ف مكان المسابقه
ليان: ماشي يا قلبي انا نزله انا وماما اهو هي جايه معايا

 

 

حور: تمام يحببي باي
ليان: باي يروحي ❤
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بطلتنا ليان كانت ف غاية الجمال كانت ترتدي فستان بلون الاسود كان طويل جدااا ومفتوح خاالص وعريان اووي كانت فاتنة الجمال ف جسد فاتة بالغه الانوثه كل اللي يشوفها ينبهر بجمالها

❤ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤
اما عن بطلتنا حور كانت فاتنة الجمال كأنها حالفه انها تجنن يوسف ❤
كانت لبسه فستان بلون الازرق عريان جدااا ومفتوح ❤

طلعت حور من غرفته بتتسحب خايفة يوسف يشوفها كده ودخلت غرفة لميس ❤
لميس: يلهوي اي ده يا حور يلهوي لو أبيه يوسف شافك هيقتلك 😂
حور: هوس اسكتي مش هيشوفني ان شاءلله اخلصي انتي بس
لميس: خلاص خلصت اهو يبه
كانت لميس ترتدي فســـــــــتان بلون الاسود عريان جدااا وفضاح وعريان وقصير جداا

 

 

حور:يخربيت جمال امك 😂
لميس: بت عيب كده اتكلمي برقه شويه
حور: امشي يختي هنتاخر
ومشيو البنات من غير صوت فضلو يتسحبو ووصلو للعربيه ركبو عربيه واحده والحرس مشيو وراهم ❤
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤
ف غرفة المكتبة ❤
فهد! تمام يا يوسف يله نروح الشركه ❤
يوسف: حاضر هطلع اشوف حور ونزل علي طول
فهد: مش تتاخر ❤
طلع يوسف غرفة حور وفضل يخبط ملقاش صووت فضل يرن عليها كتيررر م ردت
نزل بسرعه والغيره عميه علي عيونه وطلع سأل حراس البيت
يوسف: حور طلعت
الخدم.ايوه يا يوسف بيه خرجت هي والانسه لميس ومعاهم الحرس زي محضرتك طلبت
يوسف قلبه هدي شويه بس برضو حالف ل حور لما ترجع
يوسف.تمم
ورجع لي فهد
فهد.ف اي مالك

 

 

يوسف.حور خرجت من غير متعرفني هي ولميس
فهد بغيره قاتله.علي فين
يوسف.راحو المسابقه بتاعت ليان اختك
فهد.تمام ماشي يله عشان عندنا اجتماع مهم
يوسف. ماشي
مشي يوسف وهو يتوعد لي حور ❤
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وصلت حور ولميس المسابقه ف الوقت المناسب ❤
حور.رقصة ليان اللي عليها الدور صح
لميس.اها صح
ف غرفة اللبس
ليان بقلق.هو شريكي ف الرقصه اتاخر ليه كده وبعدين انا اللي عليا الدور
المدرب.للاسف انسحب يا انسه ليان

 

 

ليان بصدمه.ازاي يعني ينسحب وبعدين انا كده هكون خسرت صح
شخص.لا يا انسه ليان مش خسرتي انا موجود وهكون شريكك
ليان..انت تاني
((ياتري مين الشخص ده وليان هتوافق))
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف مخزن مهجور جدااا
1…..حمدلله علي سلامتك يا باشا
2… الله يسلمك حضرت كل حاجه
1……اها كل حاجه تمم
2..بقزاره .بكره لازم اروح ازورها ف البيت لازم تحس بلامان من نحيتي وبعدين ابقا ادوق بقا طعم الشهد
1…….يبختك يا باشا

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفلتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى