روايات

رواية فتاه احلامي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم نونا حمزة

رواية فتاه احلامي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم نونا حمزة

رواية فتاه احلامي الجزء السادس والعشرون

رواية فتاه احلامي البارت السادس والعشرون

رواية فتاه احلامي الحلقة السادسة والعشرون

عدي اسبوع وجه ميعاد كتب الكتاب وتم كتب الكتاب وكانت ساره مش باين على وشها فرحه خالص امها كانت مستغربه منها وقالت
ساره مالك يا حبيبتي حساكي مش مبسوطه فيكي ايه
ساره لا ابد ا يا ماما انا بس مرهقه شوية وحسه بشويه تعب عادي يعني
ام ساره بعدم تصديق ماشي يا بنتي
ومرت الايام ووسيم بيجهز في الشقه اللي هيتجوزوا فيها وساره زي ما هي الحزن والالم مسيطرين عليها ووسيم بيعمل اي حاجه علشان يخرجها من اللي هي فيه وكان بيساعدها طول الوقت علشان دراستها
ظهرت النتيجة وسيم جاب تقدير وساره جابت مجموع كويس جدا
الكل متجمع بيحتفلوا بنجاح الاتنين بس ساره مش باين عليها فرحه خالص وبرده علي وشها الحزن بس وسيم هو اللى حاسس بيها وقلبه يتوجع عليها كل اما يشوفها كده
وسيم قام وقال بالمناسبه دي انا هنخرج انا وساره نشم شويه هوا
ام ساره ماشي يا حبيبي
ام وسيم وماله يا بني يلا اخرجوا شوية اتهوو
وسيم مد ايده ومسك ايد ساره وقال يلا قومي ساره بتبص لايده وهو ماسكها واتنهدت وقامت
خرجوا الاتنين وراحو الكافيه اللي راحوا قبل كده وسيم مالك يا ساره بقالك فتره طويله وانتي مش تمام انا عايزك تنسي كل اللي حصل
ساره والدموع نزلت على وشها انسي بتقولي انسي طب ازاى لو انتا نسيت انا عمري ما انسي ابدا
وسيم وقلبه اتوجع عليها ومد ايده ومسح دموعها انا عمري ما نسيت انا طول الوقت بدور عليه زي المجنون بس ملوش اثر ولا حتي هرب بره مصر هو هنا بس هلقيه علشان اموته واخد بتاري منه 😪
ساره دورت وشها الناحيه التانيه وسرحت
رن تليفون وسيم الو اهلا ازيك يا عمي الغالي عامل ايه
ابو ساره تمام 👌انا بتصل بيك علشان حاحتين الاولي اباركلكوا علي النجاح
وسيم الله يبارك فيك يارب
ابو ساره والتانيه علشان اقولك تجهز للفرح لاني مش هقدر اجي الا على الفرح علطول
وسيم اطمن يا عمي كله تمام 👌متشيلش هم حاجه خالص انتا سايب راجل ولا ايه
ابو ساره طبعا طبعا راجل ونص كمان امال انا اديتك بنتي ليه اغلي حاجه عندي خلي بالك عليها وتشيلها فى عينك
وسيم اطمن يا عمي ساره فى قلبى وعنيا اكيد
ابو ساره تمام طب وصلها سلامي وتحياتي للجميع
وسيم مع السلامه يا عمي
وسيم بابا بيسلم عليكي
ساره الله يسلمه
وسيم احنا لازم نخرج ونشتري شويه حاجات لوازم الشقه والفرح
ساره لاء اشتريهم انتا
وسيم لاء لازم تكوني معايا وعايزك تبقي مبسوطه وفرحانه يلاا بينا ومسك ايد ها وراحوا اشتروا شويه حاجات لوازمالشقه
واخدها ودخل محل فساتين فرح
اول ما شافت الفساتين برقت عنيها وقالت ايه ده مسك ايدها وقال ادخلي يلا نقي اللي انتي عايزاه احلى فستان هنا
ساره سابته وراحت نقت فستان جميل جداً وشيك جدا جدا رقيق بطرحه وحجاب قاست الفستان وطلعت وهي مكسوفه اول ما شافها قلبه كان هيقف من فرحته بيها قد ايه الفستان الابيض كان جميل جداً وشيك جدا رقيق عليها فضل يبص للفستان ولسانه مش عارف ينطق
ساره ايه مالك بتبص كده ليه وحش
وسيم وحش ايه دا يهبل يجنن انتي طالعه زي الاميرات فيه
بس ساره كانت فرحتها مش كامله بس كانت من جواها سعيده اول مره تحس الاحساس ده
اشتروا الفستان وراحو ركبوا العربيه علشان يروحوا
ساره وسيم ممكن نقعد شويه علي النيل هنا
وسيم اوي اوي ممكن انتي تأمري يا حبيبتي
وقف العربيه وركنها ونزلوا قعدوا بس كان الوقت متأخر شويه
جه اتنين شباب وهما قاعدين باين عليهم شاربين وراحو يعاكسوا فيها وقف وسيم قال في ايه يلا انتا وهوا انتوا مش شايفيني ولا ايه امشوامن هنا احسنلكو
رد واحد منهم وكان بيتمايل زي الدايخ بقولك ايه البت دي تلزمنا
مسكه وسيم من رقبته وقال يلا ياحيوان وضربه في وشه لحد ما وشه جاب دم ووقع علي الارض التاني طلع سكينه من جيبه وسيم بيبص عليه بحزر كل اما يضربه بلسكينه وسيم يتفاداه وقام في حركه خاطفه مسك دراعه وضربه في دماغه وفي بطنه اترمه علي الارض ولسه وسيم جاي يقومه قام التاني واخد السكينه من على الارض وطعن وسيم
ساره صرخت وسيييييم
اول ما شافوه وقع علي الارض والدم نازل منه خافوا وجريوا الاتنين
ساره وسيييييم مالك رد عليا وفضلت تصرخ وتعيط اتماسكت شويه وقومته وركبتوا العربيه وراحت بيه على المستشفى
فضلت تصرخ حد يلحقني بسرعه جه ممرضين الاستقبال وشالوه ودخلوا بيه بسرعه على العمليات
ساره وقفه بره وعماله تعيط جامد اوعي تسيبني يا وسيم انا مليش غيرك انتا حبيبي وروحي وحياتي وعمري اوعي تضيع مني انتا كمان
بعد فتره خرج الدكتور
ساره جريت عليه بلهفه وقالت دكتور طمني علي وسيم ارجوك هو كويس وعنيها مليانه دموع

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على 🙁رواية فتاه احلامي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى