روايات

رواية عشق من الماضي الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية عشق من الماضي الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية عشق من الماضي الجزء الثامن

رواية عشق من الماضي البارت الثامن

رواية عشق من الماضي
رواية عشق من الماضي

رواية عشق من الماضي الحلقة الثامنة

على فتح الباب و شاف الصدم*ه

الشباك مفتوح و نازل منه طرح كتير

على بصدمه : لا مستحيل سحرررررررر

جرى على الشباك و لقاها ماسكه في الطرح و بتنزل

على بلهفه : سحررر

سحر بخضه بصت له

على وهو بيشد الطرح و بيرفعها : انا مش هسيبك تنفذي اللي في دماغك يا سحر مش هسمح اني اخسرك انتي فاهمه انا مش هسمح اني اخسرك

جه يبص عليها لقاها نزلت و طلعت تجري

على بلهفه : سحرررررر

و الكل طلع وراه

عند سحر

طلعت و انا عارفه و محدده انا هروح فين بالظبط لازم القى اسأله ل إجابات كتيره جوايا لازم أعرف كل حاجه و دلوقتي حالا

طلعت أجرى و أجرى و انا سامعه صوت على من بعيد اللي بيجري ورايا مفكرني هروح انتح*ر تاني كان نفسي اطمنه و اقوله لا يا على متخافش عليا انا راحه علشان اعرف إجابات ل اسئله جوايا لازم اعرفها حتى ولو هموت بعدها بس لساني مطاوعنيش خصوصا أني حاسه ان قلبي هيوقف من الوجع اللي فيه

فضلت اجري و أجرى ل غايه ماوصلت

عند احمد

احمد : شهل يا اسلام عايز الحق اجيب هديه ل مراتي

اسلام : ااه يا عم مين قدك يا بتاع مش هتجوز مش هتجوز والآخر اندبيت ووقع*ت على بوزك

أحمد : يا عم خلص ام العربيه بقولك مش فاضي بس اما اجيلك بس و هطلع فيك القديم و الجديد

اسلام : ما انا بشتغل اهوا هو علشان اخوك دارس مكانيكه قد الدنيا هتطل*ع روح*ه يا عم اهدي عليا شويه مش كدا دا احنا حبايب و قاريب بردوا

جه أحمد يتكلم قاطعته سحر

سحر بجمود : ازيك يا عريس

أحمد بصدمه : سحر

اسلام قام و ساب اللي في ايده : سحر أنتي كويسه

سحر بنفس الجمود : ميخصكش انا جايه هنا علشان افهم حاجه واحده بس

اسلام بلهفه وهو بيمس*ك ايديها : تعالى بس اهدي مالك

سحر بحده زق*ت ايده : انتوا اترهنتوا عليا مش كدا

أحمد دير وشه و اسلام سكت من الصدم*ه

اسلام بارتباك : لا لا دا دا

سحر بانهيار : ما هو طبعا اصل هتقول ازاي ما هو أصل أنا واحده مقرفه صح عايز تخلص من قرفها ولا ايه يا عريس

ساكتين ليه متنطقوا

أسلام بارتباك : اا انتي فاهمه غلط اهدي و انا هشرح لك

سحر بحده و انهيار : انت تخرس يا ابن يا ابن عمتي يا خويا يا اللي كنت اول واحد كنت أجرى عليه وقت فرحي و اشاركه فرحتي انت تتراهن عليا و مع مين مع دا

أحمد جه يمشي

سحر بحده : استنى عندك

سحر بانهيار : انا اذيتك في ايه علشان توجعني كدا انا عملت لك ايه علشان تجرحني و تكسر قلبي دا انا اول ما جاء لي خبر جوازك كنت هنتح*ر ليه عملت فيا كدا دا انا حبيتك من كل قلبي ليه لييه

أحمد بيحاول يتحكم في دموع*ه وساكت

سحر بانهيار بقت بتض*ربه بكل قوتها

سحر بانهيار : انطق رد عليا رد عليا ليه عملت فيا كدا لييييه خلتني كرهت الدنيا و كرهت الناس كرهت العالم كله عذبت*ني بنظراتك ليا عذبت*ني في كل كلمه كنت بتجاملني فيها عذبت*ني بكل سؤال سألتني فيه ليه حرام عليك لييييه

سحر بانهيار بعدت عنه وهي بتحاول تمسح دموعها و بتحاول تاخد نفسها

اسلام بصوت مخنوق قرب منها ووقف قدامها

اسلام بدموع : انا اسف

قاطعته سحر بانهيار و حده : الرهان كان على ايه

اسلام بص ناحيه الإرض و سكت

سحر بحده و انهيار اكتر : الرهان كان على ايه

الاتنين سكتوا ومش قادرين يرفعوا عنيهم

سحر بانهيار و حده بصت لهم

سحر بانهيار وهي بتصقف : بس برافوا 👏👏برافوا اوي كمان 👏👏قدرت توقعني في دباديبك لا برافوا بجد

أحمد : سحر انا

قاطعته سحر اللي طلعت فلوس من جيبها

سحر بانهيار : هههه خمسين جنيه رهان عليا مكنتش اعرف اني رخيصه أوي كدا خمسين جنيه ههههه دا انا مجبتش حق علبه السجاير اللي بتطفحوها هههه

أحمد : انا

قاطعته سحر اللي قطعت الخمسين جنيه ورمتها في وشهم

سحر بانهيار : مبروك عليك الرهان يا ياعريس

و طلعت تجري

على بلهفه : سحرررر

و العائله كلها وراه

سحر كانت بتجري و احمد و اسلام و على و عائلتها كلهم بيجروا وراها

على بلهفه : اوقفي يا سحر اوقفي

سحر بصت له بانهيار و…………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق من الماضي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى