روايات

رواية غلطة العمر الفصل الخامس 5 بقلم هاجر العفيفي

رواية غلطة العمر الفصل الخامس 5 بقلم هاجر العفيفي

رواية غلطة العمر الجزء الخامس

رواية غلطة العمر البارت الخامس

رواية غلطة العمر
رواية غلطة العمر

رواية غلطة العمر الحلقة الخامسة

أكرم بقلق : خير يادكتور
الدكتوره بابتسامه : مبروك المدام حامل
أكرم بصدمه : حامل !!!!
الدكتوره : ايوه مبروك عن أذنك
أكرم بصدمه : يابنت ال أنا ال يضحك عليا
دخل بسرعه ليها وشافها وهي بتعيط بشده مسكها من شعر”ها وضر”بها بالقلم وقال بغضب أعمى : حامل من مين يابت انتي أنطقى
مريم بألم : اااااه سيبنى يا أكرم سيبنى
أكرم ضر”بها تاني وقال : انطططقى
أمه دخلت عليه بخضه وقالت بصدمه : انت بتضرب خطيبتك ليه يا أكرم ابعد عنها
أكرم بعصبية : الهانم حامل من غير جواز
أمه بصدمه : حامل

 

 

مريم بدموع بصراخ : سيبنى بقا انت ملكش حكم عليا
أكرم زقها وقال بغضب : اسيبك ازاى انتي بنت عمي يعني ال عملتيه ده يمس العيله كلها قولى مين ال عمل كده
مريم بخوف : م مش هقول
أكرم ضربها تاني وقال : انطططقى
مريم فقدت الوعي من كتر الضر”ب
أمه : يلهووى حصلها ايه دي
أكرم بص عليها بقر*ف وقال : سبيها مرميه هنا لحد لما تفوق واقفلى عليها واعرف منها الحكايه
أمه : ماشي
خرج من الاوضه بغضب ونزل ركب عربيته وفضل يمشي بيها فى الشوارع وهو بيفكر فى نيره وقد ايه هو خسرها
نيره بابتسامه : عارف نفسي فى ايه يا أكرم
أكرم : ايه ياقلبي
نيره : نفضل مع بعض دايما لحد لما نجيب طفل جميل نلعب بيه
أكرم حضنها وضحك وقال : وانا كمان والله نفسى فى كده
دموعه نزلت بندم وقال : هترجعي ليا اكيد مش هتبعدى عني وتسامحيني
#هاجرالعفيفى
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا
سمر : مستر سليم عايزك يانيره
نيره بقلق : مقالكيش عايزنى فى ايه
سمر : لاء
نيره قامت وقفت وقالت بتوتر : ط طيب ربنا يستر
راحت عند المكتب وخطبت وهو اذنلها تدخل
نيره بتوتر : ح حضرتك عايزنى
سليم ببرود : اتفضلى
نيره قعدت بخوف وتوتر
سليم : من النهارده هتكونى سكرتيره مكتبى انا مش مازن
نيره بصدمه : ايه ده طب ليه !!!!

 

 

سليم ببرود : عادي واظن حقى اقولك تعملى ايه فى الشركه
نيره بنرفزه : لاء مش من حقك انت عارف ان كل شغل وليه شروطه
سليم : وده اخر كلام عندي
نيره بغيظ : تمام
ووقفت ولسه هتمشي داخت ومسكت فى الكرسي
سليم بخوف : مالك فيكي حاجه
سمر لسه هتتكلم وقعت على الأرض
سليم بصوت عالى : سمر ياسمررر
سمر دخلت تجرى واتصدمت لما شافت نيره وقعت على الأرض
سليم بلهفه : اسنديها بسرعه على لما اطلب الدكتوره انتي عارفه أن مينفعش المسها
سمر سندتها ونقلتها على الاريكه وبعد وقت الدكتوره وصلت
سليم بلهفه : خير يادكتوره
الدكتوره : خير ان شاء الله بس هى حصلها ضعف بسبب الحمل ياريت بلاش عصبيه عشان صحتها
سليم : تمام شكرا
سمر خرجت مع الدكتوره وهو قعد على الكرسي ال قدامها وقال بخوف : مقدرش استحمل عليكي حاجه والله انا عايزك بخير دايما عشان بحبك
سابها وخرج وهي كانت سامعه كلامه فتحت عيونها بصدمه
وقالت : مش معقووول لسه بيحبنى
#هاجرالعفيفى
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم
أكرم بتوتر : ساره
ساره بدهشه : أكرررم
أكرم : هي نيره عامله ايه

 

 

ساره بجمود : وانت عايز منها ايه
أكرم بحزن : والله ندمت ونفسي نرجع تاني ونعيش مع الطفل ال جاي
ساره ابتسمت بسماجه وقالت : بس نيره مبقتش حامل وكمان هتتجوز لما عدتها تخلص
أكرم بصدمه : ننننعم !!!!!!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غلطة العمر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى