روايات

رواية عشق من الماضي الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية عشق من الماضي الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية عشق من الماضي الجزء الرابع

رواية عشق من الماضي البارت الرابع

رواية عشق من الماضي
رواية عشق من الماضي

رواية عشق من الماضي الحلقة الرابعة

سلوي : لاااااا
سحر رجعت بالزمن ل ٣ سنين فاتوا لقت نفسها في فرح سوسن صاحبتها و اخت احمد
سحر : ايوا كدا دا اليوم المطلوب
سلوي : سحوره اي دا هتفضلي قاعده كدا
سحر : لا قاعده ايه دا انا جايه مخصوص من الحاضر للماضي علشان اغير ام القاعده دي
سلوي : انتي بتقولي ايه
قطعت كلامها لما لقت سحر من الماضي قاعده وراها
سلوي بخصه : انتي مين
سحر : هنبتديها من الاول معطلكيش
سلوي : استني هنا انتي حراميه مش كدا انتي ازاي شبه سحر انتي مين
سحر : لا بسم الله ماشاء الله عليكي عرفتيها لوحدك ولا حد قالها لك سبيني في حالي دلوقتي علشان الوقت قرب ينتهي
سلوي بحده : راحه فين و النبي ما انا سايباكي
و مسكت ايديها
سحر : يالهوييييي معدتشي وقت ابعدي يا بنتي
سلوي بصوت جمهوري : و عليا النعمه ل اجرسك هنا
سحر زقتها و طلعت تجري
و فجاه اختفت من الماضي ودخلت في دوامه كبيرررررره

 

 

افاقت علي صوت
الصوت : سحررر يا سحررر فوقي البوليس قرب يجي يا بت يالا
سحر بخمول : ااا
الصوت : مش وقته يا سحر و النعمه هيقتلوكي
قامت سحر بفزع : يقتلوني ليييييه انت مين
الصوت : انتي حد ضربك علي دماغك
سحر بحده : انت مين انطق
الصوت : يا ستي انا اسلام ابن عمتك روحيه الله يرحمها افتكرتي
سحر : و انت عايز مني ايه يا اسلام يا ابن عمتي روحيه الله يرحمها
اسلام : بهربك قومي اتحركي يالا
سحر : انا فين
اسلام : الظاهر الغيبوبه اثرت علي نفوخك
سحر باستغراب: غيبوبه ايه
قاطعها دخول علي و مصطفي و عنيهم بدق شرار
سحر بخوف : هو في ايه يا ابن عمتي روحيه انت
اسلام : كملت ما هي كانت ناقصه
علي بحده : خد بعضك و اطلع يا اسلام علشان جه الوقت اللي ناخد فيه حقنا
اسلام بارتباك : اااه طيب ما تصبروا شويه كدا
قاطعه مصطفي بحده : نصبر اكتر من كدا كفايه اننا استنينها لغايه ما فاقت
علي بحده ل سحر : ٣ سنين و انا مستني اليوم دا اللي تفوقي فيه واخد بتاري منك
سحر : هههه ههههههه انا في فيلم صح ايوا عارفاه بتاع نور الشريف ايوا اااه ااه
زغدها اسلام
اسلام بهمس : الله يخربيتك هتخليهم يقتلونا
قاطع كلمته لما شاف علي ماسك مسدس و مصوبه علي سحر
اسلام بصدمه : نهار اسود نزل السلاح السلاح يطول
سحر بخوف : ج جرا ايه يا علي هتقتل سحوره اللي بتحبها
علي : هههههه مين ضحك عليكي و فهمك اني بحبك انا احب اللي قتلت اختي
سحر بصدمه : قتلت سلوي

 

 

مصطفي بحده : ايوا سلوي اختي عملت لك ايه زعلتك في ايه دي ما سابتكيش ثانيه ليييه اذتك في ايه هاااه ما تردي عليا
سحر بصدمه : سلوي ماتت انا قتلتها انت مجنون لا بجد لا و الله العظيم ما قتلت حد انت مجنون ايوا مجنون
قاطعها اسلام بهمس: انتي فعلا قتلتيها يوم فرح سوسن اخت احمد زقتيها وهي اتخبطت في الحديد و ماتت بعدها انتي جريتي و عملتي حادثة و دخلتي في غيبوبه ٣ سنين
سحر بصدمه : و الله تب واحمد
اسلام : احمد مش لقينه لحد دلوقتي بعد الحادثه دي اختفي و الله اعلم ب اللي جرا له
سحر بصدمه ودموع : لا انت بتقول ايه مستحيل
قاطعها علي بحده : متفكريش ان الشويتين دول هيمنعونا اننا نقتلك
مصطفي بحده : دموع التماسيح دي مش هتخيل علينا اما قتلتك و شربت من دمك
سحر : ليه يا خويا مصاصي دماء
سحر بهمس ل اسلام : اعمل معروف يا ابن روحيه انت و طلعني من هنا
اسلام بنفس الهمس : بعد اللي انتي قولتيه دا تبوسي ايدك وش و ضهر لو طلعنا من هنا علي رجلينا
علي بحده وهو بيشد اسلام : انت تبعد عنها خالص انت السبب في انها عايشه لحد دلوقتي
اسلام : عندك حق انا عندي الحل تعالوا انتوا الاتنين وانا هقول لكم علي طريقه نعذبها بيها اصل اللي زي دي القتل رحمه ليها
علي بحده : انطق
اسلام : تب تعالو بس مفيهاش مشاكل
و خدهم معاه
سحر قامت و بتدور علي اي حاجه تضربهم بيها
سحر وهي ماسك رافع المحلول
سحر وهي بتضربه ب رافع المحلول : عايزين تقتلوني يا ولاد الكلب
اسلام بوجع : اااااه منك لله يا سحر
ووقع فاقد الوعي
سحر بصدمه : ااا و الله ما كان قصدي هو انت انا كان قصدي علي

 

 

علي بحده و عيونه بتدق شرار : اااااا
سحر بخوف : و حيات شعرك ما تقتلني
علي وهو بيحاول يكتم غيظه : امممم
سحر بخوف : تب اعمل ايه
و بترجع ل ورا
لقت مصطفي في ضهرها
مصطفي بضحكه شر : هههههه و عليا النعمه ما هرحمك النهارده
علي وهو بيشور بالمسدس عليها : اتشهدي علي روحك
سحر بخوف حطت ايديها علي ودانها وغمضت عنيها
سحر بخوف : اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله
علي ضرب طلقه عليها
سحر نزلت تحت في الوقت المناسب
الرصاصه جت في مصطفي
مصطفي بوجع : اااه
علي بلهفه جري علي مصطفى : مصطفي فوق يا خويا
سحر استغلت اللي حصل وطلعت جري تحت السرير
مصطفي فقد الوعي
علي بحده : لاااااا اخوياااااا اممممم يا بنت الكلاب
علي معقبا بحده وهو بيكسر كل حاجه قدامه : هي راحت فين راحت فين
شافها تحت السرير
علي بحده : اطلعي يا بت
سحر بخوف : مش طالعه
علي بحده : اطلعي يا بت بقولك
سحر بخوف : و المصحف ما انا طالعه

 

 

علي بحده : كدا ادخلك انا
سحر : اااا
وطلعت من تحت السرير وهو دخل مكانها
علي بحده : يا بنت الكلاب اما وريتك
سحر راحت وقفت من جهه السرير و علي من جهه التانيه يجي يروح لها هي تلف الناحيه التانيه
علي بحده : اوقفي يا بت
سحر بحده : مش وافقه هيه
علي بحده : هو انا بلعب معاكي يا روح امك
سحر بحده : لم نفسك يا روح ابوك
علي بحده و غيظ : اممم يا بنت الكلاب انا هوريكي
سحر جت تعدي لقته قدامه و جت تلف لقت الحيطه وراها
علي بضحه شر : اتشهدي علي روحك يا روح امك
و لسه هيضربها بالسكينه
قاطعه الضربه اللي خدها علي دماغه
علي بوجع : ااااه
ووقع فاقد الوعي
اسلام بلهفه : انتي كويسه هاتي ايدك
سحر : ابعد عني انا اعصابي كلها سايبه دلوقتي
اسلام : ما هو واضح من ام الجري اللي جرتيه حرام عليكي يا شيخه فرهدتي الراجل
قاطعه صوت عربيه البوليس
اسلام بصدمه : روحنا في داهيه
سحر: اااه
اسلام : تعرفي تنزلي من علي المواسير
سحر بصدمه : لا طبعا
اسلام وهو بيمسك ايديها : عظيم يالا علي بركه الله

 

 

سحر بصدمه : ايه انت مجنون انا منزلش من علي مواسير
قاطعها اسلام : يالا
سحر بخوف : مستحيل
قاطعها اسلام اللي زقها
سحر: لاااااااااااااا
اسلام بسرعه مسك ايديها
اسلام بلهفه : امسكي كويس
سحر بخوف : اهوا
اسلام : متخافيش انا معاكي يالا
في المستشفى
الشرطه كسروا الباب
و شافوا جثه علي و مصطفي
الظابط : قفلوا المداخل و مخارج المستشفي دي محدش هيتحرك من هنا
الظابط: و انت يا عسكري
العسكري: ايوا يا فندم
الظابط : تجيب لي تصوير كمبيارات المراقبه يالا بسرعه
الكل : حاضر يا فندم
عند سحر و اسلام
سحر : يا سالم
اسلام : اسلام و الله
سحر: مفرقتش كتير المهم احنا رايحين فين
انا عايزه اروح الاهرامات ضروري
اسلام : اهرامات ايه انتي كمان انتي هو دا وقته
سحر بحده : يا عم اخلص
اسلام : لا بردوا
سحر بحده : في نصيبه هتحصل لو مرحتش هناك
اسلام : ايه هي بردوا
سحر : تب اقوله ايه دا لقيتها
سحر وهي بتتلفت حواليها : اصل الموضوع كبير كبير كبير
اسلام : في ايه

 

 

سحر معقبه : مخبيه دهب هناك يالا
اسلام بصدمه: دهب يالا اتحركي صاروخ قبل ما حد يجي يالا
عند البوليس
الظابط راجع كاميرات المراقبة
الظابط: ابعتوا نشره باوصفهم في كل مكان لازم نمسكهم
العسكري : تمام يا فندم
داخل الاهرامات
سحر : هو التابوت راح فين يارب يكون هنا
اسلام : تابوت ايه
سحر بخوف : دور معايا دي هتبقي نصيبه لو مش موجود
اسلام : تب شكله ايه
سحر : شكله فضي و فصوص دهبي من الجنب دور بقي
اسلام : حاضر حاضر اهوا
سحر بفرحه : اهوا الحمد لله لقيته اهوا
سحر معقبه : انت متعرفش ان كنت هموت لو مكناش لقينها
قاطعها المسدس اللي شافته علي دماغها
اسلام وهو بيشاور بالمسدس علي دماغها : حلو اوي طلعي الدهب يا حلوه
سحر بصدمه : اسلام

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق من الماضي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى