رواية عشق السيف الفصل التاسع 9 بقلم نورا فريد
رواية عشق السيف الجزء التاسع
رواية عشق السيف البارت التاسع
رواية عشق السيف الحلقة التاسعة
ليلة ربعت ايديها بى طفولة: و انا مش ها ركب الشي ده و ده كلام نهيئ
سيف: تمام يا لولو
سيف شال ليلة و تلتقي نظراتهم لى بعض و طالعو لى اليخت سيف نزل ليلة.
ليلة نظرت حوليها بدهشة سيف من الخالف: كل سنة وانتى طيبة و معايا يا روحي
ليلة نظرت ليه: و انت طيب بس عرفت منين ان عيد ميلادي النهاردة
سيف نظر ليها بحب و اتجه ليها و حاوط خصرها: انا مفيش حاجة مش عرفها عنك حتي انكي كدبتي عليا و انا مفيش حد في حياتك لا زمان ولا دلوقتي الدموع دى مش عايز اشوفها حتي لو بالصدفة طول ما احنا مع بعض مفيش اي حاجة غير فرح و بس
ليلة: انا كويسة بس المفاجأة لخبطتني شوية.
تعرف ان دى اول مره احتفل بى عيد ميلادي من زمان اوى
سيف: اوعدك هحاول على اد ما اقدر اني اسعدك
ليلة بابتسامة جذابة: طول ما انت معايا و في حياتي انا مبسوطة
سيف و ليلة يقطعون قالب الكيك اكلت سيف الكيك و هو كمان نفس الكلام و بعدين قعدوا يتناولوا الطعام بكل فرح و سعادة و دى كانت اول مرة ليلة تضحك و تبقا مبسوطة من قلبها
سيف قام مد ايده ليها: ممكن ترقصي معايا
ليلة: بس انا توبت الحمدلله مبقتش ارقص انا اصلا مش بحب الرقص
سيف مسك ايديها و راحوا يرقصوا على اغنية رومانسيه
سيف نظر ليها: تعرفي ان ضحكتك تجنن اول مرة اعرف ان ضحكتك حلوة اوى كده بعشقك بكل حالاتك انتي متعرفيش انا بحبك ازاي
ليلة نظرت ليه بحب: هو انا مش متاكدة يعني بس انا حاسه اني بحبك مع ان ضد الحب بس شكلي حبيتك هو مش احساس انا بحبك يا سيف بحبك اوى
سيف بدهشة: قولتي ايه مش سامع
ليلة ابتسمت بى رقة: بحبك يا سيف قلبي امتي و ازاي كل اللى اعرفو انى مش مستعدة ان ابعد عنك لى دلوقتي ولا بعدين
سيف بعدها عنو حاوط خصرها نظر ليها بحب و قاب.لها على ش..فايفها
ليلة بعدته عنها: سيف ارجوك. احم صحيح بحبك و اتعودت انك في حياتي بس مش لدرجة دى
سيف: مش لدرجة دى ايه
ليلة: مش لدرجة اللى حصل دلوقتي عيب انت راجل محترم مينفعش يعمل كده
سيف: هو انا شقطك يا بنتي والله انتي مراتي و متجوزين على سنة الله ورسوله و بعدين مش عيب عليا اكون سيف الأكابر يقع الواقعة اللى وقعة دى
ليلة حطت ايديها على رأسها: بتحبني صح
سيف: بحبك بس ده انا بعشقك و يمكن دى كمان قليلة عليكى
ليلة نظرت ليه: مممم حس كده يا حبيبي اثبتلي حبك ليا احم نط في البحر و .. انت روحت فين يا عم انت
سيف وقف اليخت: كنتي بتقولي اثبت حبي ليكي و انط في المياة
ليلة: بهزر والله انت هتنط بجد بلاش يا سيف ممكن تموت غرقان انا بهزر والله
سيف وقف على السور: انا مستعد اعمل اي حاجة لو ده ها يثبتلك انى بحبككك
و نط سيف في المياة ليلة نظرت عليه : يا ابن المجنونة سيف انت كويس سيف رد عليا سيف سيف
ليلة: معقول يكون مات لا مظنش ها روح اشوف
ليلة جريت لى سلم اليخت و قعدت عليه : حاا انت كنت فين يا عم انت قلقتني عليك خوفت ل تكون غرقت ولا حاجة خضتني يا سيف
سيف: هاتي ايدك يا ليلة
ليلة بخوف: كله الا دى انا مش بعرف اعوم و غير كده انا عندي فوبيا من البحر افرد غرقت يعني اموت غرقانة و تتجوز عليا صح انت جبتني عشان اغرق و تتجوز عليا بس ده بعينك انا قعدة على قلبك و مش ها سيبك هاا و اطلع بقا ل تغرق أو تخدو برد و ست راندا تزعل يا حرام
سيف قرب منها: يعني مفيش امل
ليلة: ولا وفاة يا سيفو.. ااااع سيف انا مش بعرف اعوم يخرب بيتك
سيف نظر ليها بحب: مستحيل تغرقي و انتي معايا اثقي فيا يا حبيبتي انا مستحيل اسيبك مهما حصل.. ليلة اوعدني انكي مش ها تسبني اوعدني انكي مش ها تتخلى عني مهما حصل
ليلة مسكت فيه جامد: وعد. بوعدك اني مستحيل اسيبك مهما حصل بوعدك اني مش ها تخله عنك مهما حصل يا حبيبي
سيف: قوليها تانى
ليلة: اوعدك اني مش ها سيبك
سيف نظر ليها بعشق: تو اللى قبليها
ليلة نظرت ليه بحب و رقة: حبيبى
سيف نظر ليها جذبها ليه وووو
يا تري ليلة لم تعرف بى سيف ها تعمل ايه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق السيف)