رواية عشق الصخر الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم جاسمين محمد
رواية عشق الصخر الجزء الثاني والعشرون
رواية عشق الصخر البارت الثاني والعشرون
رواية عشق الصخر الحلقة الثانية والعشرون
جو… حاضر وطلع لقي الاكل اللي كان طالبه خدو ودخل الشاليه وقفل الباب عشق زين يلا عشان ناكل
عشق وزين طلعوا وجهزو الاكل وقعدو كلهم كلوا سوء
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داليا بصدمه… انت بتقول اي شوفت حد مع صخر في الشاليه في اسكندريه 🌿🌿🌿🌿🌿🌿
المجهول… اه بس معرفش مين هو شاب وواحدها
داليا… اممم تمام لو تعرف تصورهملي صورهملي
المجهول… حاضر هحاول
داليا… تمام ماشي سلام
المجهول… سلام
داليا بتفكير… يا تري مين معاك في الشالي ياصخر لم ارن عليه اشوف مين معا ومش معرفني ومسكت التلفون ترن علي صخر
صخر كان قاعد هو وجو وعشق بيتكلموا بيبص لاقي تلفونه بيرن وعشق شافت اسم داليا
عشق بغيره… ودي بترن عليك ليه
صخر برفع حاجه… وفيها اي يعني عادي
عشق بقرف… عادي يطيب رد ياخوي انا هروح اشوف زين وقامت مشت
جو قاعد هيموت ويضحك علي تصرف عشق
صخر… متضحك ياخوي مالك بتكتمها ليه دايما
جو مصدق…. هههههههه البت شكلها لقدر الله بتغير عليك يامعلم
صخر برفع حاجه… لا والله مانا عارف انت متعرفش انا مين ولا اي
جو بتتريقه… ياخي تنيل دي مكنتش معبرك ولسه بتحاول تقربها منك
صخر بنرفزه… جو قوم من وشي بدل شوه وشك
جو بخوف… ياعوز بالله ليه الطيب احسن سلام وسابه وقام وصخر مسك تلفونه يرد علي داليا اللي تالت مره ترن
صخر… اي ياداليا
داليا… فينك ياصخر مختفي
صخر… معلش في شغل مهم بخلصو
داليا… اممم شغل شغل اي ده وانا معرفهوش
صخر بنرفزه… وهو انتي لازم تكوني عارفه كل شغلي ولا اي
داليا…. ها لا ابدا انا اسفه
صخر حس انه زودها عليها…. انا مش قصدي ياداليا معلش عشان متعصب اليومين دول
داليا… لا عادي ولا يهمك سلام
صخر… سلام
بعد يومين ـــــــــــــــــــــــــــــــ
عشق بتفكير… صخر احنا هنفضل هنا لحد ايمتا كدا
صخر… معرفش بس لم نعرف مين اللي بيساعد ابوكي من البيت عشان انا مستحيل اعرض حياتك للخطر تاني
عشق… صخر انت ليه خايف عليا ومتقولش انك بتحبني عشان انت اصلا مش بتحبني وتجوزنا واحنا مش طايقين بعض اصلا
صخر… يمكن كلامك صح اتجوزنا ومكناش طيقين بعض بس تصدقي بمين اني بحبك من قبل منتجوز
عشق بستغراب… الي هو ازاي بقا
صخر… حكيلك ازاي ياعشق
فلاش باااااك
في لندن في محل ورد
عشق…. بنجور مدام
… بنجور عشق هانم نورتي المحل النهارده
عشق ببتسامه…. منور بوجودك انتي حبيبتي عايزه خمسين وره بس عايزه كل ورده ملفوفه لوحده
ببتسامه كلها حب… هتوزعيهم زي المره اللي فاتت
عشق ببتسامه… اه واول ورده هتكون ليكي ياجميله
… شكر عشق هانم
عشق وقفت استنا الورد لم جهز وكل ده وصخر كان واقف في المحل بيجيب بوقي ورد ولم شاف طلب عشق اتعجب وفضل واقف يتفرج وعلي وشه ابتسامه وهو مش عارف اي مصدرها
…. طلبك جهز عشق هانم
عشق… شكرا مدام ووردتك اهي
… شكرا ياحبيبتي
عشق خدت الورد وطلعت مشت وكل ماتقابل حد تديلوا ورده وتبتسملوا وكل ده وصخر ماشي ورها بيراقب تصرفاته ومستغرب من تصرفاتها واول ما عشق خلصت الورد ركبت عربيتها ومشت
صخر لنفسه… اي الهبل اللي انت بتعملو ده ياصخر انت اتجننت علي كبر ولا اي فوق وراح ركب عربينه ومشي
تاني يوم
صخر راكب عربيته ورايح الشركه ووقف عشان الاشاره وبيبص لاقي بنت صغيره قاعده عماله تعيط وبيبص لاقي عشق ظهرت قدامه وقربت منها
عشق بحب…. حبيبتي بتعيط ليه
الطفله بعياط… البلونه بتاعتي ضاعت وعمو ده مش راضي يديني بلونه
عشق بحب… يعيوني بس كدا من عيوني ونادت علي بتاع البلالين
عشق… لو سمحت عايزه كل البلالين دي
… حاضر ياهانم اتفضلي
عشق… شكل والفلوس اتفضل
… تمام شكر
عشق شرت كل البلالين ولفت للطفله وبحب… اتفضلي ياقمر بلالين كتيره اهي
الطفله بفرح…. اها اها وحضنت عشق
عشق بحب…. حبيبتي متعيطيش تاني ويلا روحي عند ماما
الطفله… حاضر وباست عشق ومشت
صخر كل ده واقف متابع الحوار وعلي وشه ابتسامه وتحرك راح الشركه وفضل طول اليوم يفكر في عشق
بليل
داليا.. صخر صخر
صخر بسرحان… ها اي داليا
داليا… شكلك سرحان ومش معايا بتفكر في اي
صخر… ها ولا حاجه يلا نروح
داليا… يلا
صخر رروح البيت وجه ينام مش عارف ينام وعمال يفكر في عشق لحد ما غلب عليه النوم
الحاضرررر
صخر…. ومن وقتها وانا كل يوم افكر فيكي ومتلقتي عقلي عرفتي كيف حبيتك قبل متجوزك
عشق… ياااا طيب ليه مقولتليش اول ما شوفتني
صخر… عشان انتي شايفه كل اللي حصل وموضوع زين لم عرفت انه ابنك في الاول
عشق… اممم تمام
صخر… موافقه نفتح صفحه جديده ياعشق
عشق بحزن… خايفه ياصخر وسابته وطلعت علي البحر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.المجهول… في صور هعتهالك دلوقتي صورتهلك صخر باشااا
داليا… تمام ماشي ابعت
المجهول… حاضر سلام
داليا بتبص لقت رساله وصلتلها بتفتحها وبتتفاجه وبصدمه… عشقققققق
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الصخر)