رواية عشق بلا حدود الفصل الثاني 2 بقلم دنيا محمد
رواية عشق بلا حدود الجزء الثاني
رواية عشق بلا حدود البارت الثاني
رواية عشق بلا حدود الحلقة الثانية
عزيز بخضة شالها وطلعها علي الاوضة جه علي يدخل الحراس منعوه
علي بزعيق.. اوعي ايدك انت اتجننت ولا ايه
الحرس.. امشي بكرامتك بدل ما اخرجك من هنا ونت من غيرها
فوق في اوضة عزيز
كانت وعد مغمي عليها قام عزيز يجيب برفان ورش شوية علي ايديه وقربه من انفها
وعد ابتدت تفتح عينيها براحه
عزيز.. وعدي طمنيني عليكي يا وعد
وعد بتعب.. انا مش عايزة اشوفو ع علي هيأذيني
عزيز.. محدش يقدر يقربلك طول مانتي معايا
ونزل عزيز كان لسه علي بيقاوم
عزيز بزعيق.. انت لو ممشتش بإرادتك صدقني هرميك في المخزن واخليهم يفتروا عليك
علي.. انا عايز اختي وامشي
عزيز بسخرية.. اختك ااه الي انت كنت عايز تغت*صبها يا حيوا*ن رميتها ف الشارع في الضلمة لكلاب السكك لولا اني شوفتها ونا ماشي كانت زمانها دلوقتي في حته تاني
علي.. ونت مالك كان عندها حق امي انعا تمنعها انها تشوف
عزيز بقوة.. منعتها عشان خايفة اعرف معاملتها ليها واخدها منكم عايزين تفضلو تذلو فيها ي شوية او***
علي.. ماشي انا همشي بس صدقني مش هتلحق تتهني بيها لاني عمري ما هسبهالك
ومشي علي عزيز بص عليه بشر
وطلع اوضته
عزيز.. وعد انتي فايقة ولا لاء
وعد.. انا كويسة ي عزيز
عزيز.. انا لازم اتجوزك
وعد.. ايه ليه انا مش عاوزاك تربط حياتك بيا
عزيز.. لا يا وعد متقوليش الكلام ده انا هكتب كتابي عليكي انهاردة ومحدش هيقربلك اصلا ولا يحاول انو يجي هنا
وعد.. خلاص ي عزيز انا موافقة ونا موافقة وقت مانت عايز تطلقني لاني عارفة انك مش هتقضي حياتك كلها معايا
عزيز بهدوء.. خلي كل حاجة في وقتها يا وعد مش يمكن قلبي يبقا عايزني اكمل
هزت وعد راسها بهدوء
وجه الليل وتم كتب الكتاب ل وعد و عزيز
عزيز.. انتي كده بقيتي مراتي راسك تبقا فوق اوعي تخافي في يوم انتي مرات عزيز الشهاوي
وعد.. دي حاجة انا افتخر بيها
عزيز.. طيب يلا روحي خدي شاور عشان نتعشا وننام
وعد.. حاضر
ودخلت وعد تاخد شاور وكان عزيز في الاوضة بيغير هدومه وعد طلعت ببراءة لانها مكنتش تعرف انو في الاوضة ف لفت الفوطه وطلعت واول ما شافتو صرخت وجت تجري مسكها بسرعه
عزيز بتوهان.. بتجري لي ياروحي خايفة مني ولا ايه
وعد بارتباك.. ع عزيز ا ابعد
عزيز كان باصص علي شفايفها ومركز فيها وفجأة بدون اي مقدمات باسها من شفايفها بعمق وحب وخوف
استجابت وعد ليه وحست انها تاهت معاه
وبعد دقايق مكنوش عارفين قد اي بعد عزيز لحتياجها للتنفس
وعد وهي بتاخد نفسها.. انا انا مكنتش اعرف انك موجود هنا
عزيز.. عادي ي حبيبتي انتي مراتي
وعد كانت مكسوفة.. طيب ممكن تخرج علشان اغير
عزيز بسرعه.. ااه طبعا لازم اخرج انا لو فضلت هنا مش عارف ممكن اعمل ايه وطلع بسرعه
ولبست وعد هدومها ونزلت كان عزيز قاعد علي السفرة ومستنيها
وعد قعدت جنبو واكلوا وفجأة فون عزيز رن
عزيز اخد الفون وقال.. ثواني ي وعدي هتكلم في الموبيل وجايلك
وعد.. ماشي
.
عزيز راح المكتب يرد
عزيز.. ياعني اي الملفات اتسرقت ومين القذ”ر الي يعمل كده كده انا هروح فداهية دي ناس شغا”لة في تجارة الاسل”حة
مجهول.. معرفش مين يقدر يخش المكتب ويسرق الملف ده
عزيز بغضب.. تراجعو الكاميرات وتقبلو الدنيا كلها انا مستحيل ابقا تحت رحمة الكل”ب ده يأما هقتلو
مجهول.. الصحافة علنت انك اتجوزت وجايز هيأذيها
عزيز.. لا ميقدرش يأما بقا هستخدم خطتي كده كده كلها كام شهر واطلقها
وعد كانت وراه وبتعيط لف عزيز بسرعه ولقاها كده
وعد.. هتطلقني يا عزيز؟
عزيز بلهفة.. وعد استني اسمعيني و
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق بلا حدود)