روايات

رواية غيرت حياة الشيطان الفصل الثالث 3 بقلم ندا الشرقاوي

رواية غيرت حياة الشيطان الفصل الثالث 3 بقلم ندا الشرقاوي

رواية غيرت حياة الشيطان الجزء الثالث

رواية غيرت حياة الشيطان البارت الثالث

رواية غيرت حياة الشيطان
رواية غيرت حياة الشيطان

رواية غيرت حياة الشيطان الحلقة الثالثة

اقترب كمال والثم شفتيها بعنف كأنه ينتقم من شفتيها ليس منها ظل يقبلها حتي احس بطعم الدماء في فمه
ريسيليا /مش… مش هتخلي عن خماري ياكمال لو عاوزني البس الفستان دا يبقا تاخدني ج*ثه
كمال بغضب وفي نفسه قد كده في بنت لسه محافظه علي لبسها وانها مش عاوزه تلبس فستان جاي من باريس مخصوص
كمال /البسي اي حاجة واخلصي
دخلت ريسيليا غرفه الملابس لبست فستان من اللون اللبني وحمار لونه ابيض وشوز بكعب لونها ابيض
وكريم ترطيب للبشره فهي لا تحب المساحيق التجميل
طلعت من الغرفه انبهر كمال جمالها الطبيعي عيونها الزيتونيه بشرتها البيضاء شفتيها المرسومه كالوحه فنيه
وكان كمال لابس بدله باللون الأسود وقميص نفس اللون
ريسيليا /انا جاهزه
فاق كمال ورجع لوعيه /تمام اتفضلي

 

 

 

ريسيليا باستغراب/اي دا
كمال /خاتم علشان جنابك مش لابسه خاتم
ريسيليا /تمام لبست الخاتم وطلعت
نزلوا تحت وركبوا العربيه وكل واحد شارد في تفكيره
وصلوا الحفله وكان المصورين والصحافيين في انتظار رجل الأعمال المشهور كمال المنياوي
دخل كمال ويده علي خصر ريسيليا وهو يري عيون الجميع عليها
ريسيليا بخجل وهمس /شيل ايدك
كمال بابتسامه عريضه/مراتي وانا حر
دخلوا الحفلة
يوجد بعض الناس استغربت ريسيليا ووجدها مع كمال
مصطفي /نورت انا قولت اتاخرت ليه كده
كمال /معلش يامصطفى
مصطفي مد ايده لريسيليا
ريسيليا بخجل / مبسلمش معلش
مصطفي بحرج /احمم اسف
كمال /ولا يهمك
مصطفي /تعال بقا علشان أحمد بيه صاحب شركه الحديد والصلب موجود وعاوز يتعرف عليك
كمال /تمام ياله
مسكت ريسيليا في ايد كمال خوفا من نظرات الناس نظر إليها كمال وقبل يداها
كمال /متخافيش تعالي
مصطفي /احمد بيه دا كمال المنياوي

 

 

احمد بابتسامة /اهلا وسهلا اتشرفت بمعرفتك
كمال بابتسامه /اهلا بحضرتك تشرفت
احمد يقدم له زوجته /ودي المدام إسراء
كمال /تشرفت
اسراء /مش تعرفنا
كمال /ريسليا المنياوي زوجتي
إسراء بقر*ف /تشرفنا
ريسيليا /وانا متشرفتش
إسراء /نعم
ريسليا /كمال عاوزه اشرب
كمال /حاضر
جاء الجارسون ومعاه كاسه من المياه
كمال /اتفضلي
ريسيليا /شكرا
مريم /مستر كمال
كمال /ايوه يامريم
مريم /دلوقتي كلمه حضرتك
ريسيليا /اخيرا لقيت حد شبهي في المكان دا اذيك
مريم /اهلا بحضرتك
ريسيليا /حضرتك اي بس انا اسمي ريسيليا وانتي
مريم /انا مريم وسكرتيه مستر كمال
ريسيليا بابتسامه /اتشرفت بيكي ياقمر
كمال /مريم خليكي مع ريسيليا
ريم /تمام
طلع كمال يقول كلمته
كمال /انا كمال المنياوي الحفله دي تقريبا كلكوا هنا فكرنها شغل بس انا عاملها علشان انشر خبر جوازي من ريسيليا المنياوي
تعال التصفيق من الجميع
نزل كمال مسك ايد ريسيليا وقبلها اما الجميع
وشال ريسيليا ولف بيها
ريسيليا دفنه راسها في عنقه من الخجل
ضمها كمال لحضنه

 

 

إسراء /بجد بهنيكي بكمال بيه ياريسيليا
ريسيليا /شكرا
شاورت رسيليا لكمال بعيونها
نزل كمال لمستواها وهمست في أذنيه /لو سمحت عاوزه ادخل التويلت
كمال /تمام مريم هتروح معاكي
مشيت ريسيليا ومريم
في المرحاض
ريسيليا /اوف اي دا كله حاجه تخنق انتي مستحملاهم ازاي
مريم /اعمل اي بقا قدري
ريسيليا دخلت المرحاض ومريم بتظبط حجابها
دخلوا بنتين المرحاض
احد البنات /شوفتي مرات كمال المنياوي
البنت /اه بيئه اوي ولا لبسها
البنت التانيه /بس محدش يعرف عنها حاجه بيقولوا تربيه ملاجئ يعني ملهاش حد شكل كمال بيه هيرميها ولا بيتسلي اصلا
وطلعوا بره
طلعت ريسيليا والدموع تسيل من عيناها
مريم /اسفه والله علي كلام البنات دي
ريسيليا مسحت دموعها قائله/عادي انا باخد من الكلام دا كتير
وطلعوا
كمال /مالك
ريسيليا /مفيش حاجه دخلت في عيني
مريم /لا مستر كمال في بنتين كانوا في التويلت وقالوا كلام ضايق المدام
ريسيليا /خلاص يامريم حصل خير بقا كمال عادي
كمال /تمام تعالي معايا طلعوا بره
كمال /كنتي هتخبي
ريسيليا /عادي هيا تفرق معاك في حاجه اصلا ما احنا متعودين علي كدة قدام الناس كأننا اسعد زوجين علي الارض ولو لوحدنا شت*يمه وتهزيق وقله كرامه
كمال بعصبيه /افهمي بقا انا مينفعش احب انا لا

 

 

ريسيليا/وانا مطلبتش منك تحبني اصلا ليه تاخدني معاك ليه مصيري مش ليك انا في حالي
مصطفي /اي ياجماعه كمال الناس بتسأل عليك جوا تعال
وانتي يامريم خليكي مع المدام
ريسيليا /ليه تقوليله يامريم
مريم /دا المفروض متخبيش حاجه متعرفيش حاجه عن شاهي
ريسيليا باستغراب/شاهي مين
مريم /مراته الاولي
ريسيليا /هو كمال كان متجوز
مريم بتوتر /هو انتي متعرفيش
ريسيليا /لا
مريم /تمام انا مقدرش اقولك وياريت متعرفيش كمال بيه اني قولتلك
دخلوا جوة
ريسيليا /لو سمحت خلي السواق يوصلي عاوزة اروح
كمال /شويه وهنروح كلنا
ريسيليا /وانا عاوزه اروح دلوقتي
كمال /تمام ياله نروح
مصطفي /تمام ياله
وغادر الجميع وصلوا الفيلا
كمال /ممكن افهم في اي ياهانم
ريسيليا /مفيش حاجة
ريسيليا /كمال انت عاجبك حالك

 

 

كمال /ماله حالي ما انا كويس راجل أعمال وليا اسمي واعمل كل حاجة
ريسيليا بانفعال /لا مش كويس انت بعيد عن ربنا اوي…… انت قريب من الدنيا بس بعيد عن اللي خلقك تقدر تقولي اخر مره ركعت فيها أمته اخر مره مسكت مصحف كان أمته هااا كان أمته انا ليه تعمل فيا كده وانا مليش ذنب في اي حاجة انا طلعت من الملجئ قولت اخيرا هعيش حره واشتغل اي شغلانه اصرف علي نفسى بس اي القي نفسي أسيره عندك وتتجوزني غصب ليه انا ذنبي اي ذنبي اي ياكمال حرام عليك بقا سبني في حالي انت اي معندكش دم جواز وغصب حته حقك بتخده كانك جايبه وحده تقضي معاها ليلة بس صدقوا البنات قالوا انك بتتسلي بس انا مش بتاعت تسليه ياكمال بيه انا ريسيليا
كمال /……….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية غيرت حياة الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى