روايات

رواية عشق الندى الفصل السادس والعشرون 26 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الفصل السادس والعشرون 26 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الجزء السادس والعشرون

رواية عشق الندى البارت السادس والعشرون

رواية عشق الندى
رواية عشق الندى

رواية عشق الندى الحلقة السادسة والعشرون

انا كنت موقفه بسبب قله التفاعل

عند سيف وناديه

كانت ناديه صاحيه تفكر في تغير سيف

وسيف نايم في حضنه

ناديه:هوووف اكيد لا لا هو بيحبني ولو مكنش بيحبني مكنش نام بعمق كده في حضني بس ده ليه علاقه

بعد دقايق صحه سيف

سيف:انت قومتي

 

 

 

ناديه :انا منمتش اصلا

قد علم سيف ماذا يدور في دماغه

قامت ناديه وهي تتجهه اللي غرفه تغير الملابس

سيف:هووووف

ودخل ورا

ناديه:اعاااا سيف اخرح برا

سيف وهي يمشي نحوه

تؤتؤ

 

 

 

ناديه بتوتر:لو سمحت ياسيف انا عايزه اغير البس هدومي

احضتنيه سيف :انا اسف بس الشغل شغلني عنك انت واياد

ناديه بصوت باكي :عادي ياسيف ممكن تبعد بس اياد شويه وهيعيط هتلاقي جعان

سيف وهو يرفع وجهه اليه

ويقبله بحب

ناديه بخجل وهي تزق سيف لكنه لم ييعد حتي استسلمت له ولحبه

وسيف يجذبه اكثر اليه

ويده يخلع ملابسه و……..

 

 

علي السفره يجلس يوسف ومسك وعمر

يوسف:دايما كده سيف متاخر علي العشا

عمر وهو يحمل ادم:معلش يجو ابعت هانم ليه

يوسف:هانم ياهانمم

هانم:نعم يبه

يوسف:اطلعي نادي سيف بسرعهه

هانم :حاضر

 

 

عند سيف وناديه

سيف:متثبتي يابنتي

ناديه بضحك:تؤتؤ

سيف بخبث:طيب براحتك بقا

ناديه:ااااه سيف

بعد دقيقه

ناديه:ياسيف بقا

سيف :ابقي اسمعي الكلام

ناديه:تؤتؤ

سيف:طيب واقبله وهي تتجاوب معاه حتي اغبط الباب

ابتعد سيف عن ناديه

سيف:انا كنت مستنيه من الاول

سيف:حاضر يهانم نزلين اهو

 

 

 

هانم:تمام يبيه

ناديه:اوعي بقا ياسيف

سيف:تؤتؤ تعاالي بقاووو………

بعد ربع ساعه علي السفره

يوسف:ييوه بقا منزلش ليه

عمر:خلاص ياعمي يمكن مشغول وضحك

يوسف:تمام اطفح وانت ساكت

بعد مرور الوقت

كان اياد ينام مع يوسف

 

 

 

 

يوسف:ماشي ياسيف الكلب والله لوريك

عند سيف

ناديه بتعب:سيف بس وحياتي

بعد عنها سيف

سيف بضحك:هنزل اجيب اياد اكيد جعان

ناديه بتعب : بسرعهه بس

نزل سيف ليوسف واخبط الباب

فتح يوسف الباب

يوسف بغضب:اخيراا نزلت

سيف :معلش بقا ياجو مراتي كانت وحشني

نظر له يوسف بقرف

 

 

 

يوسف:وانت عايز اي دلوقتي

سيف:عايز اياد زمانو جعان

يوسف:لسه فاكر ابنك اختك رضعتو يلا امشي وقفل الباب في وشو

سيف:تمام يبابا شكرا علي حسن الاستقبال

وذهب اللي غرفتو مره اخري

ناديه وهي تخرج من غرفه الملابس

ناديه :فين اياد

سيف:بابا مش راضي يعطهولي بس مسك رضعت اياد متقلقيش

ناديه بضحك:انت السبب انا راحه انام

سيف:تنامي

ناديه: ايوا

 

 

 

سيف:خلاص نامي بقا انا كنت هاخدك نلف ب العربيه وناكل كشري بقا واغاني تامر حسني

ناديه:احلف بلله

سيف خلاص نامي نامي

ناديه:انا خلاص لبست يلا بينا

سيف بضحك:ياشيخه

ذهبت ناديه اللي غرفه الملابس

لبست بنطلوب اسود مخربس وتوب اسود وجاكت جلد اسود وشوز جلد بلون الابيض بكعب وربطت شعرها

وطلعت لسيف جاكت جلد وبنطلون اسود وشوز ابيض

وذهبو ب العربيه

 

 

 

 

ناديه:انا مبسوطه اوووي

 ي سيف

سيف:دايما يارب

وشغل ام كلثوم

الليل وسماه 🌃

ونجومه وقمره ✨♥️

وقمره وسهره 🌚♥️

وانت وانا 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻

يحبيبي انا 🥰

يحياتي انا♥️

 

 

 

الليل وسماه 🪂

ونجومه وقمره ✨🖤

وقمره وسهره 🌚🖤

وانت وانا 👩🏻‍❤️‍💋‍👨🏻

يحبيبي انا 😍

يحياتي انا🖤

 

 

 

كلنا… كلنا في الحب سوا🥰

والهوي ….اه منو الهوي🖤

والهوي…. اه منو الهوي♥️

اه منو الهوا… اه منو الهوي🥰

سهران الهوي 💐

يسقينا الهنا…. ويقوا الهنا🫂

ياحبيبي🫂

يلا نعيش في عيون الليل🖤

 

 

 

يلا نعيش في عيون الليل🖤

ونقول للشمس تعالي تعاالي بعد سنه💕💞

مش قبل سنه💐

ناديه:سيف استني استني

سيف:في اي

ناديه:ممكن تجبلي تفاح ادم من ده

سيف :حاضر استني

 

 

ونزل وجاب له

سيف :اتفضلي ياستي اهوو

ناديه:شكرا وكالت التفاحه

سيف:يلا بينا نروح مفيش محلات فاتحه

ناديه:يلا

ورجعو الفيلا.

سيف وهو يرتمي علي السرير :تعبت انهارده

ناديه :ونا كمان

ناديه:احم سيف كنت عايزك في موضوع كده

سيف وهو يقترب منه:قولي يقلبي

 

 

ناديه بخوف:انا يعني كنت عايزه اخد حبوب منع الحمل

وقف سيف بعصبيه:افندم لي

ناديه وهي تقف:انا لسه ولاده ومش عايزه يحصل حمل تاني نستنا اياد يكبر شويه ياسيف

سيف بغضب:لا مفيش الكلام ده

ناديه:ياسيف انا

سيف:ناااديه بطلي كلام ف الموضوع ده اي الهبل اللي بتفكري فيه ده لما ابقي مش قادر اصرف عليكي انتي واياد ابقي اتكلمي

 

 

 

ناديه:خلاص اسفه.

تركه سيف وذهب اللي البلكونه

ناديه وهي تحضن سيف:خلاص اسفه انا كنت بشارك افكاري انت شيفني خد حاجه خلاص بقا

سيف بهدوء:ادخلي نامي

ناديه وهي تتشعلق في رقبتو:تؤتؤ

نظر له سيف ثم نظر اللي السما

ناديه:سييف

سيف:نعم

ناديه:بحبك وقبلته

سيف وهو يحضنه

 

 

 

ناديه:احم اسفه.

سيف:تمام يروحي

ناديه: يلا بقا لاني عايزه انام

سيف:يلا

وجذبه لحضنه ونام

احست ناديه شئ يمشي عليه فضحكت

سيف اتلم.

سيف:تؤتؤ وجذبه تحتو وووووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الندى

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى