روايات

رواية فتاه احلامي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم نونا حمزة

رواية فتاه احلامي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم نونا حمزة

رواية فتاه احلامي الجزء السابع والعشرون

رواية فتاه احلامي البارت السابع والعشرون

رواية فتاه احلامي الحلقة السابعة والعشرون

طلع الدكتور من العمليات وكانت ساره منهاره وعماله تعيط جامد وبتدعي ربنا يقومه بالسلامه
جريت عليه بلهفه وقالت دكتور طمني علي وسيم ارجوك هو كويس وعنيها مليانه دموع
الدكتور انتي تقربيله ايه
ساره انا مراته
الدكتور طب مبدءيا كده هو كويس 😀 الاصابه جت خفيفه احنا عملنا الازم ولما يفوق هيعقد يومين وان شاء الله يبقا كويس ممكن تحكيلي كل اللي حصل من فضلك
ساره حكيت للدكتور علي اللي حصل
الدكتور امم في الحاله دي انا مضطر ابلغ الشرطه عن اذنك ولسه جاي يمشي
ساره من فضلك دكتور انا عايزه ادخله لازم اشوفه
الدكتور سكت بس صعبت عليه كان باين عليها انها بتحبه وقال طب اوك
ساره بفرحه شكرا دكتور بصت لقت واحد جاي عليها وقال انتي ساره
ساره ايوه انا انتا تعرفني
قال ايوه اعرفك واعرف وسيم كمان
ساره بحزن وسيم جوا ولسه هتكمل وسيم طلع من جوا وراحت وراه
وجريت دخلت الاوضه اللي دخلوه فيها
وقلبها كان بيتوجع عليه وقالت في نفسها انا السبب كان لازم يعني اعد في المكان ده والوقت كان متأخر بصت لقيته نايم علي السرير وصدره عريان وكتفه مربوط بشاش
قربت منه وقعدت جمبه وحطت ايديها علي شعره ومسكت ايده وقالت وسيم حبيبي الحمدلله انك بخير لو كان حصلك حاجه انا مكنتش سامحت نفسي ابدا انتي قلبي اللي عايشه بيه والهوا اللي بتنفسه انتي حب حياتي كلها ياغلي حاجه فى حياتى والدموع نزلت على وشها وقربت من وشه وبسته فى خده وقالت بحبك
وسيم فتح عنيه وابتسم ومسكها من ايديها وقال اخيرا قولتيها
برقت عنيها وهي بتبص فى عنيه ومقربه من وشه مفيش مسافه بينهم خالص 😉😉
ساره حست ان قلبها وقف ودقاته سرعت
وسيم انتا انتا
وسيم انا ايه اخيرا قلتي بحبك ❤ وكمان وانا بالنمظر ده مش رومانسي على فكره وسكت وقال بس متعوضه
ساره حاولت تبعد شويه بس معرفتش كان لفف ايده حوليها
قالت وسيم انتا كنت صاحي وو و
وسيم اه حسيت بايدك صحيت بس لما ابتديتي تتكلمي عملت نفسي نايم علشان اسمعك والحمد لله سمعت اللي كان نفسي اسمعه من زمان
ساره ارتبكت وحاولت تغير الموضوع وقالت حمدلله على السلامة
وسيم ابتسم وقال الله يسلمك يا حبي
ساره طب ايه هنفضل كده على الوضع ده حد يدخل علينا سيبني بقا
وسيم وهو يبص فى عيونها لاء انا مستريح كده
ساره بس ااا
وسيم بصوت واطي على فكره كنت اقولك على حاجه كده كنت نسيها من زمان
ساره ايه
شدها ليه ونزل على شفايفها بسها جامد وتعمق اوي وهي سابت نفسها ليه واستسلمت فضلوا على كده فتره طويله
وعاشوامع بعض اجمل لحظه في عمرهم
فاقوا على دخول الممرضه وبعدوا عن بعض وهما مرتبكين ساره وشها احمر واتكسفت اوي وفضلت تعدل في هدومها الممرضه خلصت واديته الادويه وخرجت
وسيم حس باحراجها وقال ساره وقفه بعيد ليه تعالي هنا
ساره بتمشي ناحيته ببطء
وسيم مكسوفه من ايه علي فكره انا جوزك مش حد غريب يعني
ساره سكتت وحطت وشها في الارض
قالت احنا لازم نكلم خالتو وماما علشان نطمنهم علينا
وسيم لاء دا لو ماما عرفت ممكن تروح فيها انا لازم اخرج دلوقتي وحالا
ساره تخرج ازاي انتا لسه مخفتش والدكتور قال تقعد يومين علي الاقل
وسيم لاءانا كويس وتمام زي الفل
قام وسيم وسند عليها وطلعوا من المستشفى من غير ما حد ياخد باله
وركبو العربيه وراحو علي البيت

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على 🙁رواية فتاه احلامي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى