روايات

رواية عشق ما بين الانتقام الفصل الثالث 3 بقلم سولاف مصطفى

رواية عشق ما بين الانتقام الفصل الثالث 3 بقلم سولاف مصطفى

رواية عشق ما بين الانتقام الجزء الثالث

رواية عشق ما بين الانتقام البارت الثالث

عشق ما بين الانتقام
عشق ما بين الانتقام

رواية عشق ما بين الانتقام الحلقة الثالثة

في اوضه البنات
بسمله : احنا لزم نوقعهم
سولاف بعد فهم : من علي السلم يعني
بسمله : اصبر من عندك يا رب لا في حبنا
ريم : بس دول مجرمين
سولاف و بسمله بابتسامه : نهديهم احنا وتخليهم يبعد عن الطريق ده
ريم : اممم نعمل اي
بسمله : معرفش بس دول عاملين زاي ابطال الروايات و كمان زعماء عصابه واي
سولاف : طب انتي اصلا عايزه مين فيهم
سولاف بتكمله : زين يخصني
بسمله : وانا احمد
ريم : اع بجد اشمعنا انا اخد الشرير مراد ده
ريم : بدلي يا بسمله
بسمله : اشمعنا انا وغير كده ده هيكون من فرد من احمدادت
ريم : اول زين باين نو معجب ب سولاف ام احمد دا هايص مع اي حد
بسمله : خلاص الكلام خلص انتي مراد
سولاف بضحك : مالو مراد دا قمر
بسمله : حصل يختي
ريم : انتو تصدقون انكو اندال
سولاف : ليه يعني
ريم : هو كده
بسمله : تعالو نشوفهم بره بيعملوا اي
……………………………………………………………………
بسمله : سلامو عليكو احنا جينا
احمد بقرف : نعم
بسمله : يعم خد جنب بس حات فيلم
احمد : سؤال مهم بس انتو مش بتعيطو ليه ولا عايزين تروحو ولا فين الانوثه
بسمله : في جيبي
احمد : لا بجد انتو مش عايزين اهليكو
بسمله : ولله اهلي انا و سولاف ليقنا في كيس شيبسي
احمد : طب وريم
بسمله : لا دي أهله بيخافو عليها بس عادي
بسمله : انت بقيت مننا وعلينا انا وسولاف بنصيع ديما واحنا صغيرين و اهلها كانو بيطمنو انها معيا فعادي أن ريم لما كبرنا كل حياتنا بقيت مع بعض
احمد : ولله انا كنت فاكر سولاف العقله
بسمله بضحك : مين
سولاف بضحك : بيقول انا عاقله ههههه مش قدره
زين : بتضحكو علي اي يعني
بسمله : انا هعرفكو علش شيلتنا
انا بيسو أو البوس حربيا علي عاقله سيكا بعرف احل المشاكل الا مشاكلي
سولاف سيسو و بنتي عيوطه وكيوت بس عاقل في بعض الأحيان الوحيده العرفاني من جوا
ريم ريمو و مراتي العاقله علي هبله
لما بنجمع بنبق شله و في اباقي الشله
بس كده
مراد بصدمه : مراتك هو انتو من ها
سولاف بضحك : لا هما عادي كده
بسمله : يعم فكك
زين : لا انتو بجد مش طبعين انا رايح انام
مراد : خدني معاك
ريم : مالنا يعني دا احنا سكرا
احمد : يا غدرين تعالو خدوني من هنا
بسمله : احنا هنكلك يعني
…………………………………………………………………..
تاني يوم علي الابطال
ريم : اصحي يختي انتي وهي احنا الساعه ٧يلا
سولاف بنوم : انا بجد زهقت انتي صاحيه ليه
بسمله بنوم و عصبيه : بس انتو الاتنين واتخمدو عايزه أنان عيال استغفر الله العظيم
سولاف : اه يلا نامي بق ياريم
ريم : ولله ماشي استنو انتو الاتنين
…………………………………………………………………..
ريم راحت تجيب مايه من المطبخ
ريم مع نفسها : هو النور مفتوح ليه كده طب مين صاحي دلوقتي
ريم لقت حد واقف في الثلاجه
ريم بصريخ : اع حرامي
مراد بخضه : اي في
ريم :بتعمل اي في المطبخ في الوقت ده
مراد : انتي البتعملي اي
ريم : جاي اجيب مايه
مراد : انا جاي اعمل فطار علشان هنزل اجري
ريم بحماس : طب خدني معاك
مراد : نعم يختي
ريم : هعملك الفطار و نفطر و ننزل مع بعض علشان انا زهقانه
مراد : طب يلا البسي و نفطر و ننزل
ريم بابتسامه :شكرا
مراد بعد ما مشيت بص لي آثارها وضحك
…………………………………………………………………..
تسريع الأحداث ريم ومراد نزلو
سولاف : بسمله اصحي
بسمله :سبيني شويه
سولاف : هي ريم فين
بسمله : انا نايمه جنبك من الصبح
سولاف : هنزل اشوفها
…………………………………………………………………..
سولاف : ريم يا ريم
سولاف مع نفسها : راحت فين دي
زين من وراها : صباح الخير
سولاف بخضه : اع مش تعمل صوت
زين بضحك : بدوري علي حد
سولاف : اه علي ريم هي فين
زين : هي نزلت مع مراد يتمشو
سولاف بتكلم نفسها بصوت مسموع : الغداره و بتقول لا دا شريره مستحيل احبه
زين بضحك : علي فكره انا سمعك
سولاف باحراج : ها بسمله شكلها بتنادي
زين : استني نفطر مع بعض
سولاف بجري : طب اعمل الفطار وانا هصحي بسمله وهاجي وانت صاحي احمد
زين : تمام
…………………………………………………………………..
زين : احمد يلا اصحي
احمد : هو الواحد مش بيعرف ينام هنا
زين : يلا علشان نفطر
عند بسمله و سولاف
سولاف : يلا اصحي علشان نفطر
بسمله: اهو صحيت يا رب نخلص
…………………………………………………………………..
احمد بضحك علي بسمله : اي شكلك ده
بسمله بقرف : مالو ياخويا
احمد : ها مالوش
بسمله بتبص علي سولاف
سولاف و زين ميتين من الضحك
بسمله : هو في اي
سولاف : بس انتي نزل ب الترنج الننچا
بسمله بصت علي نفسها: مالو يختي دا قمر
احمد : بل ستر
ريم من وار : بتفطارو من غيري
مراد : أساس انا وانتي مفطرناش الصبح
سولاف : لا عادي ريم بتفطر مرتين
ريم : يا جذمه طب وسعي علشان انا جوعت دا جارني كتير اوي
مراد : انتي كده جريتي يعني
احمد : انتي لسه شوفتي حاجه دا كده بيجري قليل
ريم : يلهوي دا انا كده هموت
مراد ‘: يعني انتي كل يوم هتنزلي معيا اكيد لا
ريم مع نفسها بس سولاف و بسمله سمعو : لما تبقى جوزي هنبق ننزل
بسمله قعدت تضحك هي وسولاف
احمد بص لي زين : شكلهم اتجننو
…………………………………………………………………..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ما بين الانتقام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى