روايات

رواية عشق الندى الفصل الثامن عشر 18 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الفصل الثامن عشر 18 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الجزء الثامن عشر

رواية عشق الندى البارت الثامن عشر

رواية عشق الندى
رواية عشق الندى

رواية عشق الندى الحلقة الثامنة عشر

بارت خاص ب ناديه وسيف فقط
بعد كام دقيقه ليست كتير
ناديه من جوا غرفه الملابس بكسوف
سيف سيف
سيف:نعم
ناديه:انا مش لقيه حاجه اللبسه اعمل اي
سيف بتذكر:هوووف انا نسيت اشتري هدوم ليه
سيف:طب تعالي مش لازم خروج انهارده عما نجيب هدوم.
ناديه بكسوف:اخرج ازاي يسيف مش لقيه حاجه اللبسه
سيف بضحك:هو انا شقطك متتطلعي يبنتي ده انا بردو جوزك ولا انتي ناسيه
ناديه :سافل طب اللبس اي بقا
سيف بخبث:عندك قميص اسود بتاعي طويل عليا اللبسيه وتعالي كده
ناديه :طب هشوف كده استني

 

 

بعد عده دقائق طلعت من غرفه الملابس
سيف ف الفون:تمام بس اللبس يكون واسع شويه فاهمني
المتصل:تمام يفندم
سيف:واو جامد عليكي فعلا
ناديه تحاول ان تنزل القميص :اه طب وسع كده عشان عايزه انام
سيف :تؤتؤ انا طلبت اكل لانك مكلتيش من امبارح
ناديه:طيب اوعي كده
سيف:وعيت اهو هدخل اغير واجيلك وغمز له😉
ناديه:ماشي ي سيف الكلب هوووف بقا هعد ب البتاع ده كتير
ناديه مع نفسه:ماهو جوزك يعني هو شقطك اتهدي بقا واركزي لحد مطفح وانام
نرجع تاني لعمر الذي وصل فيلا الشرقاوي بعد ان اطمن علي يوسف ومسك ولكن لم يقابل مسك الذي تحبس نفسه في غرفتها طول الوقت
نرجع بقا لسيف لبس لبس مريح وطلع
كانت تجلس علي اطراف السرير
لسه هيتكلم الباب خبط
طلع سيف واخد الاكل
سيف:يلا
ناديه:طيب
ناديه:الله انت جايب الفراخ اللي بحبه
سيف:ايوا ولو في السهره جوعتي تاني لاننا لسه الساعه 9 هطلبك بيتزا من اللي بتحبيه كمان
ناديه:بجد طب يلا لاني جعانه
جلس سيف ودون اي سبق انظار شد ناديه علي رجله
ناديه بكسوف :سيف انت بتعمل اي عايزه اعد
سيف بخبث :منتي قاعده اهو
ناديه :يرخم بقا
سيف :هشش وكلي وانتي سكته
وكانت ناديه تتحرك بعشوائيه

 

 

سيف:ناديه اثبتي اصل وربنا لعمل حاجه هتندمي عليه
ناديه:حاضر🥹🥹
حتي انتهو من الطعام
ناديه:يلا بقا تصبح علي خير هموت وانام
سيف:انتي لسه صاحيه
ناديه بتوتر:ايوا منا بحب النوم اكتر من نفسي ف هنام
قد علم سيف ماذا تفكر به
سيف بخبث :طب يلا تعالي ننام لاني بردو تعبان
ناديه ببتسامه لنجاح خططه
(هطله)
تمدد ناديه علي الفراش
بعد دقايق كان سيف يمثل النوم
ناديه :سيف سيف قفل النوم مش بحبو
ناديه:ي سيف هييحححح الحمد لله نام
جلست تتحرك علي السرير لانه لاتسطيع النوم
ناديه:منك لله ياناديه كان لازم اقوله عايزه انام كان زمانو صاحي وبحارب فيه اهئ اهئ اهئ حتي ان حست ان يوجد شئ يتحرك علي جسمه
ناديه برعب :يماما في اي
ناديه بخوف:سيف سيف اصحي ي سيف
ناديه مع نفسه:اكيد ده خيال يوووه عليا
ونامت مره اخره وهي تتحدث مع نفسه بهمس
حست مره اخره ان يوجد شئ يمشي عليه جسده
ناديه :اعاااا في اي سيف
ونظرت لسيف الذي يبان ان ينام بعمق
ناديه :يوووه ياربي انا السبب كام لازم دماغي تروح بعيد وانو قليل الادب يارب بس انا حسيت بحاجه عليا يووه استغفر الله العظيم

 

 

ثم اقتربت من سيف ثم احضتنه بشده
ناديه بخوف:سيف سيف اصحي انا خايفه
وكانت تحضنه بقوه حتي بدله الحضن هو الاخر
سيف مع نفسو:طب اصبري بس هخاليكي تنام من الرعب
جلست ناديه تفكر في سيف
وتلعب في شعرو :الله شعرك حلو وناعم يسيف انعم من حياتي والله يابني 😂😂
احست ان شئ يمشي علي حسده مره اخري
ناديه برعب : لا لا لا مستحيل سيف سيف اصحي والنبي
سيف مع نفسو:كفايه عليه كده اصل تموت مني
واحضنت سيف اكثر واكثر
ناديه :منك لله ياناديه هوووف ي سيف في حاجه بتمشي عليه ي سيف اصحي والنبي انا مش عايزه انام
حتي ان وجدت يد سيف تمشي علي منح*يته
ناديه بتبريق:سيف انت صاحي
سيف بضحك:بقا انا قليل الادب
ناديه بتوتر :هوو يعني بص النوم في عيوني ازاي
سيف:ياشيخه
ناديه تمثل البكاء:انت كنت بتضحك عليا انا زعلانه منك مش هكلمك تاني
سيف بخبث :وانا ميهونش عليا تكوني زعلانه مني ابدا لازم اصلحك
ناديه مع نفسه ياختيي:منك لله ياناديه جيت اكحله عميته
ناديه بتوتر:سيف ممكن انام
سيف :طب اهدي كده انتي بتخافي مني ليه طيب انتي مش عيزاني
ناديه بتسرع:لا مش بخاف منك والله بس يعني انا هو انا يعني
سيف بخبث :مش عايزاني خلاص هنام
ناديه بتسرع:لا عيزاك ثم استوعبت ماذا قالت
ناديه بتوتر:انا هنام بقا
جذبه سيف تحته :انتي رايحه كده
ناديه كانت تتكلم الا ان قطعه كلامه بق*بله في شفتي*ه بعد ثواني قد تتجاوب معاه ويديه في شعره الناعم
سيف ببتسامه:انا مقدر خوفك مني بس انا عمري ماهذيك ابدا
ناديه ببتسامه:وانا مصدقك انا بحبك اووي يسيف
سيف:وانا بعشق ثم مال عليه مره اخره يقبله بجنون ويديه تتحرك علي جس*ده ثم يديه تفك ازراز القميص………(ملناش دعوه )

 

 

بعد مده كانت الساعه الواحده صباحا
كا سيف ياخد ناديه في حضنو
سيف:هتفضلي مكسوفه مني كتير
ناديه بخجل واحمرار: طب طب
سيف:طب طب اي
ناديه : خلاص مفيش ثم تذكرت ماذا قال سيف
ناديه : سيف
سيف:اممم
ناديه : فين البيتزا اللي بحبه انت كنت بت ضحك عليا
سيف بضحك:لا مش بضحك عليكي ياستي ثم سحب الفون الخاص ب الفندق :الو عايز******** علي رقم الغرفه دي
وقفل الاتصال
سيف:اهو ياستي
ناديه:ميرسي
عدل سيف نفسه ومال عليه:ميرسي وحيات خالتك
ناديه :سيف انت هتعمل اي
سيف كان ينظر لجسده الع*ري :تعالي عما البيزا تيجي
ناديه:لا لا ابعد حتي ان ذهبو مره اخري لعلمهم الخاص🫣
بعد ساعه كان الباب يخبط ابتعد سيف عن ناديه واخذ ثيابه من علي الارض وذهب واحضر الاكل
ناديه يلا لكن لم يجيده علم انها ذهبت لحمام
بعد دقائق طلعت ناديه من الحمام هيححح يلا انا جعانه
ثم اجلسه سيف مره اخري علي قدميه
ناديه بكسوف:هو اجنا هننزل مصر امتا بابا وحشنييي اووي ياسيف
سيف بحب: حاضر بس يوم او يومين
كانت تاكل البيتزا فهي اكلته المفضله حيث حست بشئ يوضع في رقبته
نظرت ووجدت سيف يضغ له سلسله رقيقه علي شكل فراشه
ناديه:الله حلوه اوووي ياسيف
سيف:انتي احلا منها

 

 

ناديه حضنت سيف وبدله الحضن :مش هقلعه ابدا ابدا
سيف:طب يلا كملي اكل
ناديه :لا خلاص انا شبعت اي رايك نعد في البلكونه انا وانت
سيف:يلا انا موافق
ووقفو في البلكونه :الله يسيف الجو هنا حلو اوووي
حضنه سيف من الخلف:جداا تعرفي اني بحب اجي هنااا اوووووي
ناديه:لي بتحب تيجي هنا اوووي
سيف:كنت باجي انا وفريق العمل من صغري هناا يعني تقدري تقولي كده اثبت نفسي من هنا
ناديه بغيره : فريق العمل ومنار من فريق العمل
سيف ببتسامه حيث لف ناديه ليه وجه لي وجه
سيف:عايزك تفهمي ان منار دي كانت مجرد انسانه بتبيع جسمه لي اللي يدفع اكتر ونا عمري معملت معاه علا*قه كامله
ناديه بفرحه :بجد يسيف
سيف:طبعا
ناديه بغباء: بس اي علا*قه مش كامله
سيف بخبث:عيوني هقولك وقد اشتله مره واحده تعاالي اقولك………….
في الصباح كانت ناديه نايمه في حضن سيف
كاان الفون يرن
سيف:الو يبابا
يوسف بصوت محزون:ناديه فين ياسيف
سيف:مراتي معايا يبابا

 

 

يوسف:هات ناديه وارجع مصر فورا
وفي هذه الوقت استيقظت ناديه
سيف:لي يبابا في اي
يوسف بحزن:عمك محمد بابا ناديه في ذمه الله
سيف بصدمه:ايييي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الندى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى