رواية عفاريت مليكه الفصل العاشر 10 بقلم عازفة
رواية عفاريت مليكه الجزء العاشر
رواية عفاريت مليكه البارت العاشر
رواية عفاريت مليكه الحلقة العاشرة
رجعو اوضت مليكه
مالك: مليكه ردي عليا اي حصل عند الملك فهميني
مليكه:بصويت سبوني ابعدو عني
مالك:انا همشي دلوقتي وهرجع بليل حاولي تفهمي منها اي اللي حصل
اسراء:حاضر
مالك مشي وأسراء قعدت جنبها بعياط اهدي بالله عليكي قوليلي ايه اللي حصل
مليكه :حضنتها وفضلت تعيط وراحت في نوم وهي علي كتفها
اسراء لاحظت انها نامت سندت دماغها ونيمتها وخرجت من الاوضه
مليكه:انت مين ابعد عني عاوز مني ايه
انتي رفضتيني يبقي استحميلي نتيجت أفعالك. يامليكه
مليكه:لاااااااا ابعد عنهم لااااااا
مليكه بتشوف هاله وأسراء وهم بيتحدفو جوه حفره كبيره ملينا تعابين وحشرات وبتاكلو في جسمهم
ومالك بيتعذب أشد العذاب
مليكه بتقوم بفزع:لااااااااااااااااااااااا ماماااااااااااااا
اسراء بتدخل بسرعه وفزع :مالك في ايه وبتخضنها اهدي انا جنبك متخافيش
مليكه بعياط:قت*ل ماما هيموتك انتي كمان وماااالك مالك كمان لا لا انا هوافق انا مش هسيبو ياذيكم انا مقدرش اكون سبب في ازيتكم
اسراء بعياط علي صحبتها:بالله عليكي اهدي وفهمني حصل
مليكه بنفس العياط حكت ليها كل حاجه
اسراء بصدمه:يعني الملك عاوزك انتي 🙂🤦
مليكه بدموع: ايوه
اسراء:طيب اي العمل دلوقتي
مليكه:مش عارفه مش عارفه افكر خايفه ارفض ياذيكم زي ما قال انا تعبت من التفكير دماغي هتقف
اسراء:طيب اهدي بس هنستني مالك يجي يمكن يلاقي حل
مليكه:نامت وحضنت مخدتها بعياط
اسراء:اللاه متبقاش نكد يافوزي اللاه مش عفريت يعمل فيكي كدا 😂
مليكه بتبصلها بطرف عينها وهي بتعيط:يعني ليكي نفس تهزر بعد كل اللي سمعتي ده يامعدومه الكرمه وحدفتها بالمخده
اسراء:بحاول اعطف والطف ياملوكه
مليكه:اقعدي مش عاوزه منك حاجه
اسراء: طب انتي زعلنها ليه ما انتي اكده ميت واكده ميت هتخافي من ايه
مليكه تعدلت من نومتها:تصدقي معاكي حق طلما أكده ميت واكده ميت هخاف من ايه (بصوت محمد سعد😂)
اسراء: انتي بقوليلي ليه متقولي لنفسك
مليكه بتقوم من غير اسراء متاخد بالها وتمسكها من التشيرت
مليكه:بقي يا ك*لب البحر بقلك هتجوز جن ولو رفضت هيموتكم بتستخفي دمك يا اسراء
اسراء بدموع مزيفها: خلاص والنبي خلاص مش هكلمك تاني هقعد ساكته والله
مليكه:عطلاق ميحصل هخلص كل اللي حصل فيا وهطلعو عليكي
اسراء بصوت عالي :لا والله انتي مش لقيه حاجه وتمسكيها حجه ولي اي في اي يابت
مليكه:بت انا يتقلي بت😳
اسراء بضحك:ولي تزعلي راجل وسيد الرجاله كمان
مليكه:!!!!!!!!!🙂
اسراء:اللاه متبصليش كده اومال اقوول ايه طيب🥺
مليكه وهي بترفع راسها :يا ملكه
اسراء:انتي بقولي ايه
مليكه: انا هقبل بجوز الملك
اسراء بعدم تصديق:انتي فاهمه انتي بقولي ايه انتي كدا مش هتخرجي للعالم تاني انتي هتتحبسي في عالم الجن للابد انت مستوعبها كلامك
مليكه:لو معملتش كدا هينفذ كلامو وانا خايفه عليكم بالله خليكي جنبي
اسراء:انا مقدرش اسييك تعملي كدا في نفسك
مالك بيحضر فجاه :ليه هي عاوزه تعمل ايه
اسراء بخضه:ياعم ابقي خبط قبل ماتدخل
مالك وهو بيضربها علي قفاها:كدا حلو
اسراء بوجع:يا حيوان
مالك: اغلطي كمان وهتشوفي وش مش هيعجبك🤬
اسراء:أهدي ياعم انت هتتحول ولي ايه
مالك بتركيز:اتحول لي ايه
اسراء:هتتحول لعفريت
مالك باستوعاب:انتي بقولي ايه اومال انتي شايفاني فيفي عبدو مثلا
اسراء بضحك :تصدق شبها
مالك بعصبيها:ملللللللليكه
مليكه:وانا مال امي هو كل حاجه مليكه اللللاه🥺🙂
مالك:ابعديها من قدامي احسن مش تشوفيها لي اخر حياتك
مليكه:لا خلاص تعالي يابت الهبله هيخلص عليكي ومش هتخدي في اي فتفوتها
اسراء بستهزاا:ليه هو انا عصفوره
مليكه :ياحجه والله ضلمتي العصفوره بتشبيهيها بي كائن النسناس ليه
اسراء:اللي رفعه من معنويتشي وجيباها الارض ديمااا
مليكه: نفسي مره واحده تقولي جمله مفيده
اسراء بهبل:جمله مفيده
مليكه بنفاذ صبري:لا خلاص عليها انت يامالك انا جبت اخري اصلا
مالك:دانا مستنيها من زمان تعالي بقي
اسراء:لا خلاص خلاص مش هكلم تاني خالص بس مالك يفضل بعيد
مالك:انا مش هكلمك بس اخرسي انتي وبعدين يامليكه هو الملك قالك ايه علشان يحصلك اللي حصل
مليكه بتفكير وعيونها تبتدي تدمع:لا مقلش حاجه انا اللي خوفت بس
اسراء بتسرع:نعم ياختي انتي يابت مش كنتي بقولي انو عاوز يتجوزك انتي هتستهبلي
مليكه بصتلها بعصبيه علشان تسكت
اسراء فهمت:شكلي عكيت الدنيا صح🙂🥲
مليكه:هعلقك🙂🤌
مالك :يعني ايه الملك عاوز يجوزك ازاي
مليكه:زي ما سمعت يامالك لو موفقتش كلكم في خطر
مالك:انا عندي حل انتي تتجوز بني ادم
مليكه بعدم فهم اجوز بني ادم ازاي يعني يامالك
مالك:انتي لو اجوزتي حد من جنسك وعدي سنه الملك مش هيقدر يقربلك بقنون الجن
مليكه باستغراب :ماهو ممكن يمنعي من جوزي اصلا
مالك :ماهو مش هيحصل وانا موجود
مليكه:لا ازاي كدا فهمني الاول قصدك ايه
مالك:مش مهم دلوقتي المهم انتي لزم تتجوزي باسرع وقت
مليكه:وهنجيب من فين حد دلوقتي يقبل بيا وكلهم مقتنعين اني ملب*وسه يامالك
مالك: احمد اخو اسراء
مليكه:ودي هنعملها ازاي بقي اخد في أيدي بوكيه ورد وأروح اتقدملو يعني
مالك:مش وقت هزارك
مليكه:ماانت اللي بقول كلام غريب يامالك
مالك: انتي هتكلمي ويبقي جواز لمدت سنه واحده علشان يساعدك تخلصي من الملك
مليكه :وهو اصلا هيصدقني ده مش بعيد يقول عليا مجنونه وبرمي بلايه عليها 🧑🦯
مالك:هيصدقك لانو احمد معاه حارس زيك
مليكه وأسراء بصدمه:ايه🙂
مالك:دي الحقيقه اللي انتو متعرفوهاش احمد كان ديماا بقعد معي جدك وكان بيحبو اكتر واحد في عيلت اسراء بما انا طفل طيب ومش بتاع مشاكل زي ابوه وامو
فا جدك قرار يبقالو حارس علشان ميعرضش لازيها من ابوها بسبب اعملو
اسراء بعدم تصديق:انا مبقتش فاهمه حاجه خالص
مليكه: مش مهم تصدقي انتي دلوقتي اسكتي
مالك :احنا هنروح احمد دلوقتي وتفهمي كل حاجه
مليكه: طيب والملك
مالك :قلتلك انا هتصرف
مليكه راحت هي وأسراء لحمد وفهمو كل حاجه وهو كان رافض الفكره من الاول بس اسراء اقنعتو انوسنه مش اكتر وهو وافق
الجوز تم بسرعه من غير محد يعرف ومر ٦ شهور ومالك مختفي ومليكه معي مامتها اللي متعرفش أنها اجوزت اصلا وأسراء بطلت تشوف ملبكه بسبب مامتها ومليكه ديمااا حابسه نفسها في الوضع وبتخترف بكلام غريب
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عفاريت مليكه)