رواية عشق الوحوش الفصل الثامن 8 بقلم أسيل باسم
رواية عشق الوحوش الجزء الثامن
رواية عشق الوحوش البارت الثامن
رواية عشق الوحوش الحلقة الثامنة
اقترب منها وهو لا يصدق انه اخيرا استفرد بها .. اخذ يضحك بهستيريا وجنون وأخيرا فتاة أحلامها هنا بين ذراعيه …
فارس بهوس. .. واخيرا بقيتي ليا ي عمري .. محدش هيبعدني عنك بعد كده ….
اخذت تتململ ببطء على الفراش وبانزعاج تاوهت بألم راسها يولمها وبشدة اخر شي تتذكره هي انها كانت مع خالتها متجهين الي حيث الحفل وبعدها لا تعلم ما حدث. .. اخذت تنظر حولها الا ان وقع عينها على ذالك المهوس بها انتفضت بفزع. حين أدركت انها أصبحت بين قبضته ….
فلك بخوف بل رعب. … فارس. ا انت جايبني فين
فارس … بيتي كان المفروض يبقى بيتنا بعد م نتجوز بس خساره انتي فضلتي ابن ال×××× عليا
بس احنا لسا فيها ي حبيبتي هنعمل دخلتنا .. وهنعيش في بيتنا بسعادة وأمان
فلك برعب…. انت بتقول اي ي فارس دخلة اي ال بتتكلم عنها دي انا متجوزة وجلال …. آآآآآآه
تاوهت بألم حينما قبض على خصلات شعرها بعنف … اوعى تنطقي اسمه قدامي والا والله هطلع القديم والجديد في جثتك
بكت ونزلت دموعها بألم …. خلاص حاضر بس سبني ارجوك ….
تركها . حك راسه بحيرة ثم قال لها بهدوء. .. طاوعني ي فلك انا مبحبش العنف … وأنا بحبك اوي ومش عايز ااذيكي ي حبيبتي فاهمة
هزت راسها بنعم وهو يذهب كي ينتقي لها ملابس مريحة … خذي البسي وانا هنزل اعملك حاجة تاكليها ماشي
اخذت منه الملابس وهي ترتجف فهو مخيف وفكرة تواجدهم لوحدها مع هذا المختل مرعبة لدرجة المو×××ت ….
ارحمني ي باشا ارجوك والله معرفش هو فين …
جلال بهدوء وهو مستمتع بألم. …. انا مصدقك ي هارون .. احنا بينا عيش وملح .. انت كنت من رجالتي المخلصين لحتى م وزك الشيطان وقالك تبعني وتبيع العشرة ال بينا برخص التراب … هربت الد أعدائي وهو خطف مراتي ومتعرفش راح فين بعدها … هصدقك طبعا مانت ××××××
أسر بغضب … مش هينطق غير لما ادمر عيلته كلها
هارون برعب. … هقولك على كل حاجة يس الا عيلتي ي باشا والنبي
جلال …. انطق بعتني بكم ي هارون
هارون وهو يبلع ريقه بصعوبة …. سليم بيه وعدني ب ٢ مليون جنيه لو هربت فارس نجم … وقالي كمان اوصله على شارع ×××× وبعدها اختفى وانا من وقتها معرفش حاجة عنهم ابدا
ربت جلال على كتفه بهدوء… مش خسارة فيك ٢ مليون جنيه حتى تتعالج من ال هيتعمل فيك دلوقتي ي هارون
خرج جلال غير مكتثر بسماع توسلات الأخر وهو يأن من الألم المبرح هذا جزاء من يعبث مع الوحش
لحق أسر بجلال بسرعة. .. جلال استنى بس
التفت له جلال فاخفض أسر راسه باحراج من فعلة سليم وجلال الذي لم يقصر معه بشي
جلال بتحذير. .. المرادي هترجع ي أدهم ي هواري ومش عايز اي اعتراض فاهم
هز أسر راسه فهذا هو المقابل رجوع أدهم مقابل فلك سيفعل حلال كل شي من أجل استعداتها هي امراته الجميلة …..
خرجت فلك من الغرفة بعدما ابدلت ثيابها ببطء وحذر ستهرب تريد الذهاب الي زوجها تتنعم بدفء احضانه لن تظل مع هذا المختل
شهقت بفزع عندما ظهر لها من العدم يقبض على ذراعها بقسوة …. رايحة فين ي حبيبتي
فلك بتوتر. … مش رايحة لمكان ده انا كنت بستكشف البيت يعنى
فارس بغضب … كذابة انتي كنتي عايزة تهربي وتروحي لعنده … عايزة تروحي لجلال ال ×××××
فلك بغضب ….. اوعى تغلط في زوجي انت ال ××××× خاطف واحدة متجوزة يوم فرحها هتكون اي اصلا غير ××××× ….. آآآآآآه
صرخت حينما صفعها صفعة قوية بقي اثره على خذها وجانب شفتيها تنزف …
فارس بغضب … هو فيه اي زيادة عني انا هاااااا… حب وبحبك اكثر منه بس انتي بتفضلي عليا … هو لمسك ي فلك … انطقي وقوليلي دلوقتي هو لمسك مش كده …..
فلك بتحدي … ايوا لمسني جلال جوزي حبيبي حلالي .. هو الوحيد ال ليه الحق ده … مفيش راجل بيملى عيني غيره هو بس
فارس بهوس وغضب ….. سبتي يلمسك وانا كنت هم×××وت وامسك ايدك بس … بس انتي دلوقتي بين اديا هعمل فيكي م بدالي وصدقيني هنسيكي جلال وال خلف جلال من الأساس
تراجعت فلك للوراء بزعر …. انت هتعمل اي ي مجنون انت سبني بقولك
فارس … جربي ي فلك ومش هتندمي هتنبسطي صدقيني … وهتعرفي اني احسن من جلال بكتير
فلك بزعر … ابعد عني ي حي×××× وان ي ×××
صفعها صفعة احاطتها بها أرضا .. لم تفق من الصدمة تفاجاءت به يعتليها … هوريكي ال ×××× هيعمل فيكي اي هندمك ي فلك هندمك على الساعة ال حبيته فيه ال××××× وفضلتيه عليا انا
واهو اكون اخذت انتقامي منه ….
ظلت تصرخ وتعافر تهاجمه بيدها ارجلها حتى باظافرها لن يقربها احد غير زوجها الحبيب طالما هي على قيد الحياة ….
توقفت فجاءة حينما استمعت لصوت تكسر شي واذ ب فارس يسقط أرضا فيبدو ان هنالك من ضربه على راسه ….
انتي كويسة ي مدام فلك عملك حاجة ابن ال××××
ساعدها كي تقف .. وكانت هي لا تدرى بما حولها وكل م يدور في خلدها انها كانت ستدنس لولا هذا الشخص
سقطت فاقدة للوعي بين زراعيه وهي تهمس بإسمه هو الوحيد الأقرب لقلبها وعقلها وروحها .. جلال
سمعها الأخرى وهو يستشيط غضبا وحقدا على جلال كيف لهذه الملاك البرئي الهش الناعم والرقيق ذو الملامح الجميلة الفاتنة ان يقع في حب ذالك الوحش…
دي لسا طفلة واكيد ابن ال××××× عملها غسيل مخ ذي م عمل لادهم لاخليها فاكرة انها بتحبه … بس انا عملك الأسود في الدنيا دي ي جلال ال×××× هخليها تكرهك وتكره حتى اسمك يجي جنب اسمها ..
ده انا هندمك على اليوم ال اتولدت فيه ……
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الوحوش)