روايات

رواية عشق ما بين الانتقام الفصل الرابع 4 بقلم سولاف مصطفى

رواية عشق ما بين الانتقام الفصل الرابع 4 بقلم سولاف مصطفى

رواية عشق ما بين الانتقام الجزء الرابع

رواية عشق ما بين الانتقام البارت الرابع

عشق ما بين الانتقام
عشق ما بين الانتقام

رواية عشق ما بين الانتقام الحلقة الرابعة

بسمله : يالهوي
سولاف : في اي
ريم : مالك يا بت اخرجي من الحمام
بسمله خرجت : اصلا ال ال جاتلي مش عارفه اقول اع
سولاف : طب هنجيب البانس منين
ريم : تعالي انا وانتي ننزل أو روحي انتي اشتريها
سولاف : نعم يختي طب تعالي ننزل هنشوف تحت هيحصل اي
…………………………………………………………………..
سولاف بتوتر : زين
زين لحظ توترها : نعم في حاجه حصلت
سولاف : لا اصلا عايزه اجيب حاجه من الصيدليه
زين : ليه في حاجه
سولاف : لا اصلا بسمله تعبانه
بسمله من فوق بتكلم سولاف : يا حيوانه لما تجيلي
احمد : مالها بسمله
سولاف : تعبانه وخلاص ينفع اروح
زين : مينفعش خلي حد من الأمن
سولاف : لا انا هروح
زين بزعيق : انتو مخطوفين مش جاين تتفسحو
سولاف : انت بتزعق ليه ها بقولك صحبتي تعبانه مش بنلعب
سولاف راحت لي احمد : خد الورقه دي مكتوب الحاجه العايزنها جيبها ابق لديها لي الدكتوره و هتها علطول
احمد بدأ يفهم : اه تمام
زين : اي الحاجه دي
احمد : انا فهمت هي مش عايزه حد يجبها تاني ليه
زين : ليه
احمد : هي عايزه حاجه لي بسمله يا ريت تفهم
زين : اه فهمت طب روح انت
…………………………………………………………………..
في الصيدليه
احمد : لو سمحت عايز المكتوب في الورقه
الدكتوره : عايز الكبيره ولا الصغير
احمد باحراج : معرفش اي حاجه
الدكتوره : هي المدام عايزه نوع اي
احمد : هاتي اي نوع نضيف وكويس.
…………………………………………………………………..
احمد جاب الحاجه وطلع اوضه بسمله
احمدبضحك : اتفضلي يا بسمله بس مكنتش اعرف انك بنت زاي البنات
بسمله بتعب : عارف لو مكنتش تعبانه كنت قتللتك
احمد : خلاص هسيبك ترتاحي
…………………………………………………………………..
بعد اسبوع
بسمله : كل سنه وانتو طيبين رمضان كريم
كده بقالنا مخطوفين اسبوعين
احمد : وانتي طيبه اه كانو الوحش اسبوعين
بسمله : هتفضل قاعدين علي قلوبكم
زين : كل سنه وانتي طيبه يا سولاف و اسف لو زعلتك اخر مره
سولاف : وانت طيب عادي ولا يهمك
مراد : كل سنه وانتي طيبه يا ازعه
ريم ‘: وانت طيبه يا ابو طويله
…………………………………………………………………..
سولاف : الحقي يا ريم
ريم : الحقي انتي
بسمله : في انتو الاتنين
ريم : اصلا جاتلي ال ال وهفطر
سولاف : وانا كمان
بسمله : يا بختكو هتكلو
سولاف : ازاي يختي دول مش بيتحركو من تحت
بسمله : عادي كلو
ريم : طب تعالو نعمل السحور و نبق بكره هنشوف هنعمل اي
…………………………………………………………………..
سولاف : يلا يا جماعه السحور
ريم : بسمله جابتي المايه
بسمله : اه
احمد : يا بقالي كتير محدش بيعمل السحور و اقعد القعده دي
مراد : حصل
زين : لا ادينا هنقعد كده كل يوم
بسمله : طب يلا ناكل
سولاف : قولو بسم الله الرحمن الرحيم
الكل قال
……………………………………………………………….
تاني يوم
سولاف و ريم كانو بيكلو في المطبخ
سولاف : هاتي المايه علشان اشرب
ريم : هاتي الملح علشان الاندومي دا مش مظبوط
زين ومراد دخلو لقو ريم بتاكل الاندومي و سولاف بتشرب
مراد بصدمه : انتو بتكلو في رمضان
ريم شاورت علي سولاف و سولاف شاورت علي ريم وقالو : لا مش انا دي هي
زين : فطرين اول يوم
سولاف بكسوف : اصلا اصلا مش لزم تعرف
مراد : اه فهمت
ريم بكسوف : اع عايزه أمشي
زين بضحك عليهم : خلاص كأننا مشفناش حاجه
بسمله جت من وار : في يا بنات
وشافت منظر الكل
بسمله : يا كسفتك يا حازم اتقفشتو متخلفين كنتو جبتو الكل في الوضه بس نقول اي عيال هبل
سولاف : هو وقتك و جريت هي وريم من المطبخ
…………………………………………………………………..
سولاف بتعب :اه مش قدره
ريم بتعب هي كمان : وانا كمان اه بسله هاتي مسكن
بسمله : مفيش هنا هنزل اخلي زين ولا مراد يجيبو
سولاف : لا لا
بسمله : اتنيلي في تعبك
…………………………………………………………………..
بسمله : حد يروح يجب الادويه دي
احمد : مين التعبان
بسمله : سولاف وريم
زين بخوف علي سولاف: مالها
بسمله : انت غبي
مراد بخوف علي بس حاول يدري علي ريم : عندهم اي وبعد كده افتكر اه خلاص يا زين انا فهمت
احمد : فهموني
بسمله : لا خليك في حالك انت
احمد : ليه يختي
بسمله : هو كده
زين : طب هروح انا هجيب
بسمله : اوك
…………………………………………………………………..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ما بين الانتقام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى