رواية عشقت طفلتي الفصل الخامس 5 بقلم شروق عمرو
رواية عشقت طفلتي البارت الخامس
رواية عشقت طفلتي الجزء الخامس
رواية عشقت طفلتي الحلقة الخامسة
المدرب: مراد بيه انت كويس
مراد: متاكد انها اخت فهد الاسيوطي؟
المدرب: طبعا يفندم وحضرتك تقدر تتاكد
مراد بمكر ف سره:امممم وجتلي الفرصه انتقم منك يبن الاسيوطي 😂وايه ف اختك
المدرب: هتحتاج مني حاجه تاني يفندم
مراد: اممم خد الفلوس دي
المدرب بزهول: اي كل دول 😲
مراد: وليك قدهم تاني انا هكون شريك ليان الاسيوطي ف المسابقه
المدرب: مينفعش يا فندم اصل ف واحد تاني و
مراد بمقاطعه: لو عايز تكمل ف شغلك تبقا تعمل اللي بقولك عليه وبعدين الموضوع سهل يعني انت هتقولها انو شريكها ف الرقص اتسحب وجه واحد تاني مكانو
المدرب بخوف: حاضر يا مراد بيه
مراد: مستني تليفونك لو حد عرف بلي حصل اعرف انك مش هتعيش يوم واحد كمان سلام
المدرب بخوف: تحت امرك يا باشا سلام
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤
ف فيلا السيوفي ❤تحديدا ف غرفة حور كانت البنات 3 متجمعين
حور: امم يعني انتي جهزه للحفله
ليان بثقه: اممم امال يبت انا مش اي حد برضو
لميس برقه كالمعتاد فهي شديدة الجمال ومنتهي الرقه: ليو انتي وثقه من نفسك علي طول يحببتي
ليان: منتي برقتك دي وقعتي فهد اخويا ف حبك
لميس بكسوف: امم هقوم اجيب حاجه نكولها
حور وليان بضحك: 😂 بسرعه يختي
ونزلت لميس
حور: ليان هو فعل فهد بيحب لميس اصل ولا مره حاول يكلمها ولا يقرب منها
ليان بتوضيح: فهد مش بيحب لميس بس ده بيعشقها بس عايز كل حاجه ف الحلال عايزها ليه بس عايزها حلالو قدام الكل
حور:طب هو مش طلب ايدها ليه
ليان: لسه يبنتي هي مش تمت السن القانوني هو ناوي اول متم18 سنه يطلبها من ابيه يوسف
حور: اممم فهمت بس عرفتي منين
ليان: غبيه فهد مش اخويا بس فهد صحبي مش بيخبي عني حاجه بس مش تعرفي لميس حاجه
حور: حاضر وفجاه دخل يوسف
يوسف: حور حببتي وحشتيني وقرب منها وخدها ف حضنه مش منتبه لوجود ليان
ليان بكسوف: طب هروح اشوف ليان
يوسف: خدي الباب وراكي
حور: اي يا ابيه جاي بدري ليه
يوسف: وحشتيني يحوري عشان كده جيت
حور: اممم.اطلب منك.طلب
يوسف!!اكيد يحوري طلبك اوامر
حور: هنزل المول مع ليان ولميس نجيب هدوم جديده عشان المسابقه
يوسف: اممم سيبك منهم وننزل انا ونتي
حور بتفهم: عشان خاطري يا أبيه عشان نختار مع بعض.وكده وحنا بنات
يوسف بحب وتفهم: انتي تؤمري يحببتي هتنزلي امتي
حور بحب: كمان ساعه عشان المسابقه بكره
يوسف: ماشي يحببتي
حور: ربنا يخليك ليا ابيه
يوسف: ويخليكي ليا يا قلب اييه
((ونسيبهم مع بعض بقا عشان عيب 😂))
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الشركه خاصة ف مكتب فهد الاسيوطي ❤
فهد: تمام كده الصفقه هتتوقع بكره
العميل: شكرا يا فندم بعد اذنك
فهد: اتفضل
وخرج العميل وخبط الباب ومكنش حد غير الحربايه همس سكرتيرة فهد الخاصه بتعشقه مش بتحبه فتاه ف غاية الجمال ف غاية الانوثه ذات عيون عسلي وشعر اسود طويل وجسم فتاه مثالي لبسها قصير جدااا فضاح .
فهد! اتفضل
همس بدلع: مستر فهد ممكن اخش
فهد بعمليه: اتفضلي يا انسه همس
قربت همس من فهد جدااا مكنش فاصل بينهم غير انش واحد
همس بدلع: وحشتني اوي اوي
فهد بعصبيه: همس ابعدي قولتلك ميت مره انتي مجرد سكرتيره بس فهمه وبعدين انا مش عايز امشيكي عشان والدتك المريضه
همس بزعل: ليه يا فهد ليه كده انت عارف انا بحبك قد اي محدش يتساهلك غيري انا هنا معاك من زمان محدش بيحبك ولا هيحبك قدي صدقني سيبلي قلبك بس والله مش هتندم
فهد: بصي يا همس قلبي ده مش ملكي ده ملك وحده تانيه خالص مش بيدي والله بس قلبي بيعشقها هي ورافض يحب اي حد غيرها وبعدين انتي بنت كويسه واي حد يتمناكي
همس. بغيره: تمام بعد اذنك وخرجت همس
وقالت: وعد من همس انك. مش. تكون لحد غيري حته لو الموضوع طلب مني اني اقتل اي حد هيفكر يقرب منك
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف المول ❤
لميس: بجد فرحت اوي غيرنا جو وكمان الفساتين تحفه جدااا
ليان: اها والله الواحد غير جو
حور: متحمسه اوووي لبكره
((انتو مش متحمسين تعرفو هيحصل اي ف الحفله؟))
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفلتي)