روايات

رواية غرام تركي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم لؤلؤة محمد

رواية غرام تركي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم لؤلؤة محمد

رواية غرام تركي الجزء الرابع والثلاثون

رواية غرام تركي البارت الرابع والثلاثون

رواية غرام تركي الحلقة الرابعة والثلاثون

كان رسلان وركان واقفين يبصوا بصدمه
كانت غرام معلقه يوسف بحبل في السقف ورابطه الشاب والبنت كل واحد فيهم في كرسي رسلان أول ما شاف غرام جري عليها بسرعه أخدها في حضنه وهو حاسس إن روحه اتردتله من تاني / غرام حبيبتي انتي بخير الحمدلله ألف حمد وشكر ليك يارب
غرام دموعها نزلت وبدأت تعيط بصلها رسلان / غرام حبيبتي مالك فيكي ايه
غرام بدموع / أصلي اتأثرت أوي
ركان بصلهم بغيظ / أبو محنكم
غرام / هو فيه ايه مالكم
ركان / تتبعنا فونك ولاقيناه في مكان محروق فيه تلاته
غرام / أيوه صح أخلص مع دول بس وهحكيلكم اللي حصل كله
ركان باستغراب / هو انتي معلقه يوسف ليه
غرام / المتخلف بيقولي حرام عليكي تعذ’بيهم
رسلان وركان بصوا ليوسف بضيق يوسف بصلهم / ايه ياعم انت وهو بتبصولي كده ليه دي معاها شنطه فيها أدوات جل’د وحر’ق وسل’خ ود’بح ودي مهما كان بنت برضه وأنا اتصدمت
ركان / سيبك منه كملي واحنا واقفين على أما تخلصي
غرام بصتلهم وبدأت ملامح وشها تتغير للوحشيه صدق من أطلق عليها لقب الوحش / انطق يالا انت وهي العمليه الجديده عباره عن ايه
محدش رد خالص غرام / اه يبقى انتوا لسه متعرفونيش أنا مبسألش السؤال مرتين أنا ببدأ شغلي على طول بعد أول سؤال كل اللي أنا عاوزاه أعرف العمليه الجديده ايه هي ومكانها فين وميعادها ايه هتقولوا بما يرضي الله والا أخليكم تقولوا بما لا يرضي الله
بصولها وبرضه محدش اتكلم غرام ابتسمت / يبقى توكلنا على الله
جابت من الشنطه كماشة مسامير وراحت عليهم وبصتلهم / أبدأ بمين أبدأ بمين حادي بادي كرومب زبادي هبدأ بيكي يا حلوه انتي يا قمر
راحت عند البنت وبدأت تخل’ع ضوافرها بالكماشه والبنت تصوت من كتر الأ’لم
غرام خلصت ضوافر ايدها الشمال وراحت عند الشاب ومسكت ايده وبدأت تشي’ل ضوافره هو كمان وبرضه فضل يصرخ من الأ’لم
غرام / ها أكمل ؟
برضه محدش رد رفعت ايدها وفجأه نز’لت بالبو’كس في وش الشاب لدرجة أن بؤه جاب د’م وراحت عند البنت ورفعت رجليها لفوق وضر’بتها بالرجل في راسها من الجنب اليمين وبعدين رجعت الكماشه وطلعت كُربا’ج وراحت عندهم وبدأت تضر’ب بالكُرباج في الهوا يعمل صوت صعب يدب الرعب في قلوب الكل ورفعته لفوق ولسه هتنزل بيه على البنت فجأه البنت اتكلمت عربي مكسر / ك ك كفايه كده I will talk about everything
( سوف أتكلم بكل شيء )
غرام بابتسامة انتصار / Okay, talk ( حسناً تكلمي )
البنت / But before I speak, I want you to protect me and provide me with safety so that they do not kill me
( ولكن قبل أن أتحدث أريد منكي أن تحميني وتوفري لي الأمان لكي لا يقتلو’ني )
الشاب / I too will speak with everything I have, but you must promise me that I will be safe
( وأنا أيضاً سأتحدث بكل ما لدي ولكن يجب أن تعديني أني سأكون بأمان )
غرام / Well I promise you that you will be safe and nothing bad will happen to you
( حسناً أعدكم أنكم ستكونون بأمان ولن يمسسكم سوء )
البنت / All I know about this operation is that it will take place in Egypt and its date is next Tuesday and it will be like a retirement process for the mafia leader because after that his son will take over the leadership after him and after that they will hold a big and huge party at the leader’s house and indeed the preparations for the party have begun since yesterday evening.
( كل ما أعلمه عن هذه العمليه أنها ستكون بمصر وميعادها يوم الثلاثاء القادم وستكون بمسابة عملية اعتزال لزعيم المافيا لأنه من بعدها سيتولى ابنه الزعامه من بعده وبعدها سوف يقيمون حفل كبير وضخم بمنزل الزعيم وبالفعل بدأت تحضيرات الحفل منذ مساء أمس )
غرام وركان ورسلان ويوسف عقدوا حواجبهم باستغراب ايه هي العمليه اللي الزعيم بنفسه معتبر أنها ماتش اعتزال إذا هي عمليه كبيره وضخمه
ركان / ايه هي العمليه دي
الشاب / أنا عارف هي عملية ايه وهتكون فين بالظبط في مصر
رسلان / طب احكي بسرعه
بدأ رسلان وركان ويوسف وغرام ينتبهوا كويس للشاب
الشاب / دي عملية تفج’ير كبيره وضخمه هتكون عباره عن متفجر’ات كتير في أماكن عامه متعدده والتفج’ير هيحصل في كل الأماكن دي في نفس الساعه والدقيقه والثانيه في نفس الوقت ده هيكون احتفال الزعيم شغال وكل أعضاء المافيا اللي في أنحاء العالم هيكونوا موجودين بيحتفلوا بالزعيم الجديد وبيتعرفوا عليه
غرام / وايه الأماكن دي
الشاب / هيكونوا 4 أماكن
( القطر ومبنى الوزاره ودريم لاند والإستاد اللي هيتلعب فيه ماتش بكره )
بصوله الأربعه بصدمه وزهول
يوسف بصدمه / ده التلات ده بكره
ركان فك الشاب والبنت وطلبوا طياره خاصه ترجعهم مصر ومعاهم البنت والشاب الطياره وصلت وركبوا فيها كلهم ورجعوا مصر وراحوا المبنى بسرعه وأمروا إن البنت والشاب يتحطوا تحت الحمايه المشدده ودخلوا مكتب إبراهيم
إبراهيم / اتفضلوا اقعدوا
قعدوا ورسلان بدأ يتكلم / عرفنا كل المعلومات عن العمليه الجديده يافندم
وبدأ رسلان يحكيله اللي الشاب والبنت قالوه
إبراهيم كلم وزير الداخليه وعرفه كل المعلومات والوزير أمر بالتحرك فوراً واعطاء الأوامر بخروج 4 فرق كل فريق مكون من 2000 ظابط قوات خاصه وكل فريق يحتوي على 5 مفككين قنا’بل ومتفجر’ات ويقود الفريق الأول القيصر والفريق الثاني يقوده الوحش والفريق الثالث يقوده الشبح والفريق الرابع يقوده المارد
الفريق الأول يتوجه لمحطة القطارات
والفريق الثاني يتوجه لدريم لاند
والفريق الثالث يتوجه لاستاد المباراه
والفريق الرابع لمبنى الوزاره

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غرام تركي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى