رواية غرام رحيم الفصل السادس 6 بقلم فرح القصاص
رواية غرام رحيم الجزء السادس
رواية غرام رحيم البارت السادس
رواية غرام رحيم الحلقة السادسة
رحيم بضحك: لا مسمعتيش غلط… ها موافقه نتجوز و دلوقتي لو عايزه
غرام بتفاجأ وبإرتباك: انت بتتكلم بجد.. يعني.. هو.. قصدي
رحيم: شش اهديي خدني نفس واهدي خالص
غرام بتاخد نفس عميق
رحيم: ها احسن
غرام بتهز راسها بمعني(اه)
رحيم: انا كل نيتي اني اساعدك بس فا لو حابه تخدي وقتك وتفكري ولمه تخدي قرارك انتي عارفه مكان الشركه وبيقوم
غرام بتسرع: انا موافقه
رحيم بيقف لحظات وبيرجعلها تاني
رحيم: قولتي اي
غرام: انا موافقه نتجوز
رحيم: متاكده؟
غرام: اه متاكده
رحيم بأبتسامه:تمام
غرام: مش انت قولت لو دلوقتي معندكش مانع
رحيم: ايوا
غرام: وانا جاهزة نتجوز وحالا
رحيم بإبتسامةو بيمد ايدو ليها
غرام بتمسك ايدو وبيمشو
***************************
ساجده بإبتسامة: عمر
عمر بيلتفت وراه
عمر بستغراب: ساجده!!؟
ساجده بضحك: مالك مستغرب ليه
عمر : يعني ان احلي واشهر بنت ف الجامعه كلها جت لحد عندي وكمان بتكلمني
ساجده وبتمسك ايدو وبتنظرله بنظرات اعجاب
عمر بإرتباك: س.. ساجده انتي كويسه الجامعه كلها بتتفرج علينا
ساجده بدلع: و اي يعني خليهم يتفرجو… عمر انا كنت عايزه اتكلم معاك ف موضوع مهم بس طبعا مش هنا
عمر: موضوع اي
ساجده ومازلت مسكه ايدوه: منا قولتلك مينفعش هنا
عمر: طب اي رايك انهارده نروح نشرب قهوه وتقوليلي
ساجده بتمثيل حزن: لا للاسف مش هينفع انهارده
عمر: طب بكره
ساجده بضحكه خفيفه: اوكي
عمر بيسرح ف ضحكتها وعيونها البتلمع
ساجده: عمر.. عمر… يعمر
عمر بيفوق من سرحانه: احمم خلاص يبقا بكره.. معلشي لازم امشي
ساجده بإبتسامة: اوكي باي
انجي بندهاش وكانت بتسقفلها: واااو….. انتي ازاي كدا
ساجده بتضحك بصوت عالي: عشان تبقو تتحدوني
انجي:انتي عملتي كدا ازاي ده مخدش معاكي دقيقتين وكان الواد واقع
ساجده بإبتسامة نصر وغرور: قولت ان انا مش زي اي حد ومتنسيش ان الجامعه كلها بتتمني كلمه مني بس
جيهان بغيره وبتخفيها بإبتسامة مزيفه: ايوا طبعا منتي اخت رحيم بيه وياسر
ساجده بفخر: امم اكيد…علي العموم يلا باي زمان الشوفير مستنيني بره
***************************
أسلام بعصبيه شديده: هييي فييين غرررام يخالتي
جميله: والله يبني من ساعت ماطلعت الصبح مرجعتش لحد دلوقتي ليه خير اي الحصل
أسلام والشر طالع من عينه؛ بنتك لازم تتربي من اول وجديد وانا ال هربيها
جميله بزعيق: التزم حدودك يا أسلام مش عشان انا دايما وقفه معاك يبقا هسمحلك تهين بنتي.. وعلي فكره يأسلام الصور ال انت بعتها لغرام الصبح انا وثقه ف بنتي وعارفه انها مش حقيقه رغم كدا جيت عليها ومديت ايدي عليها عشان توافق تتجوز بس مش معني كدا يبقا انا موافقه بتصرفاتك دي
وبيدخل عمر
عمر: ايه الزعيق ده وانت صوتك عالي ليه ياأسلام
أسلام: متدخلش انت يعمر
عمر: هو اي ال مدخلش انت بتعلي صوتك علي خالتي واسكتلك احترم نفسك يأسلام عشان اصلا ساكتلك من زمان احتراما لخالتي غير كدا كان هيبقا في تصرف تاني
أسلام بغضب اكتر وبيمسكه من التيشيرت: عمر انت مش قدي فا احسنلك تسكت خالص فاااهم
عمر: لا مش فاهم وهات اخرك
جميله بعصبيه وزعيق: هو فييي اي مفيش احترام ليا خااالص ولا عشان انا سكتلكو يبقا خلاص… اسلام سيب عمر….بشخط… أسلااااام بقووولكك سيب عمرررر
أسلام بيسيبو
عمر: هي فين غرام
غرام: انا اهو
جميله: حبيبتي كنتي فين
غرام بإبتسامة: متقلقيش عليا يحبيبتي انا كويسه
أسلام بعصبيه وبيقرب منها وبيمسكها من ايدها وبيشدها
غرام بألم: ااه سيب ايدي ياسلام..
جميله بخوف: اسلام سيب غرام انت وخدها فين
أسلام : عند المأذون هنتجوز
وبيشد ف غرام بيلاقيها تقلت وبينظر يشوفها
بيلاقي رحيم ماسكها
رحيم: تتجوز واحده وهي علي زمة راجل تاني؟؟؟
جميله وعمر وأسلام بيتصدمه
أسلام بصدمه؛ علي زمه راجل؟؟
رحيم وهو بينظرله بحده: سيب ايد غرام
أسلام بدون استوعاب: أستاذ رحيم حضرتك بتقول اي
رحيم بعصبيه: انا مبحبش اعيد كلامي وانت عارف… وبصوت عالي لدرجه أسلام اتنفض… سييييييببببب ايدهااااااا قولتتتتت
أسلام بيسبها علي طول
جميله: انا مش فاهمه حاجه مين الراجل ده وقصدو اي بالكلام ده؟
عمر: مش ده رحيم الاسيوطي؟
غرام بستغراب: انت عرفت منين
عمر: قولي مين ميعرفهوش
رحيم بيوجه كلامه لجميله: انا وغرا…… بتقاطعو
جميله بحده: انا موجهتش كلامي ليك وياريت لو متتكلمش خالص احسن
غرام: خلاص يارحيم سبني انا اقولها
غرام: ماما انا ورحيم اتجوزنا
جميله: اتجوزتي؟؟؟؟؟
غرام: اسمعيني انا هفهمك كل حاجه رحي……
جميله: انتي من انهارده ولا بنتي ولا عرفك
غرام بدموع: ماما انا والله…
جميله: غرام خدي جوزك واطلعي برهه يلاااا
اسلام يحمل ف ايدو سڪﯾنه وبشر: غرام هتطلع من البيت بس هتكون مي”ته وبيقر*ب منها وبيضر*بها