رواية عشق الجراح الفصل الحادي عشر 11 بقلم أفنان سعد
رواية عشق الجراح الجزء الحادي عشر
رواية عشق الجراح البارت الحادي عشر
رواية عشق الجراح الحلقة الحادية عشر
💜💜💜فالقصر💜💜💜
لارين:هقدم المشروع باسمك بس بشرط
اياد:شرط ايه
لارين:كلم منه قولها تلغي
اياد تلغي ايه
💜💜💜🌝🌝فلاش بالك🌝🌝💜💜💜
ولارين وهي فالعربيه تسمعهم بيتكلموا
عماد:منه
منه:ايوة
عماد:هتسمي نوال وسالم
منه:الاتنين يا بيه
عماد:الاتينن خلصي وكلميني
منه:حاضر يبه
💜💜💜🌝نرجع تاني 🌝💜💜💜
لارين:هاااا تلغي ولا متلغيش كدا كدا زين عرف وهيلحقهم
اياد:عمااد قولها تلغي وليا تصرف تاني معاك
بيتصل عماد وبيكون زين لسه مع اياد
لارين:حااجه كماان
اياد:تاني.؟
لارين:ايوة
اياد:ايه
لارين:زي العسل تسلم كل رجالتك الي بيرقبوا زين فالقصر والمستشفى والشركه واللي برا
اياد:ما انتو عارفينن منه
زين:انت بتتفقي علي ايه يا لارين كداااب م هيعمل حاجة
لارين:نفذ والمشروع يتقدم بكرا
اياد:حساابك كبر يازين
لارين:تؤتؤ اي حركه نداله مينفعش
💜💜💜🌝فالمستشفى 🌝💜💜💜
سلمي بتروح مكتب مازن
سلمي:اتصل علي زين كداا انا عاوزة
مازن يتصل ع زين ويقوله يجيي
زين:خير يا سلمي
سلمى:لاارين فيين سوسو كلت دماغي
زين:مع اياد
سلمي:بتتفسح يعني هتييج.. نعععممممم مع مييين
مازن:صوتك يا سلمي
سلمي:اتخطففت
بتقرب سلمي لزين وبتقوله
وربي يا زين لارين لو اتاذت ربع اذيه ما هسمي عليك وانت متعرفش مين سلمي حامد المنشاوي
وبتخرج سلمي
زين بيقول لمازن
زين:المنشاوي…..!
مازن:بنت عمي
زين:هيي
مازن بحزن :هي
💜💜💜🌝ايام طفولة 🌝💜💜💜
كان مازن وسلمي عندهم 7سنين
بيلعبوا وسط العيله
مازن:سلمي متروحيش بعيد بابا هيزعق
سلمي:حاضر
مازن:انتو عتسفروا بجد
سلمي:انا م عاوزة اروح
مازن:ولا انا
سلمي:هات أيدك أوعدني وعد
مازن:وعد اي
سلمي:اوعدني تتجوزني لم نكبر
مازن:ووعععد
💜💜💜🌝الحاضر 🌝💜💜💜
زين:هتقولها
مازن:ه واجه مرات عمي
زين:لسه يا مازن
مازن:بحبها يا زين من واخنا عياال
زين:انا حاسس اني بدات
مازن:بتحب لارين انا عارف
زين:بعشقها يا مازن بعشقها
مازن:هترجع وتتحل
💜💜💜🌝فبيت سلوى 🌝💜💜💜
سلوي بتحاول اكتر من مرة تتصل ع لارين وبعد محاولات كتير تتصل علي مازن بس بيرد زين
سلوى:الو
زين:ايوة يا سوسو
سلوي:فين مازن فين لارين فين سلمي
زين:ايه يسوسو كميه فين دي كلها
سلوي:محدش بيرد
زين انا اسف اني هكدب عليكي
زين:ف عمليه جراحه لطفل وكدا
سلوى:طيب انا هجي
زين:تيجي فين يا سوسو مينفتش
سلوى :مينفعش ليه ان شاء الله يعني انت حاكم علي البت مترجعش البيت ولا انا اجيلها
زين:لم تخلص عمليتها هيبقي وراها رعايه انا بكره هاخدها القصر واكلمك تيجي
سلوي:تاخد مين القصر يواد شكل شبشب سوسو وحشك
زين:يسوسو لا والله عشان تشوفيها بس
سلوى:طيب روح اجري ام اشووف ادهم بينادي عليه
زين:متقفليش يسوسو انا م مرتاح للواد دا
سلوى:حوش انا الي مرتاحه وبعدين لو هيخنقني او يقتلني هتلحق تيجي
زين:اصلاا انا مقولتلكيش
سلوي:قول
زين:انا اصلاا دقيقتين وهعدي من تحت البيت
ادهم :يا تيتا ياااتيتا
سلوي:جايه
زين:نتقفليش
سلوى:حاضر
ادهم بيجيب سلوي ويغمي عينيها تحت مسمي المفاجاة ويربط أيدها
سلوى:يبني الكلب بتربطني يبني العبيطه
بيمسع زين ويتحرك للببيت بيوصل زين ويكون الباب مفتوح بيدخل وبيصور ادهم عشااان يخلص منه
ادهم:بصي يا سوسو يقمر زين الجراح وهيقع بالنسبة للارين ف نا خليت اياد يخطفهاا طبعا هتقولي مين ايااد هقولك واحد بيكره زين جدااا يعني من الاخر كدا انا واياد عليه ف الي هيحصل كالاتي انا عرفت ان البيت باسمك ف هتمضي عليه وانا هطلع من هنا بالورق علي لولو اكسر عينها واخليها ملكي غصب عنهاا وبعدين افكر استرها واكتب عليه ولا اجيبها احبسها هنااا ووقت ما حب اتسلي اجيلها ولا اديكي حبوب زياده وامضيكي واقول انك خدتي كميه زيادة وبرضوا هلخد لارين هتعمل ايه يواد يادهم هتعمل ايه ايوة ايوة هتصل غلي اياد عشان تصدقي
اهم:اييااد باشا
اياد:ادهم الالفيي
لارين بصدمه:ادهم
اياد:ايوة ادهم يااا
ادهم:لولو
اياد:ادهم يا لولو
ادهم:سلملي لارين بعد المشروع واسلمك 5مليون وفيلا فالساحل
اياد:دي تلزمك جدا
ادهم بحقارة:بصراحه دخلت دماغي
اياد:اعتبره حصل
بيقفل ادهم ويدخل زين
زين:تؤتؤ يااحرام يابن الالفي كدا اتسجلك صوت وصورة يعني لابس لابس
ادهم:ايييه
زين بيرفع سلاحه:فك سلوي دلوقتي
بيفكها ادهم ويروح زين يضمها ويطمنها
زين :حاجة كماان ياابن الالفي تتصل علي اياد تقووله انك م هتقدر تستحمل لبكرا ف انت محتاج لارين بلليل وانا هديك الفلوس تديها لييه بس لو لارين اتخدشت هقتلك حيي واظن انت متعرفش مين زين احمد الجراح
ادهم:بس
زين وسلاحه ف وش ادهم:مبسش
بيتصل ادهم علي اياد ويحاول يقنعه بس اياد بيصمم بيعت مع لارين حراسه
بيعرف زين المكان ويودي سلوي القصر وياخد حراسه ويروح لاارين
💜💜💜💜فالقصر 💜💜💜💜
سالم بصدمه :سلوي…. 😳
سلوي:سااالم……..
الاتنين ف نفس واحد
انت بتعمل ايه هنا
سالم:دا قصري وقصر حفيدي زين
سلوي:زين الي جبني هنا لحد ما يروح للارين
سالم:لارين تبقي
سلوي:بنت مريم الاحمدي
سالم:مريم الاحمدي…
سلوي:فاكرها يا سالم بيه الجراح ولا نااسي
🌚🌚🌚فلااش باك 🌚🌚🌚
في شركه سالم وقت ما كان زين مجرد طفل ضغير
مريم:حضرتك انا مغلطتش ف حاجه كل الي حصل ان استاذ احمد ابن حضرتك هو الي حاول يلمسني بشكل مبالغ فيه ومن الطبيعي ان ايدي تطول وشه
سالم بعصبيه:انتي اتجننتي يبت انتي بتضربي ابن الراجل الي انتي شغاله عنده
مريم:حضرتك انا هقدم استقلتي
سالم:نعممم
مريم:حضرتك مطلعني غلطانه ومش عاوزني اسيب اشغل أعمل ايه
سالم:تعتذري
مريم:مستحيل انا معملتش حاجه غلط عن اذنك
بتنزل مريم وبتكلم خطيبها وبتقفل معاها وهي ف طريقها يخطفوها رجاله احمد الجراح (ابو زين)
احمد يمسكها من شعرها
يبقي حتت عيله لا راحت ولا جات وكمان شغاله عندي تضربني انااا انا هندمك ومش هخليكي ترفعي وشك للناس تاني
مريم:هتعمل ايه ابوس ايدك لا انا اسفه ابوو ايدك
بس لا حياة لمن تنادي بيتهجم عليه
احمد:شيلوها ارموها ف اي حته
🌚🌚🌚نرجع تاني🌚🌚🌚
بيروح زين للارين
زين:لارين
لارين:جااااي ليه روح رووح والله لو حصلك حاجه هنفخك
زين:متقلقيش علييا اخدك وامشي
وبيقدر انه ياخدها وبيكلمك ادم عشاان ادهم يتسجنن والي محدش يعرفه غيري طبعاا 😂😂
ادم فالمخابرات
ادم:ليلتك عنب يااا ابن الالفي اخيررا وقعت تحت ايدي
🌚🌚🌚فالمستشفى🌚🌚🌚
مازن:ياازين يحرامي يمعفنن وعملي فيها مدير شركه
سلمي:حرااامي البت بتحب حرااامي احيييه
مازن:بت مييين هاا
سلمي:بت بت مييين يالهوي المريض بيموت فالاستقبال
مازن ف سره
هعرف بيتك ياسلمي النهاردة قبل بكرا وهنفذ وعدي ف اني تجوزك انا محبتش ولا هحب قدك فالدنيا
بيرجع زين للقصر الي بيلاقي في الدنيا متوترة جداا من ملامح الدادة نوال
زين:ايه يا داده
نوال:تقريبا الست الي جبتها تعرف الباشا وعاملين يتخنقوا وصوتهم عاالي بقالهم ساااعه فووق
زين:طيب ودي لارين جناحي
زين:لارين خدي دش كويس عشان تروحي مع سلوي
لارين:حاضر وبتطلع لارين
بيروح زين لسالم لكن بيتصدم من الي بيسمعه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الروية كاملة اضغط على : (رواية عشق الجراح)