رواية عشق ليث الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد وائل
رواية عشق ليث الجزء الحادي عشر
رواية عشق ليث البارت الحادي عشر
رواية عشق ليث الحلقة الحادية عشر
🪷_عند بسمه دخلت المحاضره الاولى وطلعت وقفت مع اسيا _🪷
: بسمه:ازيك يا بسبوسه
: آسيا: كويسه يقلبي انتي عامله ايه يا سمسم
: بسمه: كويسه طول ومانتي كويسة
: آسيا: دائما بقولك
بسمه تلفون رن كان ليث اول ما شافت الإسم فرحت
: بسمه:الوو يقلبي وحشتني
:ليث:وانتي يقلب اخوكي
: بسمه:حبيبي كدا مش تسأل عليا مش انا حبيبتك
:ليث:انتي بنتي واختي وامي وحبيبتي معلشي كان لزم أمشي
:بسمه : طب انته فين واجي
:ليث:بابا مشي
:بسمه بحزن 😔:مشي بس عامل مشاكله مع ماما سيبك منهم انته فين
:ليث:خدي العنوان دا وتعالي انتي وماما
: بسمه: مسافة الطريق بس الشقه دي في حاره
:ليث:ايوا عاوزك تيجي بلبس ومحترم
: بسمه:من عيني باي يقلبي
:ليث:باي
: آسيا:مين دا
بسمه و باتقوم من الكافتيريا
:بسمه:بعدين باي
: آسيا بغل 😒 ومسكت التليفون رانت علي ماجد:
: آسيا:الوو يماجد
: ماجد:ام عاوزه اي مش كانا مع بعض امبارح
: آسيا:مش وقته بسمه لي عامله علينا الخضراء الشريفة رايحه شقة وحد
:ماجد بعصبيه😡: ازاي بسمه المفرود دي بتاعتي انا
: آسيا:انا قالت اقولك سلام
(الكاتبه:يباجحتك هاتولي البت دي تق*تل القت*يل وتمشي لجنازة)
🪷🦋_________________________________________________🪷🦋
عند ريان في مركز الشرطة
:ريان: وشها خرا عليا كان لزم أمشي بسرعه
: داخل كيان
:كيان 😂بهزار:يلهوي شوف الراجل بي صوت زي الحريم ازاي وبي كلام نفسه
: ريان:خرا مش فيق لي هزار بتاعك ونبي ثانيه انته قالت اي حريم
: كيان بتوتر وخوف:انا قالت كدا بقول علي نفسي
:ريان:بحسب
: كيان:مش تحسب يكبير
:عند لوجين
: لوجين:الوو يا عروسه افتحي الباب انا قدام الباب
: آيات بصويت:عااا وجاريت علي الباب فتحت الباب حضنت لوجين
: آيات: وحشتني يا كلبه
: لوجين: خليني اخش الاول ونتكلم محساسني
اني كانت مسافر دا البيت جانب البيت
: آيات وضحكت:خشي 😂انا غلطانه
: لوجين:كوكو يكوثر امل امك فين يلهوي موته الوليه
:آيات وشافت أمه وراه لوجين:لا بس بتعمل حاجه فل مطبخ
:لوجين:ريحتيني حيس كدا نتكلم وانا مش خايفه أصل امك بتخوف مره وحد بطلع نسمي بالله عشان مش تطلع
: آيات:اه صح
: لوجين:مالك يبت امك ورايا
: آيات هزت راسها بمعنى اه
:لوجين:حيس كدا اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله ولفت وشه بسم الله الرحمن الرحيم
:كوثر:اي شوفتي عفريته يبت
: لوجين:اخص عليكي يا آيات مش تقولي أن خالتي كوثر هنا لا انا زعلانه سلام عليكم انا
:كوثر مسكت من البلوزه:علي فين داحنا هندلعوكي يا حلوه ههههه
:لوجين:يما رايا وسكينه يلهوي مش عاوزه اموت انا لسا صغيره عاوزه اتجوز وكون عائله
:كوثر: كملي يا فنانه الله اكبر
ايه راحت عليهم
: أيه:هههه حرامي غسيل دا ولا أي يماما ثانيه فتحت التلفون وصورة لوجين
:ايه :سلام انا نزلها
🪷🦋_________________________________________________🦋🪷
عند بسمه وامه راحوا لي ليث
:بسمه:الووو يا أبيه انا وصلت انته فين
:ليث :طيب نازل
ليث نزل ليهم
: ميرفت جريت حضنت إبنه
:ميرفت:ابني حبيبي وحشتني
:ليث:وانتي كمان يماما
: بسمه:وسعي يماما حضنت ليث
:ايه كانت نزلها شافت المواقف كدا جاريت عليهم بسرعه
: أيه:يلهوي يخاين يندل واللهي لفضحك ايه راحت جايبه بسمه من شعرها
وطلعت البيت
: بسمه:اي اي شعري
: أيه:ليكي عين تتكلمي يا آيات يماما
: آيات:في أي مين دي
: أيه:دي الي جوزك بي خوانك معاها
: آيات بصدمه:لالا بتكدبي
: ايه:واللهي لا وكمان بيحضنها فل حاره
: آيات وشافت ليث طلع جريت علي :بتخوني طب لي عاوز تتجوزيني لي خلتني احبك لي انا حبيتك من قلبي وعيطت
:بسمه:مين دي يا ليث
: آيات جاريت علي بسمه تضر**بها
: آيات: يباجحتك
:ليث وشل آيات
:ليث:أهدي يبت دي اختي
: آيات:كداب
:ليث:لا واللهي اختي
: آيات:يلهوي تعالي في حضني ياحبيبتي جميله اوي شبهك ياليث
:ميرفت:مين دي ياليث
:ليث:دي آيات ياامي ومراتي
: ميرفت بفرحه: بجد الوووولووولي تعالي فحضني ياحبيبتي
: آيات راحت في حضنه
: ميرفت:قمر بسم الله مشاء الله
:كوثر: اتفضلي ياحبيبتي اقعدي
:ميرفت:يزيد فضلك وقاعدة
:ميرفت:اقلعي الحجاب دا ياحبيبتي
آيات بصت لي أمه
:كوثر:اقلعي ياحبيبتي
: آيات:بصت علي ليث
:ميرفت:يلا شد عجلك
:ليث:ماشي ليكي يوم
يتبع …
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ليث)