روايات

رواية عشق ليث الفصل الثامن 8 بقلم شهد وائل

رواية عشق ليث الفصل الثامن 8 بقلم شهد وائل

رواية عشق ليث الجزء الثامن

رواية عشق ليث البارت الثامن

رواية عشق ليث الحلقة الثامنة

في مكان اول مره نروح لي
شاب صاحي من النوم نفس الحلم
:وقال:مين يارب البنت دي ولي أنا
نتعرف علي الشخصيه :ريان شاب وسيم عيون زيتوني شعر بني غامق
طوله ١٧٨ وشغل ظابط وعايش لوحده اخته وي بابه وي مامته توفوا في حادث سير وهنعرف مع الاحداث عمره ٣٠سنه نخش فل روايه
في بيت آيات طلعت البلكونه ورنت علي صحبتها
: آيات:الوو يا لوجين انتي فين يبت مش شايفكي يعني اطلعي البلكونه
: لوجين:حاضر دقيقه البس الحجاب اوك
: آيات:اوك
لوجين بنت جميله محجبه شعر اسود قصير كلية هندسة عيون زيتوني
نخش فل روايه
:لوجين:حاضر طالعه يبت
: آيات:اطلعي يا حيو**انه

 

 

لوجين وطلعت البلكونه:
:لوجين:اي يا آيات عامله صداع لي يبت الجيران اشتكت منك
: آيات:اي يبت سكت لك تخشي بحمارك ولا اي
هنا ليث طلع البلكونه وي كان بي كلام مصطفى
آيات شافت ليث
: لوجين: جراء اي يبت هتكلي الواد بعيونك
جات ايه
: أيه:حصل يجوجو
:لوجين:قلب جوجو عامله ايه
: أيه:كويسه انتي عامله ايه
: آيات:ما خلاص انتي وهيا
احمد من تحت
: احمد:ما تحن يجن هاتي رقمك وانا زن
:ليث:ولا أنته مش بتحرام
: احمد: جراء اي يعم الكتكوت مالك
:ليث:انته بت كلمني كدا ياض
: احمد وضحك:اه انته يكتكوت
:ليث:وحيات امك ما انا سيبك

 

 

:احمد:انا ياض انزل يبت
:ليث ونزل جاري علي السلم
آيات وبت صوت
: آيات:يلهوي جاريت برأ
:عصام:في أي يا آيات حصل اي
: آيات:ليث يابابا احمد مسكين في بعض
عصام وصالح وسمير نزلوا جاري
عند ليث
:ليث مين ياض الي بنت
:احمد:انته ياض
ليث ومسك احمد ض**رب في وأحمد ض**رب ليث
وي الحاره طلعت علي صوتهم
مصطفى جاري علي ليث لو فكرين مصطفى كان بي كلام ليث قبل المعركة وعرف المكان جاري علي ليث مصطفي واصل ونزل ض*”رب في احمد
:عصام وجاري عليهم بعد الاتنين عن بعض:بس خلاص انتو مش عيال صغيرين
:ليث:انا ا تشتم باامي يعم عصام
: مصطفى:سبني يعم عصام علي الو**س**خ دا
: احمد:انا وس**خ يبن…..🐶🐶
:ليث وتعصب:سبني يعم عصام علي ابن🐶🐶
آيات ونزلت
: آيات:ليث عشان خاطري لو ليا عندك خاطر
فعلان ليث طلع معاها
:كوثر:هو الواد دا مش يجبها لي بر خلاص أيه تعالي شوفي جروح ليث وشاب الي معاه
: آيات:روحي شوفي جرح الشاب الي مع ليث
: مصطفى:اسمي مصطفى مش شاب الي معاه
: أيه: اصدق كانت افتكرتك وحده صاحبتي

 

 

آيات ضحكت
:كوثر:بس يبت عيب معلش يامصطفي
:ليث:خلاص يامصطفي
: آيات:ممكن سؤال
:ليث : اتفضلي
: آيات:هو لي أدخلت
:ليث:مش فاهم
: آيات:لي تعمل في نفسك كدا عشاني
:ليث:عشان يعني عم عصااام فتحلي بيته
: آيات:يعني مش في حاجه تانيه
:ليث كان لسا هي كلامه
:سهر :نجوز بتك آيات
: آيات:لا مش هتجوز
:سهر:من امتا البنات عندنا تقول اه أو لا
: آيات بعصبيه: مصر غير الصعيد كانتو فين لما وحنا عايشين في القفر دا مش هتجوز
:سهر:بتك متعصب عليا يولدي مش عارف ترابي ما انته لو كانت ليك ولد
كان عارف يربيهم
: آيات:انتي عاوزه اي مني بس :آيات لسا هتكمل نزل قلم علي وشها
:عصام :اخرسي دي امي فعلان مش عارفت أربي
آيات وجاريت علي الغرفه بتاعته وعيطت
:ايه:لي كدا يا بابا
:عصام بعصبيه:هتسكتي انتي كمان ولا عا**وزه الض**رب
ايه مشيت دخلت غرفتها مع اخته

 

 

:ليث:مش كدا يعم عصام براحه عليهم
:عصام:مش شايف يبني
: مصطفى:معلش بردو دي بنت ممكن تعمل حاجه في نفسها
:ليث:لا بإذن الله
: القناوي:بتك عريسها عندي
:عصام:وانا موافق يبوي
:ليث بسرعه:انا عاوز اتجوز آيات يعم عصام
:سهر راحت لي حاج القناوي:وافق يحاج
:القناوي:واحنا موافقين زغرطى يوليه انتي وهيا
جميله ومريم وهدي وكوثر
الوووولووولي ليي
: آيات من جواء الاوضه بتعيط
: آيات:أبوكي بيجوزني
: أيه: أهدي يا آيات مش كدا
داخلت هدي وجميله ومريم
:مريم وبت زغرط : الوووولووولي مبروك ياحبيبتي
: آيات بصويت:محدش يقول مبروك
:هدي :أهدي يا آيات طب اعرفي مين العريس
: آيات:مش عاوزه اعرف
: جميله:دا ليث العريس
: أيه:بجد ليث
:جميله: اه واللهي

يتبع …

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ليث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى