روايات

رواية غرام مراد الفصل الرابع 4 بقلم رنا سعيد

رواية غرام مراد الفصل الرابع 4 بقلم رنا سعيد

رواية غرام مراد الجزء الرابع

رواية غرام مراد البارت الرابع

رواية غرام مراد
رواية غرام مراد

رواية غرام مراد الحلقة الرابعة

غرام بصدمه وبتمسح دموعها:مراد
مراد واعقد جمبيها:مالك بتعيطي ليه
غرام:مفيش عن اذنك
وكانت لسه هتقوم تمشي بس مراد مسك ايدها
مراد:ممكن تعتبرني صديقك وتحكيلي مالك
غرام ورجعت اعقدت وفضلت تعيط
مراد وطلع منديل من جيبه:اتفضلي امسحي دموعك بقا وبطلي عياط بقا وقوليلي مالك
غرام واخدت المنديل ومسحت دموعها
مراد:مالك بقا
غرام بحزن:النهارده ستي كانت ممكن تروحي مني للاابد
مراد ورافع حاجب:ازي
غرام وبدات تحكي لي
غرام:دها كل الحصل وانا مليش الاخت وجدتي بس وامي وابويا اتوفوا
مراد بحزن:ربنا يرحمهما
غرام:عن اذنك انا همشي عشان اتاخرت
مراد:تسمحلي اوصلك ممكن
غرام:لا شكرا عشان معطلكش

 

 

مراد:لا بالعكس يلا اوصلك ولا انتي مش بتعتبرني صديقك
غرام:لا والله مش قصدي كده
مراد:طب يلا طيب اوصلك
غرام:ماشي
ومراد وغرام مشيوا وراكبوا العربيه
مراد:ساكنه فين
غرام:ساكنه في العنوان—————–
مراد:تمام
غرام:بس اول ماتقبلك صيدليه اوقف عشان ادخل اجيب علاج السكر لي جدتي
مراد:تمام
غرام:بس مقولتليش كنت علي البحر بتعمل اي
مراد:انا كنت معدي صدفه بالعربيه لقيتك اعقده وبتعيطي قولت انزل اشوف مالك
غرام ببتسامه:شكرا
مراد ببتسامه جذابه:علي اي
غرام:عشان اهتمت بيه وسالتني
مراد ببتسامه:العفو يلا انزلي جيبي العلاج
غرام ونزلت تجيب العلاج ومراد استنها في العربيه
غرام:عايزه العلاج الا في الورقه دها لوسمحت
الراجل:دكتوره غرام مش كده
غرام ببتسامه:ايوه
الراجل ببتسامه:انتي تعرفي الانا بحبك قدي ومش انا بس دها مصر كلها بتحبك وانا فرحان اني شوفتك بجد
غرام ببتسامه:شكرا
والراجل جاب ليها العلاج
الراجل:اتفضلي
غرام:اتفضل الحساب
الراجل:لا طبعا مش هاخد حاجه عيب عليكي يادكتوره

 

 

غرام:لوسمحت اتفضل دها حقك
وغرام سابت الفلوس لي ومشيت
غرام وراكبت السياره مع مراد
مراد:اتاخرتي كده ليه جوه
غرام:الراجل كان مش عايز ياخد الفلوس مني عشان اي عشان انا الدكتوره غرام وبيقولي لاطبعا مش هاخد منك وعيب عليكي روحت سابت لي الفلوس ومشيت
مراد ببتسامه:تمام طب رقم تليفونك ممكن يادكتوره
غرام ببتسامه:امممم
ومراد اخد رقم تليفونها
غرام:اقف هنا خلاص
مراد:بيتك دها
غرام:اها انزل اشرب حاجه معانا
مراد ببتسامه:مره التانيه السلام عليكم
غرام:وعليكم السلام
ومراد مشي بالسياره وغرام داخلت بيتها
مني:اتاخرتي كده ليه يااغرام قلقتنا عليكي
غرام:طلعت اعقدت علي البحر واشتريت ليكي علاجك
مني ببتسامه:تمام ربنا يخليكي ليه انتي واختك
غرام:يارب انا طالعه بقا انام
مني:مش هتاكلي
غرام:لا لما انام شوي واصحا يبقا اكل تمام
مني: تمام ياحبيبتي
وغرام طلعت اوضتها واخدت شاور وبعدها نامت
في مكان اخر
مراد:خالي لا انا مش هتجوز دي انا هتجوز بمزاجي انا ولا تعجبني غير كده لا والف لا
محمد:ومالها البت دي يعني مش عجبك ليه
مراد بضيق:انا مش كل مره الا قولوا اعيده عن اذنكم
ملكه ام مراد اخت محمد:رايح فين
مراد:طالع انام

 

 

ومراد طلع اوضته واخد شاور وطلع ونام علي سرير وكان مسك الفون وبيرن علي شخص
مراد:الو يا دكتوره غرام
غرام بنوم:الو مين معايا
مراد:انا مراد
غرام بنوم:مراد مين
مراد بستغرب:انا مراد الراجل الاعمال الا
غرام قاطعته:اها افتكرت
مراد:ممكن اقبلك
غرام:ليه
مراد:عايزك في موضوع مهم كده
غرام:ضروري يعني
مراد:ايوه ضروري جدا جدا
غرام:اممممم
مراد:هستناك في العنوان————— دها تمام
غرام:تمام
وقفلت السكه معه وداخلت اخدت شاور ونزلت
غرام:انا خارجه ياستي
مني:رايحه فين ياحبيبتي
غرام:رايحه مشوار مهم كده
مني:ماشي ربنا معاكي
وغرام وباست دماغ وايد جدتها:ربنا يخليكي ليها يلا السلام عليكم
مني:وعليكم السلام
وغرام مشيت وراكبت تاكس وراحت علي العنوان
وكان مطعم فخم وكبير
وغرام داخلت
غرام:مراد ازيك
مراد:الحمدالله

 

 

غرام:اي بقا الموضوع المهم
مراد بحزن:بصراحه الموضوع هو اني انا مخنوق اوي وتعبان تعبان اوي ياغرام
غرام بستغرب وبحزن:من اي
مراد:تقبلي تجوزيني
غرام بصدمه وو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غرام مراد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى