رواية عشق الفهد الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم منة أحمد
رواية عشق الفهد الجزء الرابع والعشرون
رواية عشق الفهد البارت الرابع والعشرون
رواية عشق الفهد الحلقة الرابعة والعشرون
و خلال اليومين فهد كان مهتم جدا بعشق وعشق كانت مستغربه جدا اهتمامه واسلوبو معاها الي اتغير
جه يوم خروج عشق
عشق قامت من النوم لقت نفسها في حضن فهد وهو نايم
عشق فضلت تتامله وشه وحطط اديها علي وشو وبقت بتمشيها علي وشو وعلي شعرو
عشق: مش عارفه انت فكرني ولا لا فاكر عشقك ولا لا بس انا فكراك يا فهدودي اه الاول مكنتش عارفاك بس كنت حسه نو انت و لما عشت معاك اتأكدت ان انت فهدودي زمان سبتني ومشيت ونا فضلت مستنياك بس اتاخرت اوي وراجع في كره في عيونك بس انا بحبك اوي
بستو من خدو
عشق: فههههد فهههههههههههد
فهد صحي
فهد: اي في اي
عشق: عوزه اخش الحمام اخد شور
فهد قام وشلها
عشق شهقت: اي ده
فهد: هدخلك الحمام
ودخلها الحمام
فهد بخبث: اسعدك
عشق: بررره.. و نديلي الممرضه
فهد: طب ما انا اولي وموجود وبعدين ده انا زي جوزك حتي
عشق: فههههد
فهد بضحك: خلاص حاضر
فهد مشي
عشق: قليل الادب
فهد كان طالع بس لف وشو ليها وبصلها وقال: وسافل كمان تخبي اوركي
عشق: فههههد برررره
فهد خرج وهو بيضحك
فهد : فكرك يا عشقي وانا بعشقك فوق العشق عشقين
( اه فهد كان صحي وقت ما عشق صحت بس عمل نفسو نايم😂)
فهد راح نادي ممرضه
والممرضه دخللت لعشق
ربع ساعه وعشق ندهت علي فهد
عشق: فهههههههههههههههد ياااا فههههد
فهد دخلها
فهد: نعم
عشق بصتلو بحزن وبصت لرجلها
فهد لاحظ ده وراح شلها
فهد: عارفه لو قولتلي انزلك هرميكي في البانيو ده
فهد للممرضه: روحي انتي وهاتي الفطار
الممرضه خرجت
فهد: متجيبي بو. سه
عشق ضربتو علي كتفو: بطل قلت ادب
فهد ضحك بكل صوتو: مقدرش 😂
وخرج بيها من الحمام
وراح بيها عند السرير
عشق: ايو هنا يسطا اقف نزلني
فهد: يسطا 😳
فهد نزلها
عشق: عوزه اخرج من المستشفي دي اتخنقت منها.. صحيح اسيل جيه انهارده تكشف وهتمشي معانا عشان فوفه عزمانه كلنا علي الغدا
فهد: تمام
فهد دخل الحمام اخد شور وغير هدومه كان معاه هدوم كان جيبها من الفيلا
لبس شورت جينز وتشرت ابيض نص جم
وخرج
وكانت الممرضه دخله ومعاها الفطار
الممرضه بصت لفهد باعجاب وتنحتلو
عشق لحظت ده
عشق بغيره: خديلو صورتين احسن
الممرضه اتحرجت
الممرضه باحراج: الفطار
عشق: حطي واتفضلي
فهد لاحظ غيرتها وفرح اوي
والممرضه خرجت وهي محروجه
فهد: يلا عشان تفطري
عشق: مش عوزه مليش نفس
فهد: لا ويلا عشان تخدي دواكي
عشق: يووووه بقاا كل شويه دوا دوا طعمو وحش اصلا
فهد اخد الفطار وراح قعد جمب عشق وحطو علي الطربيزه وقعد يأكل عشق
عشق: خلاص كفايه شبعت
فهد قام وجاب الدوا وميه
فهد: خدي
عشق اخدتو بعبوس وقرف من ايدو
و اخدتو وشربت ميه
عشق: يعععععع مر
فهد: معلش ياختي
عشق: عوزه شوكولاته
فهد: حاضر هجبلك
عشق: وسبشي ومصاصه
فهد ضحك في نفسو وقال : طفله
༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻
عند اسيل
مروه: انتي يا زفت قووومي يلاا
اسيل: سيني انام
مروه: قومي يا زفته
اسيل: يا ستي انا واحده مريضه المفرود تسبوني انام برحتي
مروه: المفرود عند المكوجي ويلا خلصي عشان تروحي المستشفي عشان الكشف
اسيل بتزكر : اه صحيح فكرتيني وكمان فوفه عزمانه علي الغدا كلنا وعزماكي وعوزه تتعرف عليكي
مروه: فوفه مين
اسيل: مرات عم عشق طيبه اوي و عزمانه علي الغدا عشان عشق هتخرجت من المستشفي انهارده
مروه: تمام كويس وعوزه كمان اشوف عشق
اسيل: انا هخلي مازن يوصلني المستشفي و هروح مع عشق وانتي تعالي مع مازن لما يرجع من الكليه
مروه: ماشي
مروه خرجت وراحت المطبخ
اسيل قامت ومشت وهي بتعرج و بتتسند علي الحيطه ودخلت الحمام
وخرجت من الحمام ادت فرضها
ولبست درس احمر وحزام اسود وطرحه سوده
وخرجت وهي ماشيه براحه و بالعافيه
مازن: عجزتي بدري يا سو
اسيل: بس ياض ده انا لسه شباب
مازن: يا شيخه اتنيلي ده انتي مش قادره تمشي حتي
اسيل راحت قعدت علي كرسي علي السفره
اسيل: كب غور
مروه: يلا عشان متتاخرش يا حبيبي عشان شغلك
رحو فطرو
مازن: استعنا علي الشقا بالله
وراح شال اسيل
مازن بمرح: هو انتي بتكلي اي يخربيتك تقيله اوي
اسيل: نننننننن ظريف انت الي فافي
ونزل بيها و حطها في العربيه وركب و ساق العربيه و وصلو المستشفي
ونزلو
ومازن شلها
ودخلو المستشفي
مازن: فين اوضت الكشف بتاعت الدكتور ده
اسيل: امشي وانا هشورلك
مازن مشي
اسيل: هي دي
مازن مشي وراح خبط علي الاوضه
الدكتور ببرود: اتفضل
مازن دخل باسيل
مازن حط اسيل علي الكرسي وقعد
اسيل: اهلا يا تلاجه
مازن: بس يا بت عيب
مازن لدكتور: معلش دماغها تعبانه 😂
الدكتور: تمام
مازن: كان في كشف ليها انهارده
الدكتور: اه اتفضلي علي السرير اقعدي وارفعي رجلك
اسيل قامت ومازن سندها عشان تقعد علي السرير
والدكتور راح شاف رجلها وغيرلها علي الجرح
الدكتور: الورم خف شويه و رجلها بتتحسن هكتبلها علي شويه ادويه و مرهم تدهن منو علي الورم مرتين في اليوم ويريت متمشيش كتير
مازن: تمام
ومازن اخد منو الرشته
اسيل: روح انت يا مازن عشان متتاخرش علي الكليه وانا هروح مع عشق ومتتاخرش عشان الغدي تعاله بدري
مازن: ماشي طب هتمشي ازي لاوضت عشق
اسيل: متقلقش هخلي ممرضه تسندني روح انت بس عشان متتاخرش
مازن: ماشي خلي بالك من نفسك
مازن مشي
اسيل لدكتور: امال انت اسمك اي يا اخينه
الدكتور : اخينه
في بنت دخلت عليهم وكانت لبسه فستان قصير لقبل الركب ( باين القماش مكفاش 😂)
البنت ( سها) بدلع: دكتور اسر عامل اي وحشني اوي
اسيل بصتلها بقرف
اسر ببرود وعدم اهتمام : الحمد الله
سها بصت لاسيل بتكبر من فوق لتحت
سها: هو انت مشعول ولا اي
اسر ببرود: اه
اسيل بصالها بقرف
اسر ببرود : محتاجه حاجه جيه لي
سها بدلع: مفيش كنت هنا بزور وحده صحبتي هنا و قولت اجي اسلم عليك واشرب معاك كوفي
اسيل: انتي جيه بقميص النوم لي نسيتي تغيري قبل ما تنزلي
سها بصت لاسيل بقرف وتكبر
اسيل: بصي عدل يا حلتها بدل ما اعدلك
سها: يععع بيئه مش عارفه بيدخلو الناس البيئه دي المستشفي المحترمه دي ازي
اسيل: بيئه مين يا عنيه ده انتي كلك صناعي يا معفنه… علبت المكياج الغاليه النضيفه بتعمل من الرخيص المعفن حاجه
سها: انتي واحده متخلفه وبيئه
اسيل: تعالي وانا اوريكي البيئه دي ممكن تعمل فيكي اي
اسيل قامت من علي السرير ونزلت وكانت هتقع بس اسر لحقها قبل ما تقع ووقعت في حضنو
اسر تاه في رماض عيونها
اسيل بخجل: احم احم
اسر بعد عنها
اسر ببرود : سها مشغول دلوقتي تقدري تتفضلي
سها خرجت بغضب وغيظ
اسيل: احم ممكن تنديلي ممرضه توديني اوضت عشق
اسر: تمام
استوووووووووت
اسر الفيومي: 30 سنه بااارد برود 😂 بس قمر عيونو زرقه و شعرو بني غامق وجسده رياضي دكتور شاطر ومشهور وعندو شركت ادويه
اسر خرج وسبها وبعتلها ممرضه
الممرضه سندت اسيل وودتها اوضة عشق
ودخلت اسيل وهي بتعرج : عجزت بدري بدري يا عشق اه ياني ياما اه علي شبابك الي راح يا لوزه
عشق بضحك: مالك يا بت الدكتور قلك اي صحيح
اسيل: يخربيت بروده بجد غلس وبارد ديب فريز بس قمر يخربيت عيونو الزرق قمررررر ااعععع وكلو كوم والبت المقشفه دي كوم تاني
اسر كان واقف وسمعها
….: مقشفه
اسيل بدون استوعاب: اه بت معفنه كده كلها صناعي وحطه اتنين كيلو دقيق علي وشها ولبسه قميص نوم
عشق فضلت تضحك
اسيل استوعبت الصوت
اسيل: يا رب ما يكون الي في بالي صح
…….: لا صح
اسيل لفت وشها ليه وشفاتو
اسيل: اععععععععععععع
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الفهد)