روايات

رواية عشق الصخر الفصل العشرون 20 بقلم جاسمين محمد

رواية عشق الصخر الفصل العشرون 20 بقلم جاسمين محمد

رواية عشق الصخر الجزء العشرون

رواية عشق الصخر البارت العشرون

عشق الصخر
عشق الصخر

رواية عشق الصخر الحلقة العشرون

صخر… قولوا يقول مين باع الاسوره دي
صاحب المحل… مين باعها
…. بخوف معرفش هو في واحد جابها من خمس دقايق وبعها وخد فلوسها ومشي
صخر بتوتر… واحد 🌿🌿🌿🌿🌿
…. اه يافندم وبيبص لاقي الشخص اللي بعلوا الاسوره بيشغل الموتوسيكل بتاعه وماشي شور بي ايدو اهو اهو هو ده اللي بعهالي
صخر وجو طلعوا يجرو ركبه العربيه ومشي وره
جو… صخر انا بقيت قلقان كيف عشق تبيع الاسوره ومين ده اصلا عشان يبعهالها وكيف هي هنا اصلا
صخر وهو سايق بتركيز عشان ميضيعهوش… معرفش وسيبني مركز عشان ميضعش مني
جو… حاضر
عند عشق قاعده حاضنه زين وقعدين خايفين وبيبصي لاقي الباب بيتفتح عليهم وبيدخل واحد لابس قناع
عشق… انت مين
………….
عشق… انت مش بترد ليه انت مين وعايز اي مننا
…. بضحكه عاليا…. ههههههههه عايز روحكم انتو الاتنين
عشق حضنت زين جامد وبخوف… روحنا ليا احنا عملنالك اي
شال القناع من علي وشه
عشق بصدمه… باااابا
داود… هههه اسمي داود الانصاري
عشق بجمود… وعايز اي ياداود يانصاري
داود… ما قولتلك عايز يروحكم
عشق… ليه عملنالك اي ده حتي انا بعدت عنك
داود… بعدتي بس ربيتي عيل ياخد املاكي وصدقتي امه الحيه
عشق بخوف… ابنك انت مين عرفك
داود…. هههههه ودي حاجه تستخبه عليا المهم جهزي نفسك عشان هرميكم للد.. يابه تاكلكم في الغابه
عشق بعياط… ارجوك لا طيب اعمل فيا اللي عايزه بس ابعد عن زين
داود… ده في بعدك عزوز عزوز
عزوز… نعم ياباشااا
داود… فين محمد
عزوز… اهو وصل ياباشااا
داود… تمام روح هاته عشان هتاخدوهم ترموهم في الغابه
عزوز… اوامرك ياباشااا
صخر وجو وصلوا وره محمد وستخبه عشان محدش يشوفهم
جو… اي المكان ده
صخر… كان شكي في محله عشق في خطر استنا لم نشوف هنعرف ندخل كيف
جو… حاضر محمد وعزوز دخلوا لداود
عزوز…. كل حاجه جاهزه ناخدهم ياباشااا
داود… ايو ومتنساش في مكان اللي مليان ديابه عشان ابقا مطمن انهم مش هيعرفه يفلتوا
عزوز.. اوامرك ياباشااا
داود… يلا سلام وسابهم وطلع يركب عربيته
صخر بصدمه… داود الانصاري بيعمل اي هنا
جو بصدمه… ابو عشق تعال ندخل بسرعه نشوفهم
صخر… لا استنا عشان منعرضهمش للخطر
عزوز دخل علي عشق ومسكها من ايدها وبيجرها ومحمد شال زين
عشق بعياط… ارجوك خد اللي عايزه وسيبنا نهرب
…. مافيش رد وراح ركبهم العربيه وركب هو ومحمد ومشي بالعربيه
صخر جري هو وجو ركبه العربيه ومشي ورهم من بعيد
جو… صخر انت مستني اي يلا نوقفهم وننقذهم
صخر… لا استنا وخليك ساكت وهتفهم كل حاجه
جو بشك… فهمني طيب
صخر… مش دلوقتي اهد وفضل ماشي ورهم لحد ما وقفوا في الغابه
جو بستغراب… هم وقفه في نص الغابه ليه
صخر ضيق عينه وبشك يابن ال….
جو… في اي
صخر… اهد بس
عزوز نزل من العربيه هو ومحمد ونزلوا عشق وزين رموهم عليه الارض
عشق اتلفتت حوليها وسمعت صوت الديابه خافت وبترجي… ارجوكم متسبناش هنا طيب خدونا معاكم واديكم المبلغ اللي عايزه عشان خاطر النبي
عزوز ببعض من الحزن… لو هربناكي حياتنا وحيات عيالنا هتنتهي وركب العربيه هو ومحمد وسبهم ومشي
عشق حضنت زين وخايفه
زين… ماما احنا خلاص هنموت والديابه هتاكلنا
صخر من ورهم… مستحيل اسيب حاجه تقرب منكم
زين بفرح… صخر وجو وجري حضن جو وعشق رفعت راسها وعينها عماله تسيل في الدموع وشكله بقا دبلان صخر قرب منها وقعد قبالها وبصوا في عيون بعض وصخر شدها لحضنه وعشق مصدقت لقت طوق نجه وحضنت صخر وقعدت تعيط وتضربه علي ضهرو
عشق بعياط… شوفت داود الانصاري عمل اي ده معندهوش رحمه كنا هنموت
صخر بعدها عنه ومسح دموعها… بعد الشر عليكي ياقلب صخر والله لجبلك حقك
عشق… متسبنيش تاني ياصخر متسبنيش واغمي عليها
صخر… عشق عشق
جو… صخر شيلها ويلا نمشي من هنا عشان المكان خطر علينا
صخر بص لعشق وشالها حطها في العربيه وره وقعد جنبها وحطها علي حجرو وجو وزين ركبه قدام
صخر…. جو اطلع علي اسكندريه
جو بستفهام… ليه منرجع البيت
صخر… اسمع الكلام بس واطلع علي اسكندريه
جو… حاضر
صخر وهو حاضن عشق… وحياتك عندي لندمه علي كل دمعه نزلت منك
‌ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داود…. ها عملت اي
عزوز… كل حاجه تمام سبنهم في الغابه
داود… تمام كدا فلوسكم اهي
عزوز… تمام ياباشااا
داليا بحقد…. البقاء لله في عيالك
داود…. هههههههه في حياتك الباقي ياختي يلا كدا كل واحد يشوف حياته
داليا… تمام وانتظر قريب دعوت فرحي انا وصخر
داود…. ههههه ماشي الف مبروك مقدمه
داليا… الله يبارك فيك يلا همشي انا بقا عشان اروح احتفل
داود… تمام سلام
داليا…. سلام
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جو وصل قدام شاليه فيك اسكندريه نزل وشال زين اللي نايم وصخر شال عشق ودخلوا الشاليه وجو نيم زين في اوضه وراح لصخر الاوضه التانيه
جو… عايزين دكتوره تشوفها
صخر… متقلقش انا جنبها المهم روح ارتاح جنب زين عشان ميخفش لو قام وانا مع عشق عشان اكيد هتقوم مفزوعه
جو… ماشي خلي بالك منها
صخر… عشق مراتي ومتقلقش
جو ابتسملوا وسابه وطلع وصخر طلع تيشرت من لبسه وغير لعشق لبسها ولبسهولها ودفن راسه في عنقها وخدها في حضنه ونام
في نص الليل
عشق بعياط… حرام عليكم سبوني انا وابني واديكم اللي عايزينه خدو اي حاجه طيب بس سبوني وقامت مفزوعه
صخر صحي وبقلق… حبيبتي مالك اهدي
عشق اترمت في حضنه وبخوف… صخر متبعدش عني وتسيبني عشان خاطري
صخر حضنها جامد وبقا يمشي ايدو علي شعرها… اهدي انا معاكي ومش هسيبك متخافيش
عشق خدت بالها انها في حضن صخر جت تبعد بس معرفتش صخر حضنها جامد
عشق بكسوف… ص صخر ممكن تبعد
صخر بمشاكسه… وان مبعدتش
عشق بتفرق في ايدها وبتتوتر…. صخر ابعد بقولك مينفعش كدا
صخر بعد شوي بس لسه حضنها وبصلها ورفع حاجبه… مينفعش ليه مش مراتي ولا اي
عشق… مراتك علي الورق بس
صخر… اي رايك اخليها علي الورق وفعلا كمان وغمزلها
عشق خبطته في صدره وبعدت عنه…. تصدق انك قليل الادب
صخر بضحكه تخطف القلب وعشق سحرت في ضحكته…. ههههه ومش محترم كمان يامزه وغمزلها
عشق… عبوشكلك ياشيخ وقامت من عليه السرير وبتبص للبسها لقت نفسها لابسه تيشرت واصل لقبل ركبتها بشوي
عشق بستفهام… فين لبسي ومين غيرلي
صخر وهو بيبلع ريقه بالعافيه من منظرها وهي لابسه التيشرت… يخربيت جمال امك حتي في التيشرت تجنني
عشق بدات تشد التيشرت لتحت… تصدق انك مش محترم ومين غيرلي اصلا ولبسني كدا وجيت هنا كيف اصلا
صخر… انا اللي جبتك هنا وانا اللي غيرلتلك
عشق حطت ايدها علي بوقها بصدمه… ا ن ت اي
صخر قرب منها وهو لسه اصلا مغيب عن الوعي بسبب جمالها… بقول ان اللي غيرتلك وراح محوضها بايدو من وسطها وشددها ليه ودفن راسه في رقبتها
عشق بتوتر… ص صخر ابعد مينفعش كدا
صخر…. ليه مش انا جوزك عادي
عشق…. كتب كتاب بس
صخر… تعرفي اني كنت هتجنن عليكي لم بعدتي متبعديش تاني وحضنها جامد اووي
عشق بوجع… صخر بتوجعني ابعد
صخر بعد عنها وعينه مليانه دموع
عشق بصدمه… مالك ياصخر
صخر سابها اقعد علي السرير وهي قربت قعدت جنبه وحطت ايدها علي كتفه مالك
صخر… كنت خايف لفقدك مش عارفه لو مجناش الغابه كان ممكن يحصلك اي
عشق… بس انا موجوده اهو وهطلع عينك متخافش ههههه
صخر بصلها شوي…. عشق
عشق… نعم
صخر… بحبك
عشق بلا مباله… وفيها اي وبصتلوا بصدمه وبلعت ريقها انت قولت اي
صخر بضحك علي منظرها… ههههه لم نتجوز ابقا اقولك
عشق خبطه في كتفه… رخم
صخر… وبموت فيكي
عشق بتوتر… انا هقوم اشوف زين وفتحت الباب ولسه هتطلع صخر جري شدها دخلها وقفل الباب
عشق… في اي
صخر… انتي مش شايفه طالعه كيف بر بالبس ده
عشق خبطت ايدها علي دماغها… اوبس نسيت طيب عايزه اشوف زين
صخر… الصبح يلا ننام دلوقتي واطمني هو كويس ومع جو
عشق هزت راسها بحاضر
صخر… يلا ننام
عشق… تمام انا هنام علي الكنبه وانت روح نام على السرير
صخر… وحيت امك امشي يابت اتخمدي علي السرير جنبي
عشق… مينفعش
صخر بعصبيه… عشق متعصبنيش عشان هتصرف تصرف وحش اسمعي الكلام ويلا اطلعي علي السرير
عشق بخوف من منظرو… حاضر وطلعت علي السرير ونامت علي الحرف وصخر رقد وراح شددها لحضنه
عشق… صخر… ابعد
صخر…. هشششش نامي يا عشق عشان مش قادر
عشق سكتت ونامت

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الصخر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى