روايات

رواية فرعون الفصل الثالث عشر 13 بقلم يمني محمد

رواية فرعون الفصل الثالث عشر 13 بقلم يمني محمد

رواية فرعون الجزء الثالث عشر

رواية فرعون البارت الثالث عشر

رواية فرعون
رواية فرعون

رواية فرعون الحلقة الثالثة عشر

دهب.. بصدمه. فرعون
فرعون.. بضحكه صفراء ايوه فرعون
دهب. وهي تحاول انها تصرخ
فرعون.. جلس أمامها وقالها صرخي براحتك خالص محدش يسمعك. دا ام عرسك هي إلا ساعدتنا اجي هنا
دهب. انت عايز ايه
فرعون… هقتلك وهو يقرب على و انها بصوت واطي
دهب قبل ماتنطق كان فيه قلم نزل على وشها اوقعها ارضا
جذبها من شعرها وقال
حته بت زيك تضحك عليا انا وتلعب بيا الكره
دهب.. فضلت تعيط وتقوله سبني انت مش فاهم حاجه
فرعون.. انتي مين انطقي ولا تحبي اخلص عليكي قبل ماتنطقي
دهب.. لا مش عايزه اموت دلوقتي 😥
فرعون حذفها على السرير وقالها انتي مين

دهب… أنا دهب بنت مأمور السجن الا كان سبب في موت اختك مع حسن زي ماانت فاكر بس لاسف الحكايه مش كده
فرعون. انتي هتلعبني تاني

 

 

دهب.. لا والله. أنا مغصوبه علي أمري علشان والدي حسن حاطط سكينه على رقبتي مقدرش اخالف اومره صدقني حتى كل الأحصل في جبل مابينا سجله بسلسه كانت في.رفبتي معرفش بيه
فرعون. بغضب.. ياولاد الكلب بتستغفلوني وهو يجذبها من شعرها بقوه
انا مش هقتلك هنا انا هاخد معايه هناك اخليك تبوسي رجلي علشان أرحمك
دهب.. لا لا سبني حسن هيقتلنا
فرعون. متخافيش انا هسبق عزرائيل واقتلك انا
وجذلها من شعرها وفتح الباب لكن انصدم بحسن واقف على الباب بكل هدوء ويضحك
#فرعون
حسن… مش عيب برده تمشي من غير ماتاخد واجبك
فرعون.. واجبي وصل هاخدها معايه
حسن.. لا لا كده ا زعل وزعلي وحشي
وحدفله بضاعته على الأرض وقاله سببها دي بتاعتي انت خدت حاجتك وامشي
كوثر لتهمس في ودان كامل
كوثر… اقتلها وخد بضاعتكم َامشوا من هنا
كامل.. اعتبره حصل هقتلها
😐😐😐😐😐😐
حسن وهو يشد دهب من ايده ويقول سيبها وخد بضاعتك وامشي وعفا الله عما سلف بضحكه صفراء
فرعون.. خد البضاعه ولا عايز تاخد روحي خدها متغلهاش على إلا خلقها بس البت انا هاخدها معايه
حسن.. على جثتي
فرعون.. تبقى على جثتك وفعلا طلع سلاحه
حسن.. استنى بس من باب أولى بالطاقه دي كامل اخوك
،

 

 

فرعون.. امك أولى بيها منك
وفعلا فرعون حط المسدس على. دماغ امه وقاله اخرج ولا اقتل ونترحم كلنا سوا
حسن اتهز ثواني
وقالها خدها مش عايزها.
فرعون… اخد دهب تمام
حسن. لا خد امي مش عايزها
😲😲😲😲😲😲انا ك يمني مصدوووووومه
كوثر.. انت بتقول ايه حقيقي معرفتش اربي كل دا علشان الذباله دي
فرعون. معرفتيش تربى
حسن. ولا اخوك تتربى وطلع بيخونك مع مراتك
فرعون. بعصبيه. ومد ايده على حسن بلكمه سريعه
كامل.. اقتله يااخويه دا مجنون
(حسن لما فتح الفلاشه شاف منظر لكامل وابتسام وهما بيخونا فرعون المشكله ان دهب كمان شافتهم بس منتطقتش ولا قالت )
حسن.. هو دا الأحصل وشوف
وادله الفون شاف بعينه
فرعون. واقف مصدوم
حسن. خد اخوك روح اغسل تارك وخد بضاعتك وامشي
دهب بتوسل
دهب… اقتلني يا فرعون ومتسبنيش لحسن
حسن.. وهو ينظر لدهب بغل.. لا لا لسه عايز أدوق طعمك يعني هو حلال لفرعون حرام عليا دا وخدك بكرتونتك لسه اشبع منك وهقتلك اوعدك وهو ينظر اجسمها

 

 

دهب.. ابعد عني
كل دا وفرعون واقف مصدوم بيشوف الفيديو وكامل مهتز مش عارف يعمل ايه
الرصاص في ثواني ملي المكان والنور قطع اول ما النور جه الأرض كانت عباره عن دم
😲😲😲😲😲😲😲😲

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية فرعون)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى