روايات

رواية عشق الرعد الفصل التاسع 9 بقلم نورهان نشأت

رواية عشق الرعد الفصل التاسع 9 بقلم نورهان نشأت

رواية عشق الرعد البارت التاسع

رواية عشق الرعد الجزء التاسع

رواية عشق الرعد
رواية عشق الرعد

رواية عشق الرعد الحلقة التاسعة

رعد:انتي طاالق
ميرا ابتسمت ب شر
عشق بدموع:انا بكر”هك
عشق طلعت على اوضتها اخدت هدومها ومشيت
مشيت وهي بتبص ل ميرا ب غل و عيونها بتقول انها مش هتسيبها

ميرا:انا قولتلك من الاول ي بيبي انتا الي مسمعتش مني
رعد:امشي من وشي دلوقتي
ميرا راحت عند مامتها
ميرفت:ها اي رايك فيا
ميرا ب ضحك:عسل بس ده لسه هخلي ايامها سوده
ميرفت:هتعملي اي
ميرا:هقولك بعدين

عند عشق
ف منزل والديها
الاب ب نوم:اااه مين
عشق:ا انا ي بابا

الاب ب غضب:اي الي جابك هنا ي بت انتتي
عشق بخوف:ء انا اتطلقت
الاب:عملتي اي ي بنت ال*** عملتي اي عشان تطلقي
عشق بعياط:معملتش حاجه والله
الاب:اه وجيالي انا عشان اصرف عليكي صح هو انا ملاحق على امك دي لما هلاحق اني اصرف عليكي امشي غو”ري من وشي وزقها برا
عائشه:معلش ي عشق ي بنتي كان نفسي اقولك بس والله عندي شباب مش هينفع
عشق:ولا يهمك
وهنا عشق افتكرت ان معاها رقم مليكه
عشق:ايوه ي مليكه
مليكه:خير ي عشق في حاجه
عشق:انا هجيلك المستشفي
مليكه:طيب مستنياكي

وصلت عشق المستشفي لمليكه وهي عيونها مليانه دموع
مليكه:مالك ي عشق في اي
عشق:رعد طلقني
مليكه:اي ده ازاي
عشق:هحكيلك

وحكت لها عشق كل الي حصل
مليكه:كل ده تخطيط منهم اكيد
عشق:ايوه اكيد
مليكه:طب انتي هتباتي فين
عشق:مش عارفه
مليكه:اهلك فين
عشق بحزن:بابا طردني
مليكه:خلاص تعالي باتي معايا انا وامي واختي
عشق:شكرا اوي ي مليكه
مليكه حضنتها وقالت
:انتي زي اختي ي عشق

عند رعد
ميرا وبتقرب منو
رعد:ابعدي عني ي ميرا
ميرا:ابعد عنك ازاي يعني
رعد:يعني ابعدي عني وسابها ودخل نام
ميرا:ماااشي ي رعد
في الجانب الاخر ف منزل مليكه
مليكه:انا جيييت ي نااس
حنين:لووكا وحشتيني
مليكه:انتي اكتر ي نينو خدي يلا الحاجه حلوه بتاعتك
حنين ب فرحه:هييييي
نور الام:اهلا ي بنتي
مليكه:ماما دي عشق زميلتي
نور:منوره ي بنتي
عشق:بنورك ي طنط
حنين ب طفوله:اسمك اي
عشق ب ابتسامه:اسمي عشق

حنين:اسمك جميل زيك
نور:هحضرلكو حاجه تاكلوها
مليكه:لا احنا كلنا واحنا جايين هندخل نرتاح
نور:طيب ي بنتي تصبحو على خير
مليكه:وانتي من اهله ودخلت الاوضه هي وعشق
عشق:مامتك قمر اوي واختك لطيفه جدا ربنا يخليهم ليكي
مليكه:يارب خد بقا البسي البيجامه دي
عشق:طيب
وعشق ومليكه غيرو هدومهم
مليكه:بتفكري ف اي ي عشق
عشق:هنتقم منهم واحد واحد
مليكه:ايوه جدعه بس ازاي بقا اقولك اي رأيك عن طريق صاحبو الي اسمو علي ده
عشق ب غمز:واشمعنا صاحبو
مليكه ب توتر:اصل يعني هو اقرب حد ليهه وكده
عشق:اه فكره بردو وكده كده انا معايا رقمو
مليكه:بجد طب مستنيه اي
عشق:مهو انتي الي هتكلميه انا عندي خطه هعرف ادخلك بيها العيله دي تاني
مليكه:مش فاهمه
عشق:هفهمك

مليكه:بس ازاي وانا شغاله
عشق:هتقوليلو محتاجه شغل تاني
مليكه:تمام هتصل
عشق:رد؟
مليكه:لسه::الوو ايوه مين اه
علي:اي ده في اي مين معايا
مليكه:انا انا مليكه
علي:اه اهلا ي مليكه في حاجه
مليكه:اه في انا عاوزه شغل معاك
علي:هو مش انتي دكتوره وبتشتغلي ازاي هتشتغلي معايا
مليكه ب توتر:مهو انا محتاجه شغل تاني
علي:تمام هستناكي بكره نتقابل
مليكه:تمام يلا سلام
قفلت من غير م تسمع رد
علي ب ضحك:شكلي هقع

عشق:ها عملتي اي
مليكه:هقابلو بكره
عشق:حلو اوي انا هوريك ي رعد انتا وميرا

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الرعد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!