رواية عمر وجميلة الفصل التاسع 9 بقلم هاجر ابراهبم
رواية عمر وجميلة البارت التاسع
رواية عمر وجميلة الجزء التاسع
رواية عمر وجميلة الحلقة التاسعة
عمر : خلاص كدا حتقابلها لزم تكون هادي معاها وسجل لزم الاحتياط
أسر : اسجل ايه أنت هبل لا طبعا سلام
مشي أسر وراح لجميله المكتب
ممكن ادخل
جميله: اسر باشا الي مش بيكلمني فينك
أسر : انا عارف اني مقصر بس والله في موضوع كدا شاغل تفكيري
جميله : موضوع اي ها 😉 تيا
أسر : يادي تيا لي شغله بالكو 🙂 عشان ترتاحوا متخنقين اصلا
جميله: ليه يبني بس
أسر : بعدين بقولك
جميله : انا الي حقولك عرفت الرقم مين الي بيبعتلي
أسر : لا لسه يلا انا حمشي سلام
جميله: أنت لحقت تعد وبعدين انت كنت حتقول اي
أسر : منا كنت جي اقولك اني معرفتش حاجه وبعدين فكك الموضوع ده خلي في ثقه في عمرو ماشي
جميله سبها في حيرتها
اسر : الو انزلي انا تحت
بعده مده نزلت زينب
ازيك يا اسطا
أسر بصدمه: اسطا انتي بنت انتي 😒انتي واحد صحبي وربنا
زينب : صحبك طب امشي ي أسر بدل مقتلك🗡️
أسر برطمه : ربنا على الظالم يلا
بعد مده وصلوا إلى كافية
أسر : تشربي اي
زينب قهوه مضبوط
أسر شاور للتويتر
٢ قهوه مضبوط لوسمحت
زينب : خير يا اسر عايزني في اي
أسر بتنهيده : بتبعتي الصور لجميله لي ي زينب
زينب بتوتر : صور صور ايه انا مش فهمه حاجه
أسر : انتي فهمه كلامي وال
قطع أسر نزول المشروبات
وال صور ديه وراها الصور عمرو وده مش رقمك
زينب بكدب : ايوا انا عشان جميله مكنتش حتصدق في بعتلها
أسر : طب ورسائل
زينب: رساله ايه
أسر بعصبيه : زينب تعالي معايا ما واحكي كل حاجه بدل مروح وقول لعمي وانتي عرفه ابوكي وبطلي كدب
زينب بكدب: عايز تعرف ايه بعت الرسائل لي جميله عشان عمرو ميستهاش عشان عمرو بتاع بنات ليجري وراي اي بنت
أسر : وانا المفروض اصدق بق الكلام ده ولي اي
زينب : والله مش مشكلتي ي بقا وبعدين انا عايزه اروح ممكن
أسر : ماشي بس لينا كلام تاني يلا
بعد كدا وصلوا البيت
الام اهلا ي أسر ادخل
دخل أسر لقي جميله و عمرو وتيا وعمه وأبوه أسر وابو جميله
أسر : ايه ده العيله متجمعه مش تقولي ي عمي
الاب : اي هو مينفعش نتجمع ولي ي أسر
أسر : لا مفيش طيب وقعد
في تعريف صغير كدا ( أن عمرو وتيا وأسر اولاد عم جميله وزينب و عمرو وتيا اخوات )
أسر : عمي بقولك انا عايز اتجوز
عمه : متجوز وانا مالي 😒
اسر : طب جوزني بنتك ديه
عمه : سبني افكر
سامر : طب يلا الاكل جاهز
بعد الاكل
عمرو : جميله تعالي عايز اكلمك
جميله: نعم
عمرو : انا مسافر يومين.
جميله : لي رايح فين
عمرو: عندي شغل تبع الشركه
جميله: فين طب منا ممكن اجي معاك
عمرو بتوتر حاول أن يخفيه: تجي فين انتي عندك شغل وكمان عمي مش حيرضي
جميله: طيب يلا ندخل
بعد كام يوم
زينب : بابا ممكن اطلب طلب
سامر : اطلبي ي زوزو
زينب: ممكن اسافر
سامر : حتروحي فين
الام : وزي كل الامهات المصريه 🙂 انت حتسال مفيش سفر
زينب: لي بس يا ماما وبالله ي بابا وافق
الاب : حتروحي فين و مع مين
زينب بسرعه : حروح شرم ومع صحابي الي كانو معايه في كليه بليز 🥺
الام : صحاب ايه احنا منعرفهمش لا
الاب : سلوي خالص سبيني مع زينب
مشت الام أنا مشيه بس برضو مش حتسافري
الاب : انتي عايزه تسافري ليه
زينب : اتخنقت من البيت وبعدين انا لبخرج ولي بشتغل علطول في البي وكملت بعياط وبالله عليك وافق
سامر : ماشي بس لو حصل اي حاجه ترجعي فاهمه حتسافري امتي
زينب بفرحه : طبعا و اول الاسبوع حروح اكلم صحابي علي اذنك
جيه أول يوم الي حتسافر زينب
الام بعياط : خلي بالك من نفسك
جميله: كدا متخدنيش معاكي
زينب : طب تعالي
جميله: والله لا شكرا انا نزله الشغل
سبتهم ونزلت
الام : متزعليش من اختك
زينب : لا مش زعلانه انا حنزل سلام
دخلت عربيه
وحشتيني اووي ي حبيبي
عمرو : وانتي كمان يلا
زينب : يلا ع اعلي سرعه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عمر وجميلة)