روايات

رواية عشق اللؤلؤ الفصل العشرون 20 بقلم آلاء عوض

رواية عشق اللؤلؤ الفصل العشرون 20 بقلم آلاء عوض

رواية عشق اللؤلؤ الجزء العشرون

رواية عشق اللؤلؤ البارت العشرون

رواية عشق اللؤلؤ
رواية عشق اللؤلؤ

رواية عشق اللؤلؤ الحلقة العشرون

طلعت الاء وجهزت نفسها ولبست فستان جميل وسمبل وحطت ميكب رقيق جدا وسابت شعرها ولبست هيلز كانت كامله الانوثه
ملك بغمزه / ايوه ياااااعم كان فين الحلاوه دي من زمان
الاء بفرحه / بجد والله حلوه
ملك / اه والله قمر والفستان ده هياكل منك حته الله يسهلوووو
الاء بغرور / انا عارفه اني قمر اصلا
ملك بهزار / تبا لتواضعك يا شيخه
الاء / هههه يلا هنزل عشان متاخرش
ملك / اوعدنا ياااااارب
ضحكت ساميه والاء على كلام ملك
وبعدين راحت الاء ل كريم في الجناح بتاعه
خبطت الاء على الباب وفتح كريم الباب وهو لابس البورنص بس وواضح كده والله اعلم انه كان بياخد شاور ااه انا ناصحه جدا علفكره 😂

 

 

وقف كريم ل ثواني يستوعب القمر اللي واقف قدامه
كانت الاء فعلا جميله وقمر
وبعدين انتبه لنفسه وانتبه لاحمرار وجهه البطله المكسوفه😂
كريم بحرج / اسف فكرتك أسر
الاء بحرج / انا اللي اسفه فكرتك خلصت هنزل ولما تخلص ابقا حصلني
كريم / لا تعالى انا خلاص قربت اخلص تعالى ادخلي
دخلت الاء وهي مكسوفه جدا وقعدت على الكنبه
كريم / ثواني وهاجي
الاء / خد راحتك
اخد كريم هدومه ولبس في الحمام
وبعدين طلع بيظبط نفسه قدام المرايه
حاولت الاء على قد ما تقدر انها متبصش عليه لكن هنقول اي بقا البت منحرفه 😂
الاء غصب عنها بصت عليه وهو بيسرح شعره وبيظبط الدنيا كده هو اصلا قمر من غير حاجه احممم
المهم نرجع لموضوعنا كانت الاء مركزه معاه جدا وناسيه نفسها وكريم لاحظ انها مركزه معاه وابتسم
كريم بابتسامه / مش يلا ولا اي
الاء بحرج / ايوه يلا
نزلو وراحو مطعم جميل جدا كان كريم حاجز ليهم طربيزه بعيده على الناس شويه وعليها شموع وورد وموسيقى رومانسيه هاديه وحاجه كده اخر روقان
قعدو قصاد بعض
كريم / بس اي القمر ده
الاء بحرج / شكرا
كريم / اي هنفضل ساكتين كده كتير
الاء في نفسها / وربنا مش عارفه مالي الكلام كله طار
الاء / ممكن تتكلم انت
كريم بابتسامه / الأول اي رايك في المكان
الاء بانبهار / مكان جميل وجو روامنسي وجميل
كريم / يعني عجبك

 

 

الاء / ايوه عجبني جدا
فضلو يتكلمو شويه كتاار كانو بيتكلمو في مواضيع مختلفه
كان كريم معجب ب الاء جدا وطريقه كلامها
الاء بحرج / بتبصلي كده ليه
كريم بابتسامه/ لا متحطيش في بالك يلا ناكل
الاء / يلا
كانت السهره حلوه ولطيفه وخفيفة والاتنين مروحين وهما مبسوطين
تاني يوم
كله كان جاهز من بدري
ملك / باي باي يا دهب هجيلك تاني متقلقيش بعد خمس عشر سنين كده
الكل كان بيضحك على ملك
كريم بضحك / يلا يا ملك يا حبيبتي ربنا يهديكي
كل واحد ركب العربيه ومشيو
في عربيه اسر
الاء بهدوء / فكرت في موضوع سلمي
أسر حب يغير الموضوع
أسر / اي رايك في السفريه كانت حلوه صح غنينا ولعبنا ورقصنا وغيرنا جو كانو يومين حلوين والله
الاء / أسر
قاطعها اسر

 

 

أسر بضحك / ولا بقا البنات اللي شوفتهم هناك إنما اي لوووز اللووووز
الاء بخيبه امل / سوق وانت ساكت وشكرا على المساعده يا أسر
لفت الاء وشها وتفكيرها كله في سلمي
أسر في نفسه / انا اسف بس مش هقدر اعمل اللي انت بتقولي عليه يا الاء اسف جدا
اما في عربيه كريم
ساميه / طيبه اوي الاء دي يا كريم
ملك / فعلا طيبه جدا ودمها خفيف
خبطت ساميه ملك في كتفها بخبث
ساميه بخبث / انا بقول يا كريم
ملك فهمت امها وغمزتلها
ملك / ايوه صح يا ابيه اي رايك في الاء
كريم بتوهان / طيبه ودمها خفيف وزي العسل وجميله وقمر وو
ملك / اييي حيلك حيلك ياعم انت هتكتب فيها اشعار واحنا موجودين
كريم بقرف / سديتي نفسي يا شيخه
ضحكو كلهم على كريم وعلى ريأكش وشه
في نفس اليوم بليل
كله وصل على بيته بعد يوم طويل
في بيت الاء
الاء بصوت عالي / يا أهل الداااااار يا ماماااا يا نبع الحناااان
حسام / لسه فيه بيت مسمعش صوتك يا الاء علي صوتك كمان
الاء بحرج / وحشتني يا حوسو والله
حسام بضحك/ اهي حوسو دي اللي جيبانا لورا
سلمي / وحشتيني جدا يا حبيبتي

 

 

الاء حضنت سلمي بحب
خديجه / حمدالله على السلامه يا حبيبتي
قعدتك معاهم الاء تعوضهم عن غيابها اليومين اللي فاته تبا لتواضعك يا شيخه 😂
نصيحه..
لما تكون مدايق أو مخنوق اياك تقفل على نفسك وتبعد عن الناس
لان انت كده هتوهم نفسك بالزعل اكتر واكتر وهتحس أن الدنيا جايه عليك اوي، بلاش تعملي كده ابدا
حاولي انك تطلعي من محنك بس بطريقه تانيه، اطلعي من محنك بطريقه ايجابيه عشان متتعبيش ♥️

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق اللؤلؤ)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى