رواية عشق الندى الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم نادية نشأت
رواية عشق الندى الجزء الثامن والثلاثون
رواية عشق الندى البارت الثامن والثلاثون
رواية عشق الندى الحلقة الثامنة والثلاثون
هانم بفرحه :الف مبروك يتربي في عز سيف بيه
سيف مع نفسو:منك لله يهانم
ناديه بستغراب :هو مين ده انا مش فهمه حاجه
هانم الدكتور قال انك حامل
ناديه:😳😳
سيف:طب شكرا يهانم غوري انتي دلوقتي وذهبت هانم
ناديه بصدمه:هي قالت ده صح
سيف:طب استني
ناديه :اعااااااااا انا بجد حامل تاني اعااااا وجرت حضنت سيف
سيف:يخرب عقلك براحه مش كده
ناديه بفرحه:بجد حامل لا لا مش مصدقه هموووت من الفرحه مش مستوعبه لسه
سيف وهو يضمه اليه اكتر
سيف:امال اي عايزه اخد منع منتي فرحانه اهوو
ناديه:مش عرفه بس انا فرحانه بجد
سيف:طب اهدي طيب كده
ناديه بعد عن سيف:خلاص انا هاديه اهووو اعااا حامل بجد
سيف بضحك:بس بقا يابنتي وبكرا كمان هنروح نكشف
ناديه بفرحه:حاضر انا سكته اهوو خالص بس لو بنت هسميه ليله ولا ولد هسميه دياب
سيف:يابنتي اهدي وربنا لسه هنشوفف
ناديه:خلاص انا هاديه اهووو فين اياد
سيف:مع مسك
ناديه:طب انزل هاتو والنبي ياسيف
سيف:طيب هنزل اهو ونزل سيف
ناديه وهي تحاوط بطنه بجد حامل مش مصدقه بجد يارببيي الحمد لله
فاجاه حست ان الباب اتفتح بصت لقت رودي
ناديه:في حاجه يرودي
رودي:لا يقلبي ده انا جايه ابارك ليكي ع الحمل
ناديه:شكرا يقلبي عقبالك
رودي ضحك:قريب ان شاء الله دول حته هيبقوا اخوات
ناديه بعدم فهم:مش فهمه قصدك
رودي:لا متحطيش ف دماغك اسيبك انا بق وضحكت وخرجت
ناديه :ماله دي في اي يوووه فكك منها دي هتعكر مزاجي
عند سيف ومسك
سيف:هاتي بقا ياستي اياد
مسك :اتفضل بس متنساش بابا جاي بكرا
سيف:مش هنسا والله خلاص هكون ف استقبالو
مسك :اوكي
سيف:يلا انا طالع
وطلع
سيف:اتفضلي ياستي اياد اهوو
ناديه اشتالت اياد:قلب مامي يخراشيي انت بتحلو كده لي يولا انت
سيف: مش عارف بيحلو لمين تفتكري لبوه مثلا
نظرت ناديه له نظرت قرف:لا طبعا ده شبهي خالص وضحكت
سيف:ايوا صبرني نفسك انو شبهك ونت عرفه انو شبهي خالث يعني
ناديه بغيظ:لا هو شبهي انا حملت فيه 9شهور وفي الاخر يطلع شبهك كده ظلم
سيف ضحك:ظلم فعلا😅
ناديه:عادددي ابني او بنتي وحطت ايده ع بطنه هيبق شبهي وبكرا تشوف
سيف:هنشوف وضحك
سيف اتجهه وجلس ع اطراف السرير وفتح الاب توب
ناديه:هووف هتشتغل بردو ده اياد نام هفضل قاعده لوحدي كده
سيف:معلش يروحي شويه بس وهخلص وهاتي ياستي اياد ونايم اياد علي السرير
ناديه:اوكي
واتجهه ناديه وسع كده بس
سيف بستغراب : في اي
ناديه هقولك اهوونامت علي رجلو
ناديه:بس كده كمل شغل
سيف ببتسامه:حاضر
بعد فتره
ناديه:سيف
سيف بتركيز:اممم
ناديه :عايزه اكل كريب وبيتنزا 🥹
سيف: كريب وبيتزا لا ده الوضوع كبير
قامت ناديه من ع رجل سيف
ناديه وهي تنظر له :سيف عايزه اكل كده بجد
سيف قفل الاب توب:لا مش هكلك كده بجد
ناديه وهي تقترب من سيف حتي جذبه في حضنه
ناديه:سيف والنبي بجد
سيف:اممم لا كده
ناديه:ماشي مش عايزه منك حاحه بسسس بقااا متجيش
تقولي زحلانه لي
سيف بضحك: زحلانه ياشيخه
ناديه بذلع:ايوا زحلانه خالث منك ثيف انت وحث خالث
ضحك سيف:بسس خلاص هجبلك كريب وبيتزا يخرب عقلك
ناديه وهي تحضن سيف :طب يلا بق اطلب بجد جعانه
سيف:حاضر ياخر صبري وفعلا طلب سيف اللي هي عايزه
ناديه وهي تبعد عن سيف لكن جذبه سيف اليه مره اخري
ناديه:سيف سيبني عايزه اقوم
سيف:تؤتؤ وجذبه اكتر وقب*له وهي تتجاوب معه
بعد سيف عنه لتاخد نفسه
ناديه وهي تحضن سيف:رخم
سيف:عارف واسكتي بقا اصل اخليكي تموتي انهارده
ضحكت ناديه :خلاص انا ساكته اهو ممكن اقوم
سيف:لا خاليكي في حضني كده
ناديه بحب:انا في حضنك ع طول اهو
وصلت رساله لسيف
سيف:مين بعت رساله كده ع الرقم الشخصي
ناديه:مش عرفه شوف كده
سيف بعد عن ناديه وفتح الفون واتفاجاه لما لقه صور ناديه في وضع مش كويس مع حد
سيف بزعيق :ده اييي
ناديه:😳😳😳😳
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الندى)