رواية عشق الرعد الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم عماد
رواية عشق الرعد البارت الثاني عشر
رواية عشق الرعد الجزء الثاني عشر
رواية عشق الرعد الحلقة الثانية عشر
ندي بتدخل الفيلا و تنصدم
ندي بصدمه:انت
فارس: وحشتيني يا ندوش
ندي:كده يا فارس متسألش عليا
فارس:معلش يا حبيبتي الشغل كان كتير أوي
ندي:ولا يهمك يا فارس
فارس:فين رعد
ندي:رعد في المستشفي عنده عمليه
فارس: ربنا يعينه و عشق عمله أيه من بعد ما عم سالم توفه
ندي: تعبانه أوي و تعبت اكتر لما أتجوزت رعد
فارس بصدمه:رعد اجوز عشق
ندي:ويريته مجوزه دي اوحش وصيه من عمي الله يرحمه
فارس:اكيد عمي ليه نظره في كده
ندي:مش فاهمه
فارس:عشق علي قد طفولتها بس ذكيه و رعد ايوه قاسي بس هيحبها و عشق هتغيره
ندي:ياريت
فارس:يلا هطلع انام عشان اروح لسلمي
ندي بضحك:الله يسهلو يا عم
فارس:يلا يا بت من هنا
ندي:سلام انا ريحه لعشق
فارس:سلام
تعالو نتعرف علي الأبطال الجديده
فارس الكلاني (شاب طويل القامه ذات البشره البيضاء و العيون العسليه ابن خالت رعد و ندي ماسك شركات ابوه بره مصر خريج كلية حقوق بيحب الهزار و مامته و ولده متوفين خطيب سلمي اخت آدم لو تفتكرو عنده 24سنه)
سلمي النصري (بنت جميله زات البشره البيضاء و العيون الرمادي و الشعر الأصفر في كلية ألسن عندها 20سنه اخت آدم بنت طفوليه خطيبة فارس مرحه جدآ)
عند حور
حور:خلاص قربت اكمل 17سنه
عشق:انتي الشهر ده و انا بعد شهرين 🥳
حور:بس تلته ثانوي صعبه
عشق:ربنا يقوينا
حور:يارب
عشق:يلا اطلعي ارتاحي عقبال مقول للخدم يحضرو الغداء
حور:تمام
عند رعد
رعد:الو يا اسد
اسد:الو يا رعد عامل أيه
رعد:تمام الحمدلله
اسد:عملت ايه في حكاية عمار
رعد: لسه آدم بيجيب معلومات عنه و أنا بحاول اعرف حجات بس هو طبعاً واخد حظره
اسد:اكيد هنمسك عليه حاحه
رعد:اكيد
اسد:طيب سلام
رعد:سلام
عند عشق
تليفون عشق بيرن
عشق:ارد ولا ايه هرد و خلاص
عشق:الو
رعد:الو يا عشق عمله أيه
عشق:الو عايز ايه
رعد:انا هعدي عليكي الساعه 9 تكوني جاهزه
عشق:ليه إنشاء الله انا مش هخرج في حته
رعد:انا مش بحب اكلم كتير لو جيت لقيتك مش جهزه هخدك من البيت بالعافيه
عشق:لما نشوف
وتقفل عشق التليفون
حور نزله من علي السلم
عشق:رايحه فين
حور:هخرج شويه
عشق:طيب خلي بالك من نفسك
حور:تمام باي
عشق:باي
حور بعد ما وصلت الكافيه البتحب تعقد فيه
حور:بعد اذنك دا مكاني المعتاد بحب اعقد فيه حضرتك قدامك كتير
اسد:لو حضرتك عايزه تعقدي هنا اتفضلي
حور: شكراً لزوقك
اسد:علي ايه
عند سلمي كانت بتتمشي في الشارع
شخص:مكلمتنيش النهارده ليه حتي انتي وحشتيني
سلمي:فاااااااااااااارس
فارس:بس يخربيتك فضحتيني
سلمي:كل دي غيبه انا زعلانه منك
فارس: وحشتيني
سلمي:وانت كمان
فارس:فين آدم
سلمي:في البيت
فارس:طيب يلا نروح عشان انا عايز اكلمه في حاجه
سلمي:تمام
عند حور خرجه من الكافيه
اسد:يا انسه يا انسه
حور:خير في حاجه
اسد: لا بس نسيتي كتابك
حور: شكراً
اسد:هو انتي اسمك
حور:اسمي حور سليمان و حضرتك
اسد:اسمك حلو انا اسد الألفي
حور: بعد أذنك
اسد: أتفضلي
عند ندي
في طريقه لي بيت حور
وفجأة عربية سوده تخط*فها و تمشي
عند رعد
عمار:الو يا رعد باشا
رعد:الو مين معايا
عمار:ايه دا نسيت صوتي
رعد:عمار المحمدي
عمار:الله ينور عليك
رعد:عايز أيه
عمار:اختك معايا تجيب الورق بتاع الصفقه الحديده هديك اختك
رعد بغضب:يا بن 🐶
عمار:تؤ تؤ كده غلط اي حركة غدر مش هتشوف اختك هبعتلك العنوان تيجي لوعدك
رعد قفل معاه
رعد بيرن علي آدم
رعد:الو يا آدم
آدم:الو يا رعد
رعد:جهز قوات و هبعتلك عنوان لما اتحرك تيجي انت ورايا
آدم:في أيه يا رعد
رعد:عمار خطف ندي
آدم بصدمه:ايه
رعد:بسرعه و كلم اسد
آدم:تمام بسرعه روح علي هناك
آدم بيكلم اسد و بيقوله علي كل حاجه
اسد:يا بن 🐶
آدم:مافيش وقت استناني عند العنوان الهبعتهولك بس تستناني بعيد عن المخزن بتاع عمار
اسد:تمام
عند عشق
مجهول:الو عشق هانم
عشق:الو مين معايا
مجهول:رعد باشا عمل حادثه و حلتو خطير
عشق بصدمه:ايه
و بتنزل جري و بعد ما تخرج من الفيلا حد بيكتم نفسها و بيخدها في عربيه و يمشي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الرعد)