روايات

رواية عشق الفهد الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم منة أحمد

رواية عشق الفهد الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم منة أحمد

رواية عشق الفهد الجزء الرابع والثلاثون

رواية عشق الفهد البارت الرابع والثلاثون

رواية عشق الفهد الحلقة الرابعة والثلاثون

عشق الدكتوره كتبتلها علي خروج و اوصت ان يهتمو بها جيدا و باكلها وان يبعدو عنها اي ضغط نفسي او زعل
فهد حاول يقرب من عشق او يتكلم معاها بس عشق متجهلاه خالص
في بيت عشق
عشق: انا هطلع فوق عشان ارتاح شويه
فهد: عشق
عشق كانت هتتجاهلو وتطلع
فهد مسك ايديها: ممكن نتكلم
عشق نفرت اديه من ايديها بغضب: مفيش بنااا كلام خلاص و ورقت طلقي تكون عندي فاسرع وقت
عشق طلعت جري و سبتو
سيف: اظن انت سمعت هي قالتلك اي
فهد ببرود: اه سمعت ومش هطلق
سيف بغضب: اي الي مش هطلق هي مش عوزاك
فهد ببرود : وهي ملكي انا لوحدي وليا ومش هطلقها وانا وهي فرقنا بالموت
محمد: انا مش عوز كلام كتير ان مش مستعد اخسر بنتي سمعين وانت يا فهد هطلقها الانك متستهلهاش و لما كانت في ايدك خسرتها بغباء سامع هطلقهااا
فهد ببرود: وانا مش مطلق
فهد سبهم ومشي ببرود
(ملحوظه: زين في مهمه فا مش عارف حاجه)
مروه: طب نستازن احنا بقا
محمد: مفيش الكلام ده انتو هتقعدو هنا ودي وصيت مي و احمد اني القيكم و تقعدو معانا في حمايتي وانا دورت عليكم كتير بس ملقتكمش و الحمد الله اديكم قدمنا
مروه بحزن ودموع : و هي عيشا كانت ديما واخده بلها مني وكانت بتدافع عني علي طول لما بابا كان يضربي وتضرب مكاني ساعات وهي اول حد وقف جمبي وحتي بعد ما ماتت وخده بلها مني و حشتني اوي
عفاف بحزن: ربنا يرحمها
مازن: بس يا عمي مش هينفع نقعد هنا
محمد: اي الي مش هينفعو انتو ليكم شقه هنا مي و احمد سيبنهلكم و مقفوله فوق كلامي يتسمع انتو هتفضلو قعدين معانا علي طول
محمد سبهم طلع لعشق
عفاف: انا هخلي الخدم ينضفوها وانت يا مازن خد الشباب والبنات بكره ان شاء الله روحو هاتو حاجتكم وانهارده خليكم قعدين هنا لحد ما تنقلو حاجتكم مازن هيبات مع زين هو راجع بليل وطبعا عرفين اسيل مع البنات و عفاف انتي عارفه واضتك الي هنا
ميرنا : وهيصاااا وهيصااا دحنا هنخربها يا عيال
اسيل وهي بطبل علي الطربيزه : لولولولي وهيصاااااا وعند بيت ام فروق
منه و فريده : هاي هاي
ميرنا: والشجره طرحت برقوق
منه واسيل: هاي هاي
اسيل: وادحرج وجري
منه وميرنا: يا رومان
اسيل: وتعالي علي حجري
منه وميرنا: يااروماان
عفاف: يا رب الصبر مخلفه مجانين
ميرنا: مش عجبك طلقني
عفاف وهي بتحدف الشبشب عليها : غوري يا بت
ميرنا بعدت: مجتش فيااا
و طلعت تجري
منه تلفونها رن فا راحت ترد
منه: الو
زين: يلهوي احلي الو
منه بضحكه: عامل اي
زين: الحمد الله يا قلبي وحشتني اوي
منه بخجل: وانت كمان
زين: يلهوي علي الفروله الي طلعت ياخواتي
منه: هترجع انهارده امتي
زين: بليل علي الساعه 11 كده الي عندك عملين اي و كلمتو عشق
منه بحزن واضح: عشق هنا
زين: اي الي حصل في اي
منه حكتلو كل الي حصل
منه بحزن: شاليه كتير اوي
زين بحزن علي اخته هو بيعتبر عشق اختو: ربنا يعنها هي كويسه دلوقتي
منه بحزن: بتضحك وتهزر بس هي مش مبسوطه وجوها كتير
زين بحزن: طب هقفل دلوقتي.. هتوحشني يا جميل
منه: امشي ياض
زين: ياض بحب شورعجيه يا ناس…
منه قفلت السكه في وشو
زين بصدمه: دي قفلت في وشي ماشي يا بت عفاف لما اجيلك
༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻
عند عشق
محمد: عامله اي يا قلبي دلوقتي
عشق حضنتو بعياط: مش كويسه خالص
محمد احكي يا قلبي
عشق حكتلو كل حاجه من اول ما فهد خطفها لحد اليوم و قالتلو انها اتصابت هي وفريده
محمد ببعض الغضب: كل ده يحصل ومحدش يقولي ولا كاني عايش
عشق: مردناش نقلقك وانت في المهمه بتاعتك وسيف وزين كانو معايا
محمد: و عرفو مين الي صوب عليكي انتي و فريده
عشق: مش عارفه
محمد في نفسو: لو طلع الي في دماغي صح مش هرحمو كفايه الي عملو زمان
محمد: انتي عوزه فهد يا عشق
عشق بتردد: مش عارفه انا بحبو بس لا مش هتنازل عن كرمتي ابدا تاني… انا تايها اوي يا بابا
محمد وهو بيمشي ايدو علي شعرها : نامي يا قلبي نامي
عشق غمضت عنيها في حضنو ونامت علي طول من كتر الارهاق
محمد شلها حطها علي السرير ونزل
استوووووووووووووووب
محمد الاسيوطي: عم عشق وسيف وزين وابو منه وميرنا عندو 43 سنه شعرو اسود و عينو رمادي جسمه رياضي لا يظهر عليه كبر السنه يعمل لواء في المخابرات
༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༺༻
فهد راح الفيلا طلع الاوضه وافتكر عشق و ازي كانت مليا حياتو
فهد بحزن: هرجعك وهعمل المستحيل عشان تسامحيني
فهد دخل الحمام و خرج
نام علي السرير بارهاق
༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻
في بيت عشق
كانو اتغدو وقعدين
فريده: طب اطير انا بقا
عفاف: تطيري فين
فريده ببعض الحزن انها هتمشي: هروح
محمد: مفيش الكلام ده انتي هتقعدي معانا
فريده: بس فهد
محمد: متقلقيش انا هقولو
فريده: اذا كان كده اديها قعده
مازن راح باس راس امو: انا خارج
مازن بص لسيف: تعاله معايا هخرج شويه مع صحابي
سيف: لا مليش مزاج و مش قادر.
مازن: ده انت غلس ياض
سيف: ياض هو انت منه واسيل وميرنا نضحو عليك ولا اي
مازن بضحك: شكلها كده دول وباء زي فيرس كرونا كده 😂
ميرنا: بس ياض مين دول الي وباء
عشق ببراءه: ده احنا كيوت خالث
سيف: خااالص
اسيل ببراءه: و طيبين خالث و هدين وملناش صوت
مازن: اوي اوي يا بت بتشر منك الهدوء ده انتو بتهمسو مش بتتكلمو
منه: ومش بنعمل مشاكل نهائيا
سيف: عللللي يدييييي
فريده بضحكه: والعكس صحيح
عفاف: ده انتو الي هيخدكم امو دعيا عليه
ميرنا: مين دي امو دعيالو ليله قدر ساعت مغربيه
مروه: انتي بالذات دعيا عليه لما قالت يا بس
ميرنا: طب لي كده طيب
مازن: انا ماشي اتاخرت
اسيل: ما تخلو عندكم د. م بدل الشربات ده و خرجونا
مازن: لا معطلكمش انا
مازن مشي
سيف: لا مفيش الكلام ده في مذاكره عشان الراحله ولا نسيتو
فريده: انت هتزلنا علي الرحله دي
ميرنا: كل حاجه مذاكرة مذاكرة اي مولود بالمذاكره
سيف: مش عوز كلام كتير علي المذكره يلا
عشق: انا الحمد الله براءه
سيف: مين قال كده انتي اولهم يلاااا
عشق: طب لي كده طيب
البنات قامو طلعو يذكرو بعبوس
༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻
بليل الساعه 1 ليلا
خرجت من المستشفي
و كانت ماشيه في الشارع
كان فيه تلت شباب باين عليهم عدم الوعي
شاب منهم: ما تيجي يا جميل
البت خافت وجرت بسرعه
و هما جرو وراهاا
لحد ما دخلت لشارع مسدود وهما وراها
شاب تاني: مش هتعرفي تهربي تعالي نقدي ليله حلو مع بعض انتي تتبسطي واحنا نتبسط
اميمه: اععععع ساااعدوني بقولك اي انت وهو غورو من هنا انا مش خايفه منك والله هصوت والم اناس عليكم
الشاب و هو بيقرب منها: محدش هنجدك منا بلاش تتعبي نفسك في الصويت محدش هيسمعك وتعالي معانا بالذوق
اميمه كانت بتبعد لوراه بظهرها و كان فيه حجره فا اتكعبلت فيها و وقعت
اميمه: ااااااااااه اععععععع ساااعدوني ياااانااااس ساااعدوني
الشاب قرب منها
اميمه: ابععععد ساااعدوووني يااااناااااس الحقووووني
الشاب لسه كان رايح يمسكها من شعرها
لقي ايد منعتو
……. : مااالك بيها يا روح امك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى