روايات

رواية غموض الحب الفصل العاشر 10 بقلم هبة الله

رواية غموض الحب الفصل العاشر 10 بقلم هبة الله

رواية غموض الحب الجزء العاشر

رواية غموض الحب البارت العاشر

رواية غموض الحب الحلقة العاشرة

مارفن وهو موجه سلاحه اتجاه حور:حور مش عاوز ائذيكي ارجوكِ اخرجي
حور بحركه سريعه ضربته وخدت المسدس
واكملت بزعيق:انا عملتلك ايه هاااا انا اعتبرتكك اخويااا وصديقييي وكنت كل حاااجه في حياااتييي ،عملتلكككك اييييه علشااان تق”تل عااائلتييييي ، ماما كااانت بتحبككك اكتررر منييي وكلناااا اعتبرنااااك فرددد من عائلتناااا ليييي قت”لتههههم ليييي
مارفن بزعيق وجنون :علشااان بحبك،وعائلتك عرفت اني بشتغل في مافيا وكانو هيقلولك ،وكانو هيقولو للشرطه كل حاجه ، بس انا بحبك وأنتِ بتحبيني صح انا عارف اني غلطت أما قت”لتهم بس أنتِ هتسامحني صح
حور ضربته بالقلم :انتَ مريض انتَ مستحيل تكون انسان طبيعي لكمته حور بقوه وسددت له العديد من اللكمات
مارفن بعد حور عنه ومسك المسدس:حووور مش عاوز ائذيكي اطلعي بررره حور قربت منه مو”تي أو مو”تك النهارده وحاولت تاخد منه المسدس ،الزعيم مسك سك”ينه وقرب من حور وزقها بعيد عن مارفن وضربها في بطنها بالس”كينه
حور بوجع :اااه ووقعت علي الارض غا”رقه بد”مائها
الزعيم بشر:نهايتك هتكون شبه عائلتك
مارفن بصدمه واقترب من حور ونزل لمستواها: حوووووووور حووور ردي عليا مش هيحصلك حاجه يا حبيبتي حور رديي عليااا حووووووور

 

 

الزعيم مسك مارفن من ايديه وبيحاول يخرجه من المصنع:انتَ بتعمل ايه كده هتم”وت
مارفن:لاااا ابعد عني حوووور
حور حاولت تمسك المسدس اللي جمبها ووجهته علي الزعيم وفجاه ضربته رصاصه في ظهره ووقع المسدس من ايديها وفقدت وعيها
مارفن بصدمه :باااااابااااا
الزعيم بوجع:لازم نطلع بسرعه مارفن سنده وطلع من المصنع من الباب الخلفي
في الخارج
مازن:حوور فين
احد الرجاله. هي دخلت ورا مارفن في المصنع
مازن بصدمه. ايه وجري علي المصنع هو وباقي القوات
وأول أما دخل اتصدم من اللي شافه كانت حور علي الارض وفيه د”م كتير حوليها
مازن بخوف. حور حور ردي عليا ، قلتلك هنرجع سوا ردي عليااا حووووووور
مازن اشتالها بسرعه وركب السياره وانطلق باقصي سرعه للمستشفي
مازن بزعيق. ترووووووليي بسرعه
الدكتور. خدها علي غرفه العمليات بسرعه
مازن مسك الدكتور من لياقه قميصه لو حصلها اي حاجه هق”تلكم
الدكتور بخوف. حاضر بس خليني اعملها العمليه

 

 

____________________________________________________________________________
عند مراد
مراد بدأ يفوق ومسك رئسه بوجع ونهض من علي السرير وأمسك هاتفه وكانت هناك رساله بجانب هاتفه فتح الرساله وقرأ محتواها وابتسام بحب ، ثم دلف الي الحمام وبعد دقائق خرج من الحمام وذهب الي غرفه ملابسه الملاحقه بغرفه نومه وارتدي بدله سوداء وقميص أبيض وساعته ،ورش من عطره وخرج من الغرفه ونزل ولم يجد أي شخص في القصر صعد الي الاعلي وذهب لغرفه ياسين طر ق الباب عده مرات لكن لا يوجد اي رد فتح الباب وكان ياسين علي الارض ويحاول النهوض
مراد بقلق:ياسين وأمسك يده وساعده علي النهوض
مراد بقلق:ايه اللي حصل
ياسين بوجع :حور فين
مراد :قصدك ايه ؟ انتَ اللي بعت حور للشركه
ياسين بصدمه:انا
مراد أغمض عينه بخوف وقلق:حور كويسه
ياسين :انا مش فاهم حاجه في ايه؟
مراد:فيه رساله من حور وقالتلي انك بعتها للشركه
ياسين:انا ليبيه هبعت حور للشركه وأكمل بقلق:مازن اكيد عارف مكانها
ياسين امسك هاتفه واتصل علي مازن وبعد عده ثواني أتاه الرد
ياسين :مازن انتَ عارف مكان حور

 

 

مازن بحزن:حور في المستشفي
ياسين بصدمه:نعععم في المستشفي
مازن :ياسين مش هقدر اتكلم علي التليفون هي في مستشفي******
مراد بقلق:حور فين؟
ياسين :في المستشفي
مراد انتفض من مكانه بصدمه:انتَ بتقول ايه
ياسين :متقلقيش حور كويسه لازم نروح المستشفى
خرج مراد وياسين من الغرفه ومن القصر بأكمله ياسين ركب مكان السائق ومراد بجانبه وساق السياره بأقصي سرعه للمستشفي
____________________________________________________________________________
في مكان بعيد ليس به أ شخاص ابدا فهو مكان منعزل عن البشر ولا يدخله غير الزعيم كان مارفن جالس بصدمه أمام والده الذي فارق الحياه منذ وقت قصير وكانت أخت حور (مجهول١)واقفه بجانبه وهي تنظر له بحزن من حالته اقتربت منه ونزلت الي مستواه وامسكت يده بحزن :اهدي يا حبيبي وادعيله
لكن مارفن لم يرد عليها وكان ينظر للفراغ بصدمه
ليان(أخت حور):ماارفن رد علياا
نظر لها مارفن بغضب وامسكها من يدها بعنف:أنتِ السببب أنتِ ومراد السبب وزقها بغضب

 

 

ليان وهي بتحاول تقرب منه :مارفن اهدي
مارفن بغضب وهو بيقرب منها:لو حصل حاجه لحور هقت”لك أنتِ ومراااد وأكمل بغضب وصوت عالي فااااهمه
أما ليان كانت تنظر له بصدمه من كلامه وكانت تفكر أنه لم يحزن علي وفا”ه ولاده ، هل يعشق حور لهذه الدرجه؟ يعشقها لدرجه انه يسامحها علي قت”ل والده ،وماذا عنها؟ هي كانت مستعده التضحيه بحياتها لأجله ،هل كان يستغلها فقط؟
عند حور
بعد عده ساعات خرج الطبيب من العمليات

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غموض الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى