رواية عشق بالخطأ (أحببت مجنونة 5) الفصل الخمسون 50 بقلم نجمة براقة
رواية عشق بالخطأ (أحببت مجنونة 5) الجزء الخمسون
رواية عشق بالخطأ (أحببت مجنونة 5) البارت الخمسون
رواية عشق بالخطأ (أحببت مجنونة 5) الحلقة الخمسون
#فرح
دخلنا عليه لقيناه بيسعل وبيموت لدرجة ان انا صدقته ونسيت اني انا صاحبة الخطه
مريم تقعد جمبه: ياسر مالك
ياسر بتعب مصتنع: انتى جيتي
مريم تنزل دموعها: كده متخلهاش تقولي علشان اقف جمبك
ياسر: مكنتش عاوز احس ان تعبي ميفرقش معاكى
مريم: اخص عليك متقولش كده، انا مقدرش اشوفك تعبان
ياسر يتنفس بصعوبه: بجد …. بجد يا مريم
مريم تضع يدها علي صدره وتحركها بسرعه: فرح الحقي مش عارف يتنفس
فرح: هروح اجبله جهاز التنفس واجيله
مريم: بسرعه يا فرح
ياسر يتحدث وهو يسعول: خايفة عليه
مريم بدموع: متتكلمش
ياسر: ط. طيب .. مسمح، مسمحاني
مريم تبدء بالبكاء: مسمحاك
ياسر: طيب قوليلي هوى هوى
مريم ببكاء: متخوفنيش هتكون كويس
ياسر: مش باين.. ااه قلبي
مريم تقوم : هنده الدكتور بسرعة متخافش
ياسر يمسك أيدها: لا خليكي جمبي
مريم: حاضر معاك اهو
ياسر: خايف اموت قبل ما نتجمع مع بعض
مريم تهز رأسها بنفى وتبكي: هنتجمع والله هنتجمع بس متتكلمش عشان متتعبش زياده
ياسر: بتتكلمي جد
مريم: ايوه
ياسر: طيب ممكن الليله دي ابات معاكم في البيت
مريم: لو الدكتور قال تخرج،.. هناخدك البيت
ياسر: وهترجعي معايا القاهره؟
مريم: ايوه
ياسر: اوعديني
مريم: اوعدك
ياسر يقوم فجأه: يلا بينا
مريم تبصله بذهول: ايه ده
ياسر: بنتك اللي قالتلي اعمل كده
مريم بغيظ: انت اااايه، حتي البنت اتعلمت الخبث منك
ياسر: هترجعي في كلامك ولا ايه
مريم: اه هرجع. و وسع كده انا ماشيه
ياسر يمسكها من دراعتها: انا اسف، مكنش في طريقة تانيه اصالحك بيها
مريم: بردو مش مسمحاك
ياسر: عشان خاطري خلينا ننسا اللي حصل، انتي متعبتيش لوحدك
مريم: انت اللي عملت فينا كده
ياسر: ادفع تمن غلطي ازاي اكتر من بحثي عنكم طول 25 سنه، وانا كل يوم اقول هلقاكم ومفيش فايده
مريم: قليل عليك
ياسر: قليل واستاهل اكتر من كده كمان، بس انتي اعقلي بقا مبقتيش صغير على اللى بتعمليه ده
مريم: امممم
ياسر: الحجر لان ولا ايه
مريم: افكر…. تشاوووو ( تمشي خطوتين)
ياسر: استني استني…. تشاو دي بتاعتي
مريم: اخترعتها انت يعني ولا ايه
ياسر: ايوه ولما انتي لسه زعلانه متستخدميش كلمتي
مريم: ما انت قولتلي اقولك هوى هوى وهي بتاعتي
ياسر: بمناسبة هوى هوى، بزمه ما وحشك هوى هوى من بوقي
مريم : لأ
ياسر: طيب والله وحشتك
مريم: لأ،
ياسر: خلاص بقا متقبيش دماغك ناشفه
مريم: هسامحك عشان فرح بس
ياسر بإبتسامة: فرح فرح،.. اي حآجه
مريم: طيب يلا بينا علشان مش حامله ريحة المستشفى
ياسر يحضنها: وحشتيني يا جزمه
مريم: لسه لسانك عاوز قصه
ياسر: اسلوب حياه
مريم تبعده: ربنا يهديك
ياسر: متخدنيش في دوكه وقوليلي انا وحشتك ولا لا
مريم تنظر بعيدآ: لأ
ياسر: اهييي
مريم: موحشتنيش
ياسر: اهيييي
مريم : هو ايه اللي اهييي دي
ياسر: يعنى ازاي 25 سنه وموحشتكش
مريم: مش وقته الكلام ده
ياسر: احم…. طيب اقولك … احنا نسيب فرح تشوف شغلها ونروح نتكلم براحتنا في البيت
مريم: لا
ياسر: هحطك في التلاجه يا مريم
مريم: انت لسه فاكر
ياسر: ايوه وقتها جاتلك حمى وكنتي هتموتي ههههه
مريم: ما انا قبلها كنت ضرباك في راسك بالفازه
ياسر: عشان ايدك طويله وعاوزه قطعها
مريم تحط ايدها في وسطها: اهو انت
ياسر: اتلمي يا مريم انا ساكتلك من الصبح
مريم: ولا تقدر تعمل حآجه
فرح تفتح الباب: بس بس، هتتخانقو ولا ايه
ياسر: شوفي امك
مريم: شوفي ابوكي
#ميرال
عدا يومين وانا مش عارفه اعمل ايه ولا قادره اقول لحد، وبابا محاولش يتكلم معايا بعد ما عرف غير النهارده
خالد: الوقت بيعدي ولازم
ميرال بمقاطعه: اوعاا تقول انزله
خالد: تنزليه؟ مين قالك اني فكرت في كده اصلا،
ميرال: امال ايه
خالد: لازم ابوه يعرف
ميرال: انت اللي بتقول كده
خالد: مش ابوه ولا هنشوفله اب تاني
ميرال: وايه اللي جد
خالد: الي جد انك طلعتي حامل منه
ميرال: اه
خالد: طيب هتبلغيه امتي
ميرال: خايفه يقولي نزليه او يقولي كلام يضايقني زي ما بيعمل كل مره… مش عاوزة اقوله
خالد: انا اه بكرهو من صغّره وذاد كرهي ليه بعد اللي عمله بس انا مش هسمح ب ان الناس تسأل مين ابو ابنك
ميرال: انا ممكن أرجع لندن وكده مفيش مشكله هتحصل
خالد: ولما تخلفي وابنك يسالك علي ابوه، هتقولي ايه
ميرال: معرفش، وقتها نشوف
خالد: مينفعش اللى بتقوليه ده
ميرال: افرض صدني او قالي نزليه
خالد: وقتها نسيبنا منه ويغور
ميرال: لا انا مش هقوله
خالد: كفاية عِند، انا هتصرف و اوصله الخبر
ميرال: من فضلك يا بابا الموضوع ده يخصني لوحدي
خالد: ميخصكش لوحدك، ده يخص سمعتنا
ميرال: لما تيجي علي السمعه نبقا نقول انه ابنه
اقوله ازاي وهو مش عاوزني، دا حتي لو فرح و وافق عليه هيكون راجعلي عشانه
#شدن
كنت بتكلم مع سليم في التليفون وانا واقفه في الجنينة ومستنيه احمد عشان نروح التصوير
سليم: في جديد
شدن: الحال كما هو
سليم: انا مش باقيلي غير يومين واسافر، شوفي هتعملي ايه
شدن: مسافر كام يوم يعنى
سليم: على طول
شدن: ليه علي طول
سليم: مش موضوعنا، قوليلي هتعملي ايه في موضوع الخطوبه علشان اكون عارف
شدن: مش عارفه بقا، انا بفكر اصرف نظر عنه
سليم: انا رايي كده بردو
شدن: تمام،
سليم: انتي قولتيلوه انك بتحبيه؟
شدن: مش بصراحه بس هو عارف اني بحبه وعارف اني عارفه انه بيحبني
سليم: طيب وهو ايه اللي مانعه
شدن: اصله هو السواق بتاعي
سليم: ااااه… مش عارف اقولك ايه
شدن: متقولش، تقدر تسافر وانا هبقا اقول سيبنا بعض بعدين
سليم: اللي تشوفيه،
قفلت معاه وبعد شويه بابا جه وقف معايا
زين: مالك
شدن: مفيش حآجه
زين: كنتى بتكلمي سليم؟
شدن: اها
زين: زعلتو ولا ايه
شدن: لأ
زين: امال ايه مزعلك
شدن: مخنوقه من كل حآجه، عاوزة اخلص التصوير واسافر اجازه فى اي حتة
زين: اوكي سافري،، بس ايه اللي خانقك
شدن: مش عارفه اهو مخنوقه وخلاص
زين: مش انا قولتلك بلاش خطوبه لسليم
شدن: ايه دخل خنقتي بخطوبتي لسليم
زين: انا وانتي فاهمين كويس
شدن: مش عارفه بتتكلم عن ايه
زين: عن احمد
شدن: قولتلك ان احمد مش اكتر من صديق
زين: بلاش تعندي كتير، انتي بتحبيه وهو كمان، بس انتو الاتنين دماغكم ناشفه
شدن بضيقه: وانا اعمل اية اذا كان هو نفسه مش راضي يقرب خطوه، افرض نفسي عليه غصب يعني
زين: لا، بس استني الاغنية تنزل وبعدين هتتحل لوحدها
شدن: ازاي
زين: انتي مش بتقولي هو اللي كاتبها
شدن: ايوه
زين: وهو اللي بيمثل في الكليب،…. كل ده هيساعده
شدن: وتفتكر لو نجح هيحس على دمه
زين: مش افتكر بس انا متأكد
شدن: اما نشوف
أثناء كلامي مع بابا.. هو جه، ومشينا، وحاولت مفتحش معاه الموضوع بأي شكل
احمد: هنصور الباقي كله النهارده
شدن: معرفش
احمد: تمام
شدن: جرحك خف
احمد: اه
شدن: كويس
طلعت التليفون واتصلت على سليم علشان افهمه انه ولا يفرق معايا وبقول يارب سليم يتفهم
شدن: ايوه يا سولي
سليم: سولك؟
شدن: ههههه ايوه يا سووولي يا حبيبي
سليم: ااااه ارغي ارغي، هو جمبك
شدن: اه…. عامل ايه ياقلبي
سليم: وجع في قلبك اتلمي
شدن: ههههه الله مش خطيشيبي وحبيبي
سليم: حبك برص يا بعيدة مخلياني طرطور في عينه دلوقتي
شدن: ههههههههههههههه بس بقا
سليم: اقفلي
شدن: خلاص يا عمري اكلمك بعدين
سليم: طيب يختي اقفلي
(ههههه سليم لو شافني دلوقتي هيعمل مني كفته)
قفلت معاه ومسكت التليفون وانا مبتسمه بهيام
احمد يتنهد بضيقه: خدتي عليه بسرعه اهو
شدن: وانت بتدخل ليه
احمد: اسف
شدن بصيغ الأمر: متكررهاش و شهل اتأخرنا
احمد: دا اللي عندي ولو مش عاجبك ارفديني
تجاهلت كلمته ورجعت اقلب في التليفون وابتسم من غير سبب وشيفاه بطرف عيني وهي بيبص لتليفون، لغيت ما وصلنا،
احمد: وصلنا
شدن بدون النظر اليه: افتحلي
احمد يزفر بغيظ: حاضر
فتحلي وبقا ماسك الباب لغيت ما نزلت وهو بيبص الجهه التانيه وبعدين دخلنا جوه ولبسنا لبس التصوير و وقفنا نسمع المخرج هيقول نعمل إيه
المخرج: نركز وخصوصا انتى يا انسه شدن
شدن: اوكي
المخرج: هتمشو خمس خطوات في اتجاه بعض، وتوقفي قصاده، وتبصيله وكانك بتترجيه يحس بحبك، وانت توقف قصادها جبله مبتحس
“شدن تعض شفتيها لتمنع ضحكتها ”
احمد يكتم ضحكته: اه تمام يلا
المخرج: لسه مكملتش اصبر وراك الديوان
احمد: سامعك
المخرج: بعد ما تبصلك البصه دى وتيجي تمشي انت هتحس وتحضنها، عاوز شغف في الحضن وكانك بتحضن حبيبتك اللي مشوفتهاش بقالك سنين
احمد بتوتر: انا شايف ان الحضن بطريقة دي ملهوش لازمه عشان الاغنيه بتتكلم عن حب من طرف واحد
المخرج: عدل عليه خليك تفشل قبل ما تنجح…. علي العموم هريحك، هي هتيجي بعدين تقوم من النوم ويظهر انها كانت بتحلم… بتحبه بقا
احمد يهز رأسه بالايجاب
المخرج: وانتي يا انسه، عاوزين شحتفه في النظرات الاولى وهيام في الحضن
شدن: اه
المخرج: اتفضلو وياريت منعيدش كتير علشان انا مخنوق… الكاميرات تجهز… اضاااائه!
#احمد
فرحت بالحضن بس لو قال اضربها بالقلم كنت هكون مبسوط اكتر، بعد اللي عملته في العربيه
بدء التصوير، واحنا مكناش بنمثل، ومكناش محتاجين كلام كتير من المخرج عشان نمثل مشهد زي ده،…
وقفت قدامي وبقت تبصلي وعيونها كلها رجاء اني انطق بالكلام اللي عاوزة تسمعه، وبعد شويه عملت زي ما قال المخرج وحضنتها، حضن طلعت فيها كل شوقي وتعبي بسببها
شدن بهمس: متصدقش نفسك اوي كده احنا بنمثل
شدن بهمس: المخرج اللي بقول انا مالي
المخرج: اااااكشن ما اكشن، قولت المايك ده يتزفت يتغير
احمد يبعد عنها: اتمنا يكون اخر مشهد بشكل ده
شدن: مفيش تاني
احمد: احسن ده انا كنت حاسس بحيه متلفحه برقبتي
شدن: انا بقا احساسي كان حلو
احمد يبتسم بخفه: اشمعنا
شدن: تخيلت سليم مكانك
احمد يضم قبصته : اه
شدن تروح للمخرج وهو يروح وراها: تمام يا استاذ
المخرج يبصلها مره ولاحمد مره: لا تمام اوي شكلكم ادربتو كتير
احمد: لا خالص، بس كل واحد فينا افتكر خطيبه وخطيبته
المخرج: جه علي بالي انكم مخطوبين لبعض
شدن: لا هو مدير اعمالي وكاتب الاغنيه
احمد: والس
شدن بمقاطعه: مدير اعمااالي
المخرج: تشرفنا،… يلااااا جهزو ديكور غرفة النوم ، وانتي روحي البسي لبس النوم
شدن: عباره عن ايه
المخرج : هات لبس النوم يابني
لقينا واحد جايب قميص باين صغيررر جداً على الشماعه ومكشوف
احمد: ايه ده
المخرج: قميص لنوم
احمد: تلبس ده
المخرج: اه تلبس ده
شدن: لا طبعا
المخرج: اووووف، متخنوقناش، الناس مش هتركز فى صوتك قد ما هتركز لابسة ايه
احمد: عن امهم ما ركزو، القرف ده مش هيتلبس
المخرج: انت مين انت عشان تدخل في شغلي
احمد: اكون زي ما اكون، ده مش هيتلبس ( ينظر لشدن) ولا ايه يا فنانه
شدن بإبتسامه خفيفه وعيون تلمع: انا بقول مفهاش حآجه
احمد يضغط على اسنانه: هاا
شدن: بقول مفهوش حآجه تتلبس…مش موافقه البسه
المخرج بضيقه: انا المخرج هنا وانا قولت يتلبس
شدن: ماشي موافق هروح البسه
احمد: بتتكلمي من عقلك
شدن: بتكلم من بوقي
احمد يمسكها من ايدها بغيظ ويشدها للخارج واحدى العاملين يقف في وجهه: رايح فين
شدن: من فضلك شويه وراجعه جهزو االقميص ههههه
احمد يبعده عن وشه و يشدها لغيت ما بيوصل عند العربيه ويفتح الباب: ادخلي
شدن: انت ازاي تشدني كده قدام الناس انت فاكر نفسك ايه
احمد يصرخ بوجهها: اااادخلي
شدن تفزع: طيب
طلعت بالعربية واتجهت لبيتهم وقريب وصولنا قالتلي وقف
احمد: لا، هوصلك للبيت الاول
شدن بنرفزه: وقف بقولك
احمد يوقف: افندم
شدن: انت ازاي تسمح لنفسك تعاملني كده، انت فاكر نفسك ايه
احمد: اعتبريني زي ما تعتبريني، واحمدي ربنا اني مرمتكش في النيل
شدن: وانت مالك تدخل ليه… انت نسيت نفسك ولا ايه
احمد: اه نسيت نفسي، واذا كان عاجبك، ولو الموضوع دة حصل هوريكي الوش التاني
شدن: احمد فوق يا حبيبي، انت ملكش كلمه عليه، متديش لنفسك مساحه اكبر من اللي مفروضة عليك… رجعني الشغل وأياااك تتجاوز حدودك معايا تاني
أحمد: انتي لو لبستي البس ده مش هتشوفي وشي تاني
شدن: طيب مستني ايه، امشي
أحمد: امشي؟
شدن: ايوه
أحمد يديها المفاتيح: اتفضلي
شدن تخبي دموعها: هات
يحاول يفتح الباب وهو تكلمه: اترزع، متمشيش، بس انت استغلالي اوي واناني
احمد: هتلبسي القميص؟
شدن: لأ
أحمد: طيب هاتي المفاتيح
ادتني المفاتيح وبقت تبص من الشباك وهي حزينه، قلبي وجعني عليها بس خوفي اقوى مني، حتي لو هي بتحبني دلوقتي، الفقر هيخليها تكرهني بعدين
أحمد: شدن
شدن بدون النظر اليه: ايه
أحمد: انا أسف، بس غصب عنى وانتى مش هتفهميني دلوقتي مهما اقولك
شدن: انسا
أحمد: لازم تسمعيني الأول …. انتي ممكن تعيشي من غير حب بس مش هتقدري تعيشي في الفقر،… انا خايف عليكي
شدن: براحتك، انسا الموضوع
أحمد يدير وجهها بيده: لو بُعدي عنك هيخليكي تنسي انا مستعد مخلكيش تشوفي وشي تاني
شدن بدموع: كفايه مش عايزة اسمع كلام تاني، الموضوع انتها بنسبالي
احمد يمسح دموعها: ياريت ينتهي بجد،…… وينتهي معايا انا كمان
شدن: ينتهي معاك ليه هو ابتدء اصلا
أحمد: انتي عارفه كل حآجه، بس انتي بتفكري بقلبك ، لكن الحب مش كفاية عشان تعيشي مرتاحه
شدن: أحمد ! احنا بدأنا شغل لو نجح انت حياتك هتتغير بشكل كبير
أحمد: مش مضمون انه ينجح
شدن: هينجح، اوعدك ب ده، وانت هتكون شاعر غنائي كبير، وموديل ومش بعيد تدخل عالم التمثيل وتبقا نجم
أحمد: دي حآجه مش واثقين منها، بس انا هستنا ونشوف هننجح و لا وبعدها نتكلم…… ( يبعد يده) انا ازاي نسيت، انتي مخطوبه، ومجرد الكلام ده غلط،.. اسف
شدن: دي خطوبه تمثيل مش حقيقي انا وهو متفقين على كده
أحمد: لا يا شيخه، امال الهاهاهاها معاه من الصبح دي كانت ايه
شدن: كنت بضايقك يمكن تحس بس علي راي المخرج، جبله وبارد
أحمد: انتي كده ضايقتيني اكتر، بتهزري وتتمايعي علي واحد غريب
شدن: اللي حصل بقا
أحمد: اممممممم…. يلا نمشي
شدن: قولي الاول هتعمل ايه
احمد: مش عاوز اسمع صوتك
شدن: بطل بواخه وريحني
احمد: قولت مسمعش صوتك
شدن: طيب ريحني وقولي اي حآجه
أحمد يتجاهل كلامها ويمشي بالعربية
#عائشة
جه يوم العمليه، وقبل ما يدخل العمليات بنص ساعه باسم جه، واسر مكنش لسة يعرف القصه بتاعت التصميمات،
باسم يتحدث بخزي: انا عارف انك مش حابب تشوف وشي تاني
اسر: لا يا حبيبي متقولش كده احنا صحاب في النهاية
باسم: يعني انت مش زعلان مني رغم اللي عملته
أسر باستغراب: انت بتتكلم عن ايه
باسم يبص لعائشه وهي تهز رأسها بالنفي
أسر: في ايه يابني
باسم: انا اسف يا اسر
أسر: اسف علي ايه ما تفهموني
باسم: انا فاكر ان عائشة قالتلك
أسر: قالتلي على ايه
عائشة : اتكلم علي طول يا باسم
باسم بخزى: الحكاية ان انا كنت محتاج فلوس ف….
أسر: ايوة كمل
باسم: خدت التصميمات و اديتهم ل امجد
أسر: انت يا باسم… طب طيب ليه
باسم: انا اسف والله، زلة شيطان، سامحني
أسر: وايه خلاك تيجي تقولي دلوقتي
باسم: لأني كنت فاكر ان عائشة قالتلك
أسر يشيل ايد عائشة من علي كتفه: عائشة كانت تعرف
عائشة: معرفتش غير بعدين
أسر: ولا كلمه… وانت اطلع بره ومش عاوز اشوفك تاني
باسم: انا اسف يا أسر
أسر: انت لو ممشتش هطلبلك البوليس
باسم: حاضر ( بيمشي)
أسر: مقولتليش ليه
عائشة: مكنتش عايزة ادخل بينكم وسبيتله هو الموضوع
أسر: مش سبب يا عائشة، كان لازم تقوليلي من اول ما عرفتي
عائشة: مقدرتش
أسر: طيب وعرفتي ازاي
عائشة: في رسالة وصلتك بصوره هو وامجد وانا شوفتها لما خلتني افتح تليفونك
أسر: هه، اعمي بقا ومش هشوف حآجه ف قولتي اخبي
عائشة: متقولش كده انا محبتش اقول علشان مزعلكش بس
أسر: متبرريش لنفسك، انتي استغليتي اني مش شايف وخبيتي عليه،.. يعني لو هو مقالش مكنتيش هتقولي
عائشة: انت بتقول ايه، لا طبعا
أسر: خلاص يا عائشة، مش عاوز اتكلم دلوقتى
عائشة: من قبل ما تعرف وجهة نظري بتختار تفهمني غلط زي كل مره
أسر: باينة لوحدها مش محتاجه تقولي وجهة نظرك، انتي شوفتي الرساله على تليفوني وروحتي قولتيلوه هو مش انا
عائشة: اممم خلينا نشوف العمليه وبعدين نتكلم ونعرف هيحصل ايه
الدكتور يدخل : جاهز؟
أسر بتوتر : جاهز
الدكتور: طيب، مش عايزك تخاف من حآجه
أسر: سليم فين
عائشة: بره
أسر: ينفع يدخل معايا العمليات
الدكتور: لا طبعا بس انا مش عاوزك تقلق من حاجه خالص
أسر: هووف، تمام انا جاهز
الدكتور: اوك، خمسه بس وهنبدء
أسر: تمام
بيطلع الدكتور وهو بيستنا وشكله متوتر… نسيت اي كلام ومسكت ايده
أسر يتنهد بتوتر: انا خايف
عائشة: احنا كلنا جمبك متقلقش
(مسك وسيف يدخلو)
سيف: مالك يا أسر
أسر: مفييش انا.. انا تمام
مسك : هتعدي متقلقش،
سيف: انت مش هتحس ب حآجه خالص
أسر: ممكن حد فيكم يدخل معايا
سليم يدخل: اي الأخبار
أسر: ادخل معايا يا سليم، انا متوتر اوى
سليم يمسك ايده من عائشة: ابننا بطل مبيخافش، خد نفس واهدا
اسر: طيب هما هيفتحولي عيني ولا هيعملو ايه
سليم: الحقيقه معرفش بس مفتكرش،… حد فيكم يعرف
مسك: المشكله في المخ والعصب اللي موصل للعين يعني تقريبا هيفتحولو مخه
أسر: مااااما ياريتك ما اتكلمتي
سيف: انتي ايه اللي بتقوليه ده مش شيفاه خايف ازاي
لغيت ما دخلوه العمليات وهو خايف وماسك في ايد سليم وبعد وقت طويل طلعو وطمنونا بس مش هنعرف النتيجة قبل اسبوع
#فارس
روحت الجيم لقيتها بتتمشا علي المشايه الرياضيه وكنت عامل حسابي في شوية زيت صغيرين إحتياطي، وجيت من وراها من غير ما تحس ودقلتهم على المشايه علي بُعد خمسه سم عن حركة رجلها، وبعدين وقفت قدامها
روما: انت تاني
فارس: خلصي عاوز اجري شويه
روما: انت شكلك بتحب تضرب مش كده
فارس: انتي اللي تضربي علي دماغك علشان فكرتي تضربيني يا ام اربعه وأربعين
روما: يابني اختصرني انت مش قدي
فارس: طيب بس بس، علشان هتندمي علي كلامك ده بعد دقيقتين بظبط
روما توقف الجهاز: ولا تقدر تعمل حآجه، انت جبان
فارس يبتسم ببرود وهي تتراجع للخلف وقبل ما تتزحلق مسك ايدها و وقفها
روما: انت بتعمل ايه يا حيوان
فارس: يابنتي احترميني لا اشو*هك وشك
روما: ياخي غور (تشد ايدها وبعدها تتزحلق وتوقع على الارض)
روما بألم: اااه، هوديك في داهيه يا حيوان
فارس: ههههه انتي السبب، انا مالي
روما: ااه…. قومني. ااه
فارس يشد ايديها ويرفعها شويه ويسيبها لتقع على الأرض تانى: غوري تقيله اوي
روما تتمدد بألم وتسند ضهرها: اااه الحقوووني
الجيم كله بدأ يتلم بسبب صراخها، وانا مشيت واستنيتها بره عشان أكمل عليها بس الاسعاف هي اللي جت وشلوها على نقاله… وشكلها كده اتكسرت فيها حاجه …طلعت رقيقه وبتتكسر بسهوله… بس احسن تستاهل علشان تضربني تاني
#سليم
بعد عملية أسر بدأت اجهز شنطتي، و اورقي كلها علشان الصبح هروح اطلق ميرال عند المأذون وبعدها هسافر علي طول.. وبعد ما خلصت كل حاجه رجعت على الاوضه اللي كانت فيها ، وتمددت على السرير وبعد شويه اتصلت ب شاديه، اطمن عليها هي و ميرال
سليم: اي الاخبار
شاديه: بخير، وانت عامل اية
سليم: كويس، طمنيني عنك
شاديه: انا بخير يا حبيبي
سليم بتردد : و وميرال
شاديه: تعبت تاني وراحت لدكتور
سليم: قالها ايه
شاديه: مش راضيه تقول، كل ما اسالها قالك ايه تقولي مقالش
سليم: هيكون عندها ايه
شاديه: معرفش
سليم: هي عندها ايه؟
شاديه: مبتاكولش حآجه ومفيش حآجه قاعده في بطنها وبتدوخ
سليم: تلاقيها واخده برد ولا حآجه
شاديه: او يمكن…..
سليم: يمكن ايه
شاديه: يمكن حامل
سليم يعتدل: حامل ازاي
شاديه: بقول يمكن، اصل دي اعراض بتيجي للحامل
سليم يشرد للحظات: انتي بتخمني ولا متأكده
شاديه: مش متأكده من حآجه
سليم: اه….. بس لو في حمل كانت صدقت ما لاقيتها عشان نرجع ولا ايه
شاديه: بيتهيألي
سليم: انتي دربكتيني ليه، اكيد مفيش حمل ودول شوية برد عاديين
شاديه: جايز،
بيتهيألي لو حامل كانت قالت، أكيد شاديه غلطانه، حمل ايه اللي تحمله هو احنا لحقنا
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق بالخطأ (أحببت مجنونة 5))