رواية عشق الصخر الفصل الثالث عشر 13 بقلم جاسمين محمد
رواية عشق الصخر الجزء الثالث عشر
رواية عشق الصخر البارت الثالث عشر
رواية عشق الصخر الحلقة الثالثة عشر
❥بسم الله الرحمن الرحيم
صخر بصله بعصبيه وطلع علي فوق وسابهم
جو… انتي كنتي رايحه فين
عشق… لك اجي ابقا اعرفك المهم دلوقتي خلي بالك من ماما وليلي عقبال ما اجي ماشي
جو… فهميني طيب في اي
عشق… لم اجي وسابته ومشت قبل ميتكلم تاني 🌿🌿🌿
عشق وصلت المكان اللي اتبعتلها وكان عباره عن بيت مهجور في مكان يشبه الصحراء وتلفونها رن
عشق… الو انت فين انا وصلت اهو
… تمام ادخلي البيت
عشق… حاضر ودخلت اول ما دخلت زين يازين
… اهلا بيكي طيب مش تستني تسلمي عليا الاول وبعدين تنادمي علي زين
عشق… زين ابني فين يلا
… هههه مش لم اخد اللي عايزه الاول
عشق… الفلوس اهي في الشنطه خدها وديني زين يلا
…. ههههه بس انا عايز حاجه تاني مع الفلوس
عشق بستغراب… حاجه اي دي
.. بصلها بنظره جابتها من فوقها لحد تحت
عشق بقلق… اللي بتفكر فيه مستحيل
… هههه ليه بس دانا حتي عرفت ان الواد ابنك وانتي مش متجوزه فاكيد غلطي مع حد وجبتيه
عشق بعصبيه… اخرس قط.. ع لسانك واحترم نفسك وفين ابني اخلص.
… هههه شكلك قطه شرسه وهتخربشي ياحلوه
عشق بضحكه قرف… هه بخربش واموت كمان اخلص ابني فين يازين يازين
زين من جو… ياماما تعالي خديني انا هنا
عشق جت تجري تروح لزين مسكها
… هههه رايحه فين بس لم اخد اللي عايزه الاول
عشق وهي بتحاول تبعد عنه… ابعد عني ياحيو.. انا انت ابعد احسن مخليك تندم يلا
… هههه طيب وريني هندم كيف وراح شادد كم الفستان وقطعوا خليكي حلوه وابسطيني وهسيبك تروحي ام هتتعصبي هاخد برضوا منك اللي عايزه غصب وممكن اموت ابنك كمان وراح شالها ودخل بيها الاوضه وعشق عماله تضرب فيه بايدها ورجليها
عشق… ابعد عني ياحيو.. ان انت متعرفش انا مين ولا اي
… هههه هعرف دلوقتي وراح راميها علي السرير وخلع القميص بتاعه وميل عليها
عشق بعياط… ارجوك ابعد عني ابوس ايدك سيبني انا وابني ارجوك
… هههه هي القطه طلعت جبانه ولا اي ههه ومسك فستانها قطعوا عشق… لاااااا وعماله تلم في الفستان وداري جسمها ارجوك سيبني وخد اللي عايزه
…. هههه عايزك انتي وميل عليها ولسه هيبوسها خد بوكس في وشه رمه في الارض وعشق قامت بسرعه وقعدت تلم في نفسها وبتعيط… ص صخر
صخر بصلها بنظره مليانه خوف وغضب وراح قرب منها وخلع الجاكت ولبسهولها ورجع للي مرمي علي الارض ومسكه وقعد يضرب فيه بعصبيه وغل… بقا انت يابن الك… تقرب من حاجه تخص صخر المنشاويابن وديني لخلص عليك مين اللي بعتك ياض انطق وقعد يضرب فيه
جو كان بيدور علي زين ولاقي في الاوضه وفتح الباب وخدو في حضنه
زين… جو ماما فين كانت بتعيط من شوي عمو الشرير ممكن يكون عملها حاجه
جو.. اهد ياحبيبي ماما هتكون بخير تعال نطلع نشوفها
زين… يلا
عشق بخوف احسن ما يموت في ايدو… صخر سيبه هيموت صخر سيبه جو سمعها بتزعق دخل جري يبعد صخر عن الراجل وعشق خدت زين في حضنها وقعدت تبوس فيه
عشق… حبيبي عامل اي انت كويس
زين… اه انا كويس انتي اللي كويسه
عشق… اه انا كويسه ياقلبي
جو… كفايه ياصخر بقا الراجل هيموت منك ابعد بقا وراح بعدو عنه
عشق… عشان خاطري كفايه
صخر بعصبيه…. انتي مسمعش صوتك خالص انتي سامعه
عشق بعصبيه… ليه بقا هو انا عملت اي
صخر… عشق متعليش صوتك عليا انتي سامعه
جو… بسسسس انتو الاتنين مش وقت خناق
… اسحب وهم مش وخدين بالهم ومسك المسدس بتاعه… اقفوا انتوا الكل مكانكم
صخر جه يقرب ان قربت هضربك بالرصاص
صخر بتحدي… انت جبان اصلا وقعد يقرب منه
عشق بخوف… صخر بلاش ابعد
… اسمع كلام السنيوره احسنلك وراح ضربه بالرصاص
جو بصدمه…. عشقققققق وجري عليها هو وزين
صخر لحق عشق قبل ما تقع علي الارض
زين بعياط… ماما ماما
صخر… ليه قربتي
عشق… عشان كل ده بسببي صخر
صخر… متتكلميش خالص جووووو رن علي الاسعاف بسرعه
جو… هياخرو عقبال ما يجي يلا شيلها ناخدها علي المستشفي
صخر شال عشق وطلع حطها في العربيه… جو هات زين في العربيه التانيه وتعال وراي سلام وسابهم ومشي
عشق… صخر لو حصلي حاجه خلي بالك من زين ارجوك والله انا عمري محد قرب مني ولا لمسني بس ارج..
صخر بقلق… اسكتي ومتتكلميش وتتعبي نفسك عشان خاطري لحد ما نوصل
عشق مدت ايدها .. اوعدني طيب هتاخد بالك من زين
صخر بقلق… بوعدك ومسك ايدها وعشق غمضت عينها
صخر… عشق فتحي عينك عشق وساق بسرعه بالعربيه واول ما وصل المستشفي شالها ودخل بيها وبعصبيه… انتو يابها.. يم ياللي هنا
… صخر باشااا
صخر بعصبيه… مش وقتك اخلص شوفها يلا
… بخوف حاضر حاضر ياممرضه جهزو العمليات بسرعه وحطه علي السريره وخدوها العمليا
جو وزين وصلوا المستشفي وراحه العمليات
زين قرب من صخر وبعياط… عمو صخر هي ماما كويسه صح
صخر خدو في حضنه وبحزن… ان شاءلله ياحبيبي متعيطش انت بطل صح ولا لانت والبطل مش بيعيط ادعيلها بس
زين… حاضر انا هقعد ادعيلها وقعد علي الكرسي يدعيلها
جو قرب من صخر وحط ايدو علي كتفه يطمنه… اطمن ان شاءلله هتكون بخير
صخر بخوف… يارب يارب
عند دالياـــــــــــــــــــــــ
داليا بعصبيه… يخربيت ابوك وديت نفسك في داهي اختفي اليومين دول بقا
… حاضر انا اصلا رنيت اعرفك اللي ححصل بس يلا سلام
داليا… ماشي سلام
في المستشفي ــــــــــــــــــــــــــ
ليلي ورحاب جه جري
رحاب بعياط… صخر عشق بنتي عامله اي طمني عليها
صخر مش بيتكلم وواقف قلقان ومش عارف يطمنها كيف وهو مش عارف يطمن قلبه جو قرب منهم… اهدي ياخالتي وعشق ان شاءلله هتكون بخير اقعدو ادعولها بس
رحاب بعياط… يارب تكون بخير يارب يارب اشفي بنتي يارب ويقومها بالسلامه
بعد شوي الدكتور طلع صخر جري عليه وبلهفه… ها يادكتور طمن
الدكتور… الحمدلله قدرنا نطلع الرصاصه بس مش عارفين هتدخل في غيبوبه ولا لا عشان الرصاصه كانت قريب من القلب فدعولها تقوم بالسلامه
جو بحزن… طيب والغيبوبه دي هتكون موقته يعني
الدكتور… والله لسه منعرفش هنحدد ده بعد اربع وعشرين ساعه بعد اذنكم
صخر قعد في الارض وبحزن… انا السبب في اللي هي فيه ده
جو قعد جنبه… صخر لازم تكون قوي عشان تقوينا وان شاءلله هتكون بخير
صخر… يارب يارب
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الصخر)