روايات

رواية غرام رحيم الفصل العاشر 10 بقلم فرح القصاص

رواية غرام رحيم الفصل العاشر 10 بقلم فرح القصاص

رواية غرام رحيم الجزء العاشر

رواية غرام رحيم البارت العاشر

رواية غرام رحيم الحلقة العاشرة

بيقر*ب من ساجده وبيف*ك شعرها وبيفتح سو*سته بتاعت الفستان بتاعها وبيقل*عها الفستان وبينظر لجس*مها بتشوق وبيبلع ريقه وبيقر*ب منها اويي وبيل*مس وجهها وبيبعد خصلات شعرها وبيبو*سها و قبل ما يع*تدي عليها… بيسمع صوت شخص في الاوضه
_فكر تقر*ب منها او تلمس*ها ومتلومش الا نفسك ويمكن متلحقش
أسلام بينظر وراها
أسلام بصدمه: غرام؟
غرام: انا كنت اتوقع منك كل حاجه بس إلا انك تدمر سمعت بنت ملهاش زنب بس عشان ترضي انانيتك قد اي طلعت حق*ير
أسلام بيضحك بخبث: خلاص اي رايك اسيب البنت اللي ملهاش زنب وانتقم من الخدعتني
غرام: خدعتك؟؟.. انت اصلا عارف اني عمري ماحبيتك ولا هحبك حتي لو مكنتش اتجوزت رحيم مكنتش هتجوزك يا أسلام عشان انت مريض الناس اللي زيك محتاجه تتعالج طب علي الاقل اعرف انا كنت رفضاك ليه وتحسن من نفسك وطور منها وكنت لقيت بنت تحبك وتحبها بس الحقدك وكرهك وانانيتك عمه علي عيونك لدرجه تروح تخطف بنت ملهاش اي دخل بالحصل ولا ليها علاقه بي اي حاجه وتدمر مستقبلها ومش هي وكمان هدمر عيلتها معاها يأخي انت اي لدرجاتي مقر*ف وحق*ير
أسلام ببتعصب لدرجه عينه بتحمر من العصبيه
أسلام بعصبيه وصوت عالي جدا: غرررررررررررراااااااااامممممم وبيضر*بها بالقلم لدرجه غرام بتتر*مي علي الارض وانفها وفمها بينز*فه
غرام بتضع ايدها علي انفها من كتر الالم
أسلام بكل حقد وغضب بيمس*كها من شعر*ها: بقا انا مريض ومحتاج اتعالج واناني وحق*ير
غرام بصويت والم: ااااااهه سبنيي يأسلام ااااهه
أسلام بشر: انتي لسه شوفتي حاجه دا انتي مش هتشوفي غير ايام سوده
غرام بتحاول تفلت منه بس هو ماس*كها بأحكام وبقوه
غرام بعياط: انت انسان مريض والله محتاج تتعالج بجد
أسلام بعصبيه: هتشوفي المريض هيعمل فيكي اي وهو مازل ما*سك شعر*ها وبيجر*جرها الارض ياكد شعر*ها يطلع في ايدو
غرام بصويت من كتر الالم: اااااااااهههه وبتضر*به علي ايدو عشان يسبها
أسلام بيسبها وبيش*يلها يرمي*ها علي السر*ير جنب ساجده اللي مازلت نايمه ومش حاسه بي اي حاجه من المخدر اللي وضعه في المشروب بتاعها
أسلام بيكتفها علي السر*ير
وبيق*لع التيشرت بتاعه وبيقر*ب منها
غرام بصريخ: اعععععععااااااا ابعد عنييبييي يزبااااالههههه اااابعد عني
أسلام بيضر*بها بالقلم ولسه هيبو*سها بيجيله مكالمه
أسلام بيقوم يشوف مين اللي بيرن
أسلام وبغمزه : جايلك تاني يغرامي ومش هتأخر
غرام بقر*ف و استحقار: تفوووو
أسلام بيضحك بستفزاز وبيطلع
غرام بصوت منخفض: ساجده… ساجده قومي وبتعيط ساجده قومي بالله عليكي… قومييي يلاااا وبتخبط راسها علي المخده وبتعيط
Flash Back
ميار : بجد الفستان حلو عليكي اوييي عليكي احلي مني
غرام بتتسم بحب: يروحي بجد مش عارفه اقولك ايه
ميار: متقوليش حاجه المهم عجبك
غرام: اه جدا.. انا بقول نروح انا ونتي نشتري هدومي زوقك تحفه بجد
ميار بضحك: خلاص نكنسل رحيم وننزل انا وانتي
غرام بتضحك: اوكي خلاص وبتجلها رساله علي فونها
غرام بتمسك الفون بتشوف الرساله
(لو عايزه تلحقي اخت جوزك من أسلام قبل ما يع*تدي تعالي مكان***** و بأسرع ما يمكن والا متلحقهاش)
غرام بتضع ايدها علي فمها بصدمه: لاا
ميار بستغراب: في حاجه يغرام
غرام بإرتباك: انا لازم امشي بسرعه
ميار: لي ايه الحصل
غرام مبتردش عليها وبتخرج من الاوضه بسرعه وبتمشي
ميار بتنزل ورها: غرام يغرام استني
ناديه بستغراب: في اي يميار
ميار: مش عارفه يماما… عموما انا همشي عشان معاد العمليه جي
ناديه: ماشي يحبيبتي ربنا معاكي
Back
غرام بعياط: اوفف هنطلع من هنا ازاي وانا متربطه وهي متخدره ياااارب ساعدتنيي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ف الفيلا
ناديه و راحه جايه بقلق وخوف
ناديه بقلق: ردي بقا يساجده وبترن عليها تاني بس فونها مغلق
ناديه بخوف:اووففف بقا يساجده ماشي لمه تيجي انا اللي هحاسبك المرادي شكلي دلعتك زياده
وبتقاطعها بدريه
بدريه: ناديه هانم
ناديه بضيق: اي يابدريه
بدريه: في اتنين علي الباب عايزين غرام هانم
ناديه: منتي عارفه ان غرام مش هنا.. وبعدين مين دول
بدريه: بتقول انها مامتها وابن خالتها
ناديه : طب قالك ابن خالتها اسمه اي؟؟
بدريه: اه اسمه عمر
ناديه بلهفه: دخليهم بسررررعه
بدريه: حاضر
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~في الشركه
عادل بستغراب: دكتوره ميار في الشركه
ميار بتوتر: رحيم في مكتبه يا استاذ عادل
عادل: اه خير في حاجه باين عليكي متوتر
ميار بستعجال: بعدين وبتدخل مكتب رحيم
ميار: رحيم…. وبتلاقي عنده اجتماع
رحيم بستغراب: ميار!!!
ميار: سوري بس ممكن اتكلم معاك لوحدينا ضروري جدا
رحيم بإبتسامة: بعد اذنكو مش هتأخر وبيقوم يروح ل ميار
رحيم: خير يميار في حاجه
ميار بتحكيله اللي حصل معاها لمه كانت مع غرام
رحيم بقلق: طب الرساله كانت اي
ميار: مش عارفه لو كنت عارفه اكيد كنت فهمت وبعدين لحد الان مرجعتش
رحيم بخوف عليها وبيداري: متقلقيش انا هروح اشوفها فين وهحاول اوصلها بس عايزك تروحي انت علي البيت وتهدي
ميار: تمام بس ابقي طمني
رحيم: حاضر… وبينده علي السكرتيره
السكرتيره: نعم
رحيم: اجلي الاجتماع ده وقوليلهم أستاذ رحيم هيبقا يحدد معاد تاني
السكرتيره: تمام أستاذ رحيم
رحيم: عااادل
عادل: ايوا يا رحيم
رحيم: روح وصل ميار علي البيت وتعالي تاني عايزك
عادل: تمام… اتفضلي يدكتوره ميار
رحيم بقلق: ياتري روحتي فين يغرام
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
أسلام: شوفتي متأخرتش عليكي ازاي
غرام: والله لخليك تندم علي كل حاجه عاملتها
أسلام: استمتع دلوقتي وبعدين ابقي ندميني وبيقر*ب منها وبيق*بل خدها
غرام بعياط وقر*ف بتبعد راسها
أسلام بضحكه مستفزه: كدا مش هعرف اقرب منك يعني لمه تبعدي راسك
غرام: يأخي ابعد عنييي بقااا انت معندش د*م ابعد عنييييييي ده انا بنت خالتك حتي اييي مفيش عندك ذره نخوه او رجوله هتغت*صب بنت خالتك اومال سبت اي للمجرمين والمريضين اللي زيك
أسلام د*مه بيغلي وبيق*طع لبسها بغل و…………
تفتكرو مين البعت الرساله لغرام؟ وغرام اتصرفت صح لمه راحت لوحدها منغير متقول لرحيم؟
وحد هينقصد غرام ولا لا؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غرام رحيم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى