رواية عشق السلطان الفصل الثاني عشر 12 بقلم ياسمين سالم
رواية عشق السلطان الجزء الثاني عشر
رواية عشق السلطان البارت الثاني عشر
رواية عشق السلطان الحلقة الثانية عشر
سلطان زقها علي السرير وكان بيفتح ازرار قميصه
و ميرا بترجع لورا بخوف كبير وبتقول بصوت مرعوب ارجع انت بتعمل ايه يا سلطان والله اصوت والم الناس كلها براحتك بقولك ارجع
سلطان. بسخرية : صوتي براحتك يا قطتي انهارده هتغدا بيكي اصلي جعان ومالك هي دي اول مره ما انت مقضياها
ميرا بألم ودموع : والله ما عملت حاجه حرام عليك انتي دائما مفكر اني انسانه مش كويسه ليه قولي ليييه.
سلطان مسك أيدها جامد : امتي واحده وس’خه وانا بكرهك بس هثبتلك انك وس’خه ومقضياها دلوقتي وقرب منها وبدأ يقبل في وجهها وهي بتعيط وتزقه بس هو مكتف أيدها وفجأة بدون مقدمات فقدت الوعي وهو بعد عنها لما لقيها مش بتوقفه وبتمنعه
سلطان قلق عليها وقال ميرا يا ميرا بلاش تمثيل انا اصلا بخوفك بس ميرا انتي اصلا مراتي وافتكر
لما قال لرامي هات الورق الي خليت ميرا تمضي علي مع ورق الكليه )هي فعلاً مراته بس مقلهاش عشان يعذبها
سلطان القي نظره خبيثه علي وقام حطها علي السرير
و……….
________بقلمي ياسمين سالم _____________
تاني يوم في الصباح 🌦️🌺🌺
سليم قام ولبس بدله سوداء ويتوسطها قميص ابيض
وساب اول أزرار مفتوحه مما أعطاه جاذبيه اكتر
وسرح شعره الناعم الأسود مثل الفحم ورش برفانه المميز وطلع وركب سيارته بكل غرور وبعدها راح علي المستشفي الأول
دخل المستشفي وبعض الفتيات كانوا ينظروا إليه بنظرات اعجاب وكانت تلك النانا واقفه واستغربتهم كثير
أنه شخص بالنسبه إليها شخص اقل من عادي
نام زمت شفتيها بضيق وقالت صبرني يا رب دا شخص متخلف ومغرور اوووي يا ربي
ومشيت راحت ل اوضتها وفتحتها ودخلت وقفلت البابا ولسه هتريح علي السرير لقت حد تحتها علي السرير
وقامت بفزع وقالت اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
سليم قام وقف وقال : ايه شوفتي عفريت
نانا ب همس سمعه سليم : والله العفريت ارحم منك انتي حاجه معرفهاش لسه
سليم : امم لما تعرفيها يبقي قوليلي
نانا : حضرتك عايز ايه يا سليم
سليم قرب عليها وقال : سليم بيه يا بت فاهمه
نانا نظرت له بتحدي وقالت : وانا دكتوره نانا مش اسمي بت
ظلوا ينظروا لبعض بتحدي وتحولت نظرات التحدي للأعجاب وعيونهم اتلاقت
سليم في نفسه : ليه عيونها بتشدني ليها اوووي كده انا عمري ما واحده اتجرأت ترفع عينها في عيني وعمر ما حد عيونه ساحرتني كده
نانا في نفسها : عيونه جميله اوي لا مش عيونه بس هو كل جميل وظلت تنظر ليه بإعجاب
أما سليم ف تذكر طعم شفايفها ونزل بنظره عليهم
ولسه هيقرب نانا نظرت في الأرض بكسوف وبعدها أنبت نفسها علي الذي فعلته في أنه هيفكرها رخيصه
سليم ابتسم : و قال انتي اصلا مش ذوقي انا اعرف بنات انتي جنبيهم متجيش حاجه
نانا : اوكي كويس انك عارف اني مش زي البنات دي و اطلع برا
سليم قرب ومسك دراعها : انتي هتضروتيني من اوضك الي هي اصلا ملكي
نانا خدت شنطتها وقالت اوكي اديني سيباها لما تطلع انت
وفتحت الباب وخرجت
سليم ابتسم وحط أيده خلف شعره وقال هتجنني البت دي
وطلع وراها وشافها واقفه مع واحد والتعصب
نانا : دكتور احمد بعد اذنك قولت ميت مره انا مش بفكر في الموضوع دا الوقتي
احمد :طيب افهمي والله انا بحبك و قبل انا يكمل كان في يد ساحبته وظل يخنقه
و …..
عند سلطان وميرا
ميرا بدأت تفوق بثقل وقالت ااااه دماغي وحست بحد حاضنها واتفجأت ب سليم ووقته و وقته بعيد عنها وقالت بصريخ ابعد عني وكانت قائمه من علي السرير حست بأنها مش لابسه البس الي كتداتن لبساه وكانت لابسه قميص نوم وظلت تصرخ بهستريه
لاااااا يا سلطان مستحيييل يكون حصل انت بتضحك عليا
سلطان كان مش لابس الا شورت برموضه وبعد عنها وقال لا حصل يا ميرا ههههه
ميرا قامت ناحيته وخبتطه في صدره
سلطان بلع ريئه بتوتر من شكلها الفاتنة بالقميص الي كان مبين اكتر ما مداري
وحاوط أيده بوسطها وشدها إليه حتي اصتدمت بصدره العريض وكان لسه هينزل علي شفتيها
ميرا زقته وضربته وقالت انت واحد حقير انت اعتديت عليا وانا فاقده الوعي انت اخد كل حاجه مني
سلطان مسكها من شعرها : انتي هتصتعبطي يا بت اخد منك ايه هي دي اول مره
ميرا بصدمه ازززاي قصدك ايه اني ومقدرتش تكمل
سلطان بسخرية : مش بنت انتي عبيطه انتي كنتي عند سليم اخويا
ميرا ظلت تصرخ وتضرب علي وشها وقالت : والله ما حد لمسني والله ما حد جه جاني انت اول واحد اززززاي
سلطان كان حاسس بالصدق في كلامها وقرب منها وقال طيب اهدي اهدي عشان افهم
ميرا بصريخ : تفهم ايه والله يا سلطان ما حد لمسني وقبل أن تكمل فقدت الوعي من شده الصدمه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق السلطان)