روايات

رواية عشق ظابط المخابرات الفصل الخامس 5 بقلم بسنت محمد

رواية عشق ظابط المخابرات الفصل الخامس 5 بقلم بسنت محمد

رواية عشق ظابط المخابرات الجزء الخامس

رواية عشق ظابط المخابرات البارت الخامس

عشق ظابط المخابرات
عشق ظابط المخابرات

رواية عشق ظابط المخابرات الحلقة الخامسة

فى صباح يوم جديد مليء بالاحداث على ابطالنا
عند ليليان كانت نائمه في غرفتها بشكل مضحك جدا فكانت تنام بالمقلوب وشعره مرفوع على شكل شجرة وفتحه فمه وكانت تحلم وتقول انا هقتلك يا حيوان يا ابو طويلة يا سنجاب الكلب بقا انا اطرد من المحاضرة والله لاربيك وكانت بتضرب المخدات بقوة وكانت تتحرك كثيرا حتى سقطت على الأرض متالمة
ليليان بوجع ومرح اااااااااه بقا كده والله انت سرير مش متربى بقا كده توقعنى والله لتنطط عليك فاقمت بتشغيل اغانى مهرجانات وكانت تغنى
ليليان بمرح وهى تغنى مع المهرجانات يا دكتور شوف لي تصريفه ابوس ايدك تكتب له روشته انا جوايا حتى نضيفه اشيلها ارميها في اي حاجه نفسي اقطعها نفسي اقلعها زي ما اقلع الجاكتة اوووووو سطلانه
رحاب بغضب من الخارج انتى يا زفته ققفلى يا جزمة الاغانى ديه ولكن ليليان لم تسمعه بسسب صوت المهرجانات لأن هو كان عالى اوى فدخلت رحاب الغرفة بغضب
ليليان بمرح تعالى يا رحوبة ارقصى معايا
رحاب بغضب تصدقى انا هولع فيكى ايه القرف اللى انتى بتسمعيه كل يوم ده
ليليان بضحك لو سمحتى انا مسمحلكيش تغلطى فى الفن الجميل والعظيم حمو بيكا وحسن شاكوش وعنبه وعصام صاصا واوكا واورتيجا واسلام كابونجا
رحاب بغضب يا رب صبرني يلا يا بت روحى البسى اكون جاهزت الفطار
ليليان بمرح ايوه كده انا كده احبك يا رحوبة
فذهبت رحاب إلى المطبخ قبل أن يصيبه الجنون من ابنته المشاكسة
فى غرفة ليليان قامت بارتداء ملابسه وكانت عبارة عن فستان بالون الابيض وعليه فراشات بالون الازرق السماوي وطرحة بالون الازرق السماوي وصندل ابيض وكانت فى غاية الجمال ❤️ وخرجت من غرفته
ليليان بمرح يلا يا رحوبة اعمليلى ساندوتش مربى
رحاب اتفضلى
ليليان بمرح شكرا يا مزة انا ماشية
رحاب بغضب مزة ؟انا اعرف ايه الألفاظ ده
ليليان هههه يلا انا ماشية باى
رحاب سلام
فى منزل معاذ
معاذ بغضب انت يا زفت اقوم يلا
رامى بنوم فى ايه يا عم انا عايز انام
معاذ بغضب اقوم يا حيوان عشان نروح الجامعة
رامى اه صح تصدق انا نسيت
معاذ معاك عشر دقايق تكون جاهز
رامى بمرح حاضر يا بيبى
معاذ بغضب اخرس يا حيوان
وبعد وقت قصير
رامى يلا انا جاهز
معاذ اوك يلا وذهبوا الاثنين الى الجامعه وبعد وقت وصلوا الى الجامعه
رامى بمرح واو الجامعة تحفه
معاذ بضحك الجامعة هى اللى تحفه
رامى بضحك هههههههههههه حلاوتك وانت فهمنى كده
فدخلوا الاثنين وكانت جميع الفتيات يتهمسن على وسامتهم
رامى انا هروح اشرب اى حاجة فى الكافتيريا
معاذ اوك انا هروح المكتب دلوقتى سلام
رامى سلام فذهب إلى الكافتيريا
وهو داخل إلى الكافتيريا حدث تصدام بينه وبين شخص ما
رامى بعتذار انا اسف جدا
الشخص بعصبية مش تفتح
رامى بصدمة ايه الجمال ده انتى قمر اوى
مريم بصدمة تصدق انت انسان مش محترم
رامي بغضب احترامى نفسك يا بت
مريم بغضب بت ما تبتك انسان مش محترم قالت ذلك ثم ذهبت وهى فى قمة غضبه(مريم صحابة ليليان)
( مريم بنت جميله جدا فى نفس عمر ليليان تمتلك عيون بالون الاخضر وبشرة بيضاء وجسم نحيف وشعر بالون البنى )
رامى بصدمة بقا انا واحدة زى ده تشتمنى انا والله لعرفك
عند معاذ فاجاء وقت المحاضرة وذهب
وعندما دخل أخذ يبحث عنه بعيونه ولكنه لم يراه فعلم أنه لم تأتى
معاذ بابتسامة صباح الخير
الجميع صباح النور يا دكتور
معاذ انهاردة هنبدا ولم يكمل جملته وجاء أحد فتح الباب بقوة ودخل ولم تكن سوى (ليليان)
ليليان وهى تأخذ نفسه اسفة جدا على التاخير يا دكتور
معاذ انتى اتاخرتى كده ليه انتى مش عارفه أن التأخير ممنوع ومحديش بيدخل بعدى
ليليان بمرح ايوه عارفه بس والله اتاخرت بسبب بصلة
معاذ بصلة؟
ليليان بمرح ايوه بصلة تلوث بتاع سندوتشات الفول
فضحك الجميع عليه ولم يستطيع معاذ كتم ضحكته
معاذ وانتى مالك ببصلة بتاع الفول
ليليان بمرح اصل وانا جاية لقيت فى عرض على الساندوتش باتنين جنيه فقولت اشترى وحياة امك دخلنى بقا المحاضرة
معاذ امك ؟اطلعى برا يا ليليان
ليليان بمرح بقا كده يابنى حملت فيك ٩سنين وربيتك وبعد العمر ده كله بتقولى اطلعى برا انا زعلانه منك يا بنى
فضحك الجميع بقوة
معاذ بغضب وضحك فى داخله ام مين يا بت انتى
ليليان خالص بقا يا دكتور دخلنى ومش هتاخر تانى
معاذ اتفضلى
ليليان بمرح تسليم يا عسل
فضحك معاذ عليه فإنه حقا فتاة مجنونة جدا
فى مكان آخر الحور مدبلج بالعربى
مجهول ١ماذا سنفعل الان
مجهول ٢علينا الانتظار حين الوقت المناسب للحصول على البحث وقتل الدكتورة فماذا سيحدث يا ترى

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لفراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ظابط المخابرات)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى