رواية فهد وقع في حب الكباس الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم شهد
رواية فهد وقع في حب الكباس الجزء الرابع والثلاثون
رواية فهد وقع في حب الكباس البارت الرابع والثلاثون
رواية فهد وقع في حب الكباس الحلقة الرابعة والثلاثون
وخد روان وطلعه برا فهد:روان رايحين فين.
روان بغضب:عند مهران ي فهد.
فهد بغضب:لي ي روان م خلاص الراجل اتجن*ن ف معدش لي لزوم وصراحه لو شوفته هفتكر الي عمله فيكي ممكن امو*ته في ايدي.
روان بحب:عشان خاطري عاوزه اشوفه بعناية اشوف انتصاري عليه .
فهد:ماشي ي روان.
اما عند كارما:واقف مكسوفه من يزد مش بتكلم.
يزد بحب:كارما تعالي قربي مني واقفه بعيد لي.
كارما عيطت:بتقول كدا ي يزد كنت عاوز تسبني لوحدي طب مش سالتني لي كنت ققولك الحقيقيه وافهمك.
يزد:انا لما شوفت كدا مقدرتش وقلت ك
ا كارما اختي وضاعت مني خدت عربيتي ومشيت ويلا المهم انك معايا دلوقتي.
كارما بحب:المهم انك معايا دلوقتي.
يزد بغمزه:بحبك ي كارما اوي.
كارما بحب:بحبك ي يزد.
أما مهران قاعد في الجنينه المستشفي:ماسك عروسه ولد بيقول خالد حبيبي امتا بقا تكبر وتقول بابا ههههههههه.
روان بغضب:كره شديد من وراه وقالت دي عروسه اللعبه دلوقتي خالد ما*ت خالد بحح.
مهران بعياط:قام وقف وقال انتي مين ابني مش ما*ت ابني اهو في ايدي وحضنه جامد.
روان بغضب:قربت من مهران وخنقته جامد وقالت أنا الي دمر*تك وجبت حق ابويا منك انا الكباااااااس ي مهران.
فهد بخوف:قرب من روان بسسس ي روان سيبي ابعدي هيمو*ت في ايدك.
روان سابته بغضب:وقالت شوفت عداد انتهي ازاي ي مهران.
مهران بخوف:افتكر الي حصل لي وقال بخوف الحقوووني وفضل يعيط جامد.
روان بضحك:تفت في وشه وقالت سلام ي مهران.
فهد:لسه هيكلم روان لاقها بتعيط.
روان:بتعيط بتقول حرمني من ابويا ي فهد هو الي خلاني بالقسوه دي.
فهد بحب: حضن روان وقال بسس ي روان ي حببتي خلاص الي حصل حصل المهم انك معايا بحبك ي روان.
روان بحب:بحبك يا فهد.
ونقول كدا بعد مرور 11 سنه فهد قاعد في تراس واخد روان في حضنه بيقول “تيجي نسمع اغنيه للست مع فنجان قهوه جميله ،نور القمر يضلل علينا ،ابتسم واقولك انا فرحانه قد اي ،عشان انت جمبي في جو كنت بحلم بي.
روان بحب: بحبك اوي ي فهد اوي اوي.
روان صغيره دخلت بغضب:قالت احم احم انا هنا ي سعاده بابا انت وماما.
فهد بحب:تعالي ي روان ي حببتي اي الي مصاحيكي لحايه دلوقتي.
روان صغيره:عشان اشوف خيانتك ليا بي عيني ي فهود.
روان كبيره ضحكت:وقالت يتغري علي بابا من بابا ي روان.
روان صغيره:ايوا لان بابا بتاع روان صغيره بس.
فهد بحب:خد روان كبيره وصغيره في حضنه وقال انتوا اغلا حاجه في حياتي ولله وفاجأة دخلت الخدامه وقالت مدام روان ست كارما واستاذ يزد برا في صالوان مستنين حضرتكوا.
روان صغيره بفرحه:جريت بسرعه وقالت سيف ابن عمو يزد جه هي هي هي وجريت طلعت ليهم.
فهد:مسك ايد روان بحب وطلعه لقوا.
يزد: ماسك كياس بيفرش الاكل علي سافرا.
فهد بحب:مش عيب ي خويا تجيب الاكل بتاعك معاك انت جاي بيت اخوك.
يزد بحب:عيب عليك ي خويا احنا قلنا نعملها ليكوا مفاجأة نتلم كلنا جوا جو عقلي.
فهد بحب:حضنه جامد وقال فين سيف.
أما روان:جريت حضنت كارما بي كل اشتياق وحب وقالت وحشتني ي كارما ي حببتي عامله ايه.
كارما بحب:حضنت اختها جامد بي اشتياق وقالت اعمل اي سيف مطلع عيني.
روان بحب:ي حبيبي مش تقولي عليه كدا قلب خالتوا دا اومال هو فين فاجأة سمعوا صوت فهد.
فهد بعصبيه:سيب ايد بنتي يلا.
سيف بغضب طفولي:ايد روان صغيره هتفضل ماسكه ايدي لحايه م نكبر كدهوا عجبك ي عمو ولا انادي طنط كباس تعلم عليك.
روان بصدمه وضحك:قالت اي ي ولا لمضه دي انت اي ايش عرفك بي موضوع كباس دا.
فهد بعصبيه: روان تعالي ققفي جمب بابا.
روان:حاضر ي بابي.
كارما وروان قاعدوا فضلوا يكلمه بحب هما قاعدين وسط المه.
ويزد وفهد قاعدين بيحكوا في شغل فرحانين بي لمه دي.
أما سيف:قاعد جمب روان بيترقع صوابعه بيقول روان بصي كدا في صرصار وراكي.
روان صغيره بخوف: بتبص.
سيف:باسها من خدها قال انتي جميله اوي زي خالتوا روان وانا هجوزك بس هكون انا الكباس.
البنت مش ضعيفه البنت بي ميه راجل البنت ممكن تعمل كل حاجه بس بي حدود ،احنا أصبحنا في مجتمع البنات باقت في الفريسه (الضحيه) احنا عاوزين نغير الفكره دي في نظر شعب في نظر الشباب الي أصبحه عار علي مجتمعنا، بسبب الي بيعملوا ، ف انتي ي بنت منك ليها فيكي قوه جبل واوعي تخلي الرياح توقعه ،الحب ليه دور كبير اوي في الاختيار الصح زي فهد الي انجرح كتير من روان بس حبه ليها شال الجرح كمل لما جابوا حته منهم ،صداقه لما بتكون صح بدون ولما تختار صاحب اصيل يصونك وقت تعبك هترتاح وهتعيش صح زي بظبط يزد وفهد الي دايما في كتف بعض واصبحوا بتحب بعض م بنهم ود في بنهم طفلين.البنت وردة بيضاء
خلو بالكم يا سادة
البنت من الدهاشنة
واسمها فؤادة
البنت بنت حافظ
خلو بالكم يا سادة
البنت بنت فاطمة
واسمها فؤادة
في عينيها نار وجنة
وعِند وشِدّة وهوادة
والبنت من الدهاشنة
واسمها فؤادة
واسمها فؤادة ❤️
القدر مخبي ليهم حاجات كتير بس روايه خلصت بحبكوا.
تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية فهد وقع في حب الكباس)
روايه جميله جدا ابقي نزلي جميع البارات علي طول متاخروش علينا