روايات

رواية عشق الفهد الفصل السادس 6 بقلم سوسو

رواية عشق الفهد الفصل السادس 6 بقلم سوسو

رواية عشق الفهد الجزء السادس

رواية عشق الفهد البارت السادس

رواية عشق الفهد
رواية عشق الفهد

رواية عشق الفهد الحلقة السادسة

رحيم في بالو: هي عشق ممكن تكون اختي اللي تاهت من 18سنه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فضل الوقت مستمر تلات اسبيع عل هذا الحداث
دكتور: لاا ده احنا بقين احسن من الاول بكتير
فهد: الحمدلله ي دكتور
عشق: يعني فهد هيروح معنا البيت
دكتور: اهاا يقدر يروح
دخل رحيم
رحيم: صحبي ي ابو الصحاب اللي وحشني ومش عارف ادخل بيت ولاا شركه من غيرو
فهد ضحك بي جب: ي راجل ده أنت اكيد مرتاح مني

 

 

رحيم: صحبي عيب عليك ده انت اللي مني ولبقي وقع مني
فهد: يلا ياض من هنا
رحيم: عاوز اوتكلم معاك الوحدينا
عشق: طيب بعد اذنكم اسبكم انا بق
خرجت عشق
فهد بي قلق: في ايه ي رحيم
رحيم: بص انا بصراحه حاسس ان عشق تبق اختي اللي اختفت من 18سنه
فهد: وهي برضو قالتلي انها حاسه انك شبها جامد
رحيم: بص ي صحبي انا هعمل تحليل و عارف هي اختي ولاا لاا
فهد: هو انا مقدرش اقولك في حاجه زي كده لاا وانا هقول اللي عشق
رحيم: ماشي ي صحبي
خرج رحيم و قال اللي عشق تدخل لي فهد عشان عاوزه
دخلت عشق
فهد: تعالي ي عشقي عاوز اتكلم معاكي في كلمتين
عشق بي خوف: اتفضل
فهد: هو انتي لو طلع عندك اخ هتبقي مبسوطه
عشق بي فرحه: اهاا هبق مبسوطه جدا بس انا معنديش بس بعتبرك انت اخويا
فهد بي حب:وانا بعتبرك كل حاجه حلوه في حياتي بس المهم احنا هنعمل تحليل بينك وبين رحيم عشان هو حاسس انك اختو اللي تاهت من 18سنه
عشق: وانا موفق
فهد كلم رحيم و رحيم خد عشق و رحو عاملو تحليل و رجعو الغرفه عند فهد
رحيم عامل يدعي انها طلع هي عشق اختو
جت الممرضه وقالت تحليل الاستاذ نفس تحليل المدام يعني الاتنين اخوات
رحيم قام وبق يرقص من الفرحه وعشق بتعيط

 

 

رحيم رح نحيت عشق وقالها
رحيم: خلاص انا بقيت اخوكي يعني مفيش عيط من هنا و رايح انا سندك ومفيش حد يقدر يعملك حاجه طول مانا عايش حتا الواد فهد ورح حضنها
فهد بيغيره: ابعد ياض هو احنا سكتنالو دخل بي حماره ده مراتي
عشق: بي ضحك علي فهد ده اخويا ي فهد
فهد بيغيره: خلاص يختي عارفنه انو خرا اخوكي
رحيم: كلم اختي بطريقة احسن من كده علشان متزعلش فهد: خرج ياض برا
وخرج فهد من المستشفى وروح البيت وطلع هو و عشق ومرام ف الاوضه بتكلم واحد فا عشق سمعت
عشق في نفسه: طيب اقول اللي فهد ولاا مش هقولها مليش دعوه ومشيت
بعد كده دخلت وغيرت اللي فهد على جرح وحضنها ورحو نيمين
تاني يوم صباح
صحيت عشق و فهد و لبسو ونزلو
مرام بغيره: اهاا ي بنت الكلب لزم اربكي
عشق و فهد صباح الخير ي جماعه
الجميع صباح النور ي فهد
مرام: ايه ي عشق شكلك مش فاضيه ممكن تعمليلي اقهوه
فهد: لاا ي مرام مش ممكن هنا عشق ست البيت كلو وهانم صعيد كلها فاهمه
عشق: انا اصلا مش بعرف اعمل اقهوه ولو بعرف مش هعملك عشان انا مش الخدمه الل بابي جبهلك
مرام في نفسه: والله ي بنت الكلب لاا وريكي
جايه المساء

 

 

رحت غرام غرفت عشق و فهد
و حطط كاميرا ف الحمام عشان تصور عشق
عشق: انا بق ادخل اخد شور عقبال ما فهد يجي
دخلت عشق طبعا و كاميرا موجوده و صورته
نزلت عشق تعمل عصير
ودخلت مرام خدت الكامرا و خرجت من الغرفه و بعتت الفديوهات اللي واحد ونشرهم على نت
فهد اول لما شاف الفديوهات اصدم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى