رواية عطر مسك الفصل الخامس عشر 15 بقلم زينب محمود
رواية عطر مسك الجزء الخامس عشر
رواية عطر مسك البارت الخامس عشر
رواية عطر مسك الحلقة الخامسة عشر
مسك: هو مين الي كانت بتكلمك لما اتخطفت
عبده : مين مين هو انتي شفتيها
مسك : اه شفتها حتي بالإمارة كانت مخبيه وشها شويه بنص شال لما كنت بتكلمني فديوه كول
عبده : اها يعني مكنش باين من وشها حاجه
مسك: لا
عبده : لو كنت اعرفها والله ما هرحمها ولا هخللها وجود علي وش الارض
مسك وهي بتبلع رقها :ااها ايشمعنه
عبده : عشان كانت عوزه تحرمني منك ومن شوفتي ليكي
مسك : طب الوقت اتأخر ولذمن انام ها سلام… وقامت قفله في وشه السكه
عبده: رن تاني
مسك :يانعم
عبده : صدي دي…. وقام رددهالها وقفل في وشها هو كمان
مسك: ماشي يابن سنيه
_____________________________________________
صباح يوم جديد علي الكل..
نزل عبده راح شغله ومسك زي العاده قاعده في البيت يا بتكلم نور يا نيمه
عند عبده……..
صباح الخير ياريت كل العمليات الي تمت في غيابي تكون علي مكتبي دلوقتي حالا
بعد 15دقيقه
طق طق طق
عبده :ادخل
السكرتير : حضرتك دي كل كشوفات العمليات ودي..
عبده : اي دي
السكرتير: دي حضرتك ورقه مكتوب فيها عنوان الشخص االي خطف البنت الي عملنالاها
عمليه في القلب
عبده : واتكدت بنفسك من العنوان
السكرتير :افضل ان حضرتك الي تروح
عبده: بمعني اي
السكرتير : يادكتور عبد الرحمن خضرتك لذمن انك انت الي تروح بنفسك وهتعرف كل حاجه.. حضرتك تامرني بي حاجه تاني
عبده : طيب روح انت علي شغلك دلوقتي وبعتلي قهوتي
خلص عبده مرجعت كل كشوفات العمليات وهم علي مكان العنوان
عبده :غريبه انه حد يخطف حد ويجيبه حته نضيفه زي دي لا وفين فيلا في المقطم كمان
طق طق طق
نوال الخدامه : ايوه حضرتك عوز مين
عبده :انا اللواء عبدالرحمن اشرف السؤال عن االمنطقه وجالي بلاغ ان في حد من عندكم سارق كهربه بطريقه غير مشروعه في صاحب البيت
نوال : اسفه يا بيه بس هو مش هنا هو خاد المدام وخرجوا الصبح حضرتك ممكن تستناهم
في الصالون كلها نص ساعه ويرجعوا علي معاد الغداء الي مبلغني بيه
عبده : تمام اعمليلي فنجان قهوه ساده
نوال : حاضر يابيه تحت امرك
فضل عبده يبص علي كل ركن في البيت بتمعن ولفت نظره لوحه كان جايب لي ياسين زيها بس استغرب ان في منها نسخ تانيه وعند حد غيره…. وإذ الباب يخبط وتجري نوال تفتح الباب
ياسين : حضرتي الغداء ينوال
نوال : في ضيوف مستنين حضرتك في الصالون بيقول انه لواء وجي بخصوص ان حد اشتكي اننا سرقين الكهربا من عنده
ياسين طب انا دخله يلا
يفتح الباب وعبده يقوم وهو مدي ضهره لباب ولما لفوا لبعض
ياسين… عبده
عبده :انت بتعمل اي هنا
ياسين وانت اي الي بتعمله انت هنا وعرفت المكان ازاي
رنا جيه من بعيد : ياسين ياسين حبيبي هنتغدا في الجنينه ولا هنا عندك.. اي ده عندنا ضيوف
عبده : بصص ليها بزهول ومش مستوعب اي حاجه وعمال يبص بحده لياسين واذا عبده يقوم علي ياسين بي الضرب في بوكس في وشه ووو
_____________________________________________
عند مسك…..
نور : ويعدين يمهزقه انتي انا مش عرفه اجيبلك فستان لكتب كتابك ده الي جي بسرعه منين متجلطنيش
مسك :ياستي يعني انا الي جبت لنفسي حاجه
نور : اوعي بت قلبك يحن ويمن عليه
مسك : ايه للا مفيش منه خالص
نور : طيب ياختي هننزل بكره نجبلك فستان حلو علي قدك واي حاجه ليا امال منا اخت العروسه برضك ولا عوزه الواد يشوفني وحشه
مسك : واد واد مين يبت انت ارتباطي ولا اي
نور بتهرب ى لا واد انا قلت واد اها قصدي علي علي عبده خطيبك الله في اي
مسك: نور انتي مخبيه عني حاجه
نور :وهكون مخبيه عنك اي بس يعني
مسك: بت الفار بيلعب في عبي انطقي واري في ا
نور : بصي مش هقدر اسكت اكتر من كده كفايه الحقيقه انه….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عطر مسك)