رواية غموض الحب الفصل الثالث 3 بقلم هبة الله
رواية غموض الحب الجزء الثالث
رواية غموض الحب البارت الثالث
رواية غموض الحب الحلقة الثالثة
حور. نام علي الكنبه
مراد. نعم انتي بتكلميني انا
حور. اه اكيد مش هتنام معايا
مراد وهو بينام علي السرير. معنديش مشكله لو هتنامي علي الكنبه
حور. انا بقلك انت
مراد. تصبحي على خير
حور بضيق. مستفز بس مش مشكله وبعدين وضعت مخدات بينها وبينه ونامت
بدايه يوم جديد
في الصباح
مراد قام من النوم بس استغرب لانه حور مكنتش موجوده في الغرفه
مراد لنفسه. ممكن تكون مع بابا وبعدين غيرملابسه ونزل
مراد. صباح الخير
الجميع. صباح النور
مراد باستغراب. حور فين
سليم. بتجري
عند حور
كانت بتجري وفجاه خبطت في شخص
حور. انا اسفه ثم أكملت بصدمه. انت بتعمل ايه هنا
الشخص. كنت لازم اقلك حاجه
حور. كنت ممكن تكلمني تعال معايا وشدته من ايديه وأخذته لمكان
حور. في ايه.
الشخص. الزعيم أمرنا نق*تله
حور بصدمه. وهو فين
الشخص. في ******
حور. تمام
الشخص. هتعملي ايه
حور .
الشخص. تمام
بعد وقت حور دخلت القصر
مراد. كنتي فين
حور. عمو مستياك في غرفتك لازم اقلك حاجه
مراد. انا هروح الشركه
حور. اه الشركه تاني يوم جواز صبرني يارب
سالم. حور معاها حق مينفعش تروح النهارده
حور . عمو مستنياك
في غرفه المكتب.
سالم. في ايه يا حور وانتي متوتره ليه
حور بتوتر. عمو فيه سر كنت لازم تعرفه من زمان
سالم باستغراب. سر ايه
حور غمضت عينها ثم أكملت. ياسين ما مات لسه عايش
سالم بصدمه. ياسين مين ياسين ابني
حور. اه
سالم بصدمه. مستحيل يكون عايش انا
حور بمقاطعة. انا عارفه انك شوفته قبل أما تدفنه بس ده مكانش ياسين
سالم. انت كنت عارفه انه عايش
حور بحزن. اه
سالم بزعيق. عارفه من امتا
حور. بعد أما عمل الحادثه بشهر
سالم بغضب.ومقلتليش ليه
حور . عمو هفهمك كل حاجه بس اهدي علشان انت تعبان
انا اما عرفت أنه هو عايش انا مصدقتش بس رحت المكان اللي هو كان فيه وهو طلب مني انا مقلش لحد انه عايش لانه حياتكم في خطر ولو اي شخص في المافيا عرف انه عايش ممكن ياذيكم علشان يوصله بس فيه سر تاني
ياسين عارف مين اللي ق*تل عائلتي
سالم بصدمه. انتي متاكده
ياسين. اه والمافيا عرفت انه عايش وأنه هيقولي الحقيقه فالزعيم امر انه يق*تلوه
سالم بصدمه. يق*تلوه
حور مسكت ايديها. عمو متخافش وعد اني مش هسمح لأي شخص أنه يأذيه
وهقول لمراد الحقيقه وانا مين
سالم بسرعه. لا انتي مش هتقوليله اي حاجه
حور باستغراب. ليه
سالم. حور مراد مش لازم يعرف اي حاجه دلوقتي ممكن تقوليلي بعد أما ننقذ ياسين
حور. تمام بس مراد ده هيجنني
سالم. مراد اللي هيجننك انتي جننتيه وانتي كنتي هتم.وتي وتشوفيه دلوقتي بتعامليه ازاي
حور. انا فاهمه مراد لو كنت سكتله من اول يوم كان هيعملي زي اللي في الروايات ويزعق
سالم. علي اساس انتي هتسكتيله
حور. يبقي يفكر يعملها وقتها هتاخده من المستشفي
سالم. ربنا معاك يابني
حور بجديه. عمو لازم اروح المكان اللي فيه ياسين النهارده
سالم. اه وانا معاك
حور بمقاطعة. عمو مش هقدر تشوفه النهارده بس وعد هرجعه البيت فاقرب وقت
سالم. تمام
حور خرجت من الغرفه
حور. مراد فين
سليم. في غرفته
حور صعدت الغرفه
حور. مراد
مراد بتجاهل. امم
حور. احم اسفه
مراد. ليه
حور. لاني اتجاهلتك وحسيت انك زعلت بس كنت عاوزه بابا في موضوع مهم
مراد. عادي
حور. تمام ودخلت غرفه الملابس
وبعد وقت كانت لابسه بنطلون اسود وجاكت اسود وعامله شعرها ديل حصان وأخذت المسدس بتاعها
مراد ايه ده انتي هتروحي فين
حور. لازم اعمل حاجه مهمه
مراد بسخريه. هتخرج تاني يوم جواز ده كان كلامك
حور. بس في موضوع مهم
مراد لفت انتباهه المسدس . ايه ده هتعملي بيه ايه
حور. برايك اللي ماسك مسدس بيعمل بيه ايه
مراد. ده مش مسدس لعبه سيبيه اكيد بتخافي من النمله صح
حور صورت المسدس باتجاهه. تحب اثبتلك
مراد بثقه. اه
وفجاه خرجت طلقه من المسدس بس كان بينها ومراد مسافه قصيره
حور. ايه رايك
بخاف دلوقتي وبعدين انت مش عارف انا بشتغل ايه
مراد كان مصدوم بس ماظهرش. ايه
حور. رائد
عند سالم
مريم بصدمه. بابا ايه الصوت ده
سالم وسليم في وقت واحد. قت*لته
مريم. قت*لت مين
سالم . مراد وصعد لغرفه حور ومراد
سالم. في ايه ايه الصوت ده
حور. مفيش حاجه يا عمي
مراد. في ايه يابابا انت خايف ليه
سليم. فكرناها قت*انك
حور بضحك.وليه ميكنش هو اللي قت*لني
سالم. احنا عارفينك هبله وتق*تلبه ربنا معك يا بني
سليم. اه ربنا يعينك ده التلال
مراد بضحك. معاكم حق هي كده نعمل ايه لازم استحمل
حور بسخريه. انتو واثقين فيا اوي
الجميع. اه اكيد
حور. ها اقدر اروح
مراد انا هوصلك
حور بتوتر. توصلني فين
مراد. هروح عند حازم واوصلك يلا
حور. ماشي
في السياره
مراد
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غموض الحب)