رواية عشق الحور الفصل السادس 6 بقلم نيرة محمود
رواية عشق الحور الجزء السادس
رواية عشق الحور البارت السادس
رواية عشق الحور الحلقة السادسة
وصل سليم وطلع اوضته دخل و بيبص على حور لقاها قاعدة ع السرير و لابسة هدومو
سليم :ايييي دااا و ضحك كتير اووى على منظرها لان الهدم كانت واسعة اووى عليها و كبيرة
حور بتزمر:نتا بضحك ع اى
سليم بضحك :نتى لابسة كدا لى ههههههه
حور ببرائة :شكلى وحش
سليم بضحك:لا مضحك ههههه
حور بغيظ و قامت داست ع رجلو :منا ملقتش هدوم بنات هنا الله متضحكش
سليم :ااااه خلاص خلاص عنيفة اووى هههههههه
سليم :خدى يستي جبتلك كام طقم لاحد الاسبوع الجاي ننزل نجيب عشان عندى شغل متاخر الايام دى
حور بمرح :خلاص يعم نتا هتحكيلى قصة حياتك هات هات اشوف
حور و بدأت تفتح الشنط و اعجبت ب زوق سليم ب الهدوم اللى جابها ف المستشفى و زاد اعجابها ب الهدوم المحجبات اللى ف الشنط بس لاحظت هدوم البيت و هيا عبارة عن بجامة شورت و تيشيرت كات و معاهم بناطيل
حور :اى دول
سليم :اى
حور :نتا جايب بيجامات كدا لى ملقتش حاجة عدلة
سليم حاول وترها :ونتى مكسوفة ولا اى انتى كنتى بتلبسي اكتر من كدا
حور وشها احمر وقالت :طيب خلاص خلاص وقامت تغير هربت من قدامو و دخلت الحمام
سليم ضحك و دخل يغير هدومه من تيشيرت ابيض نص كم و شورت رماضي وخرج لقى حور خارجة و كانت لابس تيشريت كات كحلى غامق و بنطلون نفس اللون وكانت محرجة بصت لسليم و بعدين راحت عن ع السرير وقالت انا جعانة
سليم طلع الشنطة اللى جابها معاه من مول خدى
حور بتفتحها و اتفاجئت :اى دا الله شكرا ي حبيبي
سليم سرح ف كلمة حبيبي منها و عجبتو اووى
سليم:طب مفيش اى حاجة
حور و هيا بوقها منتفخ : حاجة اي
سليم : بوسة حضن اى حاجه يعنى نا راضى
حور راحت باستو و حوالين بوقها شكولاتة و بهدلت خدو
سليم بضحك :نتى بتبوسينى ولا بتمسحي فيا ي بت نتى
حور بضحك :الله م نتا اللى طلبت هههههه
سليم :طيب يختى عيشي
___عند ادهم ___
ادهم كان مع اصحابو
واحد من صاحبة عادل : اى يبنى م باين
ادهم :معلش كنت بس مشغول عشان اخويا كان مسافر و لقيتو اتجوز
واحد صحبو تانى محمد :كدا منغير ميعرف حد
ادهم :لا يعم بص …..وحكالو…….
عادل :ااااه طب والله كويس كان زمان البنت دلوقت دايهه ولا حد عرف عنها حاجة
محمد:ايوة صح وكلاب السكك كتير
وقعدو يدردشو شوية لقي الساعة جت ٩
ادهم :يلا بقا هتعوزو حاجة نا ماشي
عادل :يبنى نتا لحقت
محمد :متقعد شوية نتا بقالك اسبوع مقعدتش معانا
ادهم :معلش يوم تانى يلا سلام ومشي
___عند البنات___
سلمى :نتى ي بت ذاكرى كويس علينا فاينل يخربيتك هنشيل اوبح
ندى و هيا قدام المرآية بتسرح شعرها :هبدا بكرا ي بت اسكتى
سلمى :بكرا بكرا ولا بكرا ليلت الامتحان انا عارفة بكرة بتاعتك د ى هههههه
ندى بضحك:عيب عليكى بكرا ف العربية وحنا رايحين نمتحن ههههههه
سلمى ع رايك بلا طب بلا نيلة هههههه
(هما ف اولى طب و ادهم ف تالتة فنون جميلة)
ندى :يلا ننام
سلمى :اشتا طفى النور
(هما الاتنين اوضة واحدة عشان حابين كدا )
___عند حور و سليم___
سليم كان قاعد ع السرير و بيشتغل ع الاب و زهق ف بص ع حور لقاها نايمة و حواليها اكياس الشكولاتة
سليم :طفلة اووى و جميلة كمان باسها و مسح وشها بوايبس وراح شال الاكياس واخدها ف حضنو ونام
___عند سهام___
كانت قاعدة ف الجنينة ولقت اللى بيغمى عنيها من ورا
سهام :اى دا مين
ادهم :انا يست الكل هو فيه قمر بيطلع بليك كدا ي ربي
سهام بضحك :امال بيطلع امتا يهبل
ادهم بضحك:اصح هههههه دى بتتقال بنهار
سهام :حافظ مش فاهم ولا البنات من كترهم م عارف تعاكس
ادهم بجدية :لا يماما انا بعاكس الصبح بس لو سمحتى
سهام :اصيل يواد سايبلى انا بليل
ادهم بضحك :عشان تعرفي معزتك عندى بس ههههههههه يلا قومى نامى
سهام: ماشي و طلعو نامو
___تانى يوم الصبح ف غرفة سليم___
سليم فاق على صوت رنت الموبايل بيبص ع الساعة لقاها ٧ صبح ولقى رقم غريب ف رد
سليم :الوو
شخص:…..
سليم :ينهار اسود نا جي حالا و …….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الحور)