رواية عشق التميم الفصل الثاني 2 بقلم نيرة عبدالغني
رواية عشق التميم الجزء الثاني
رواية عشق التميم البارت الثاني
رواية عشق التميم الحلقة الثانية
تميم بخوف وقلق/ انتي.. انتي كويسه يا…… انا لازم اخدها المستشفى …. وسرعان ما وصل الي المستشفى
&/ دكتور تميم..
تميم/ هاتوا النقاله بسرعه…..
&/ مين دي
تميم/ انتي شايفه ان ده وقت مناسب للكلام يا دكتوره.. اتفضلي شوفي شغلك
&/طيب اساعدك
تميم/ لا شكرا.. انا هاخدها. … بعد وقت…
♡♡♡كانت نائمه ذات الملامح البريئه.. كانت مثل الملاك البرئ♡♡
تميم/ يا تري قصتك اي.. واي اللي حصل معاكي
♡♡ فاقت ذات الملامح البريئه
#بقلمي_نيره_عبدالغني#
♥/اااااه… هو.. هو اي اللي حصل
تميم/ مفيش حاجه متقلقيش انتي انفعلتي واغمي عليكي وجبتك المستشفي
♥/ شكرا.. معلشي عذبتك معايا
تميم/ لا عذاب ولا حاجه
♥/ أنا لازم امشي
تميم/ تمشي فين ليه تحاليلك مطلعتش لازم اعرف مالك……. الباب يدق
تميم/اتفصل
♕/دكتور تميم اتفضل تحاليل الاستاذه
تميم/ تمام اتفضل انت
♥/ هو حضرتك دكتور
تميم/ ايوه… انتي ليه مش مهتميه بأكلك ده سبب إنك موجوده هنا دلوقتي واهلك فين لازم يهتموا بيكي شويه
♥/ كانت تنظر اليه والدموع في عينها…. اهلي.. انا معنديش اهل اهلي باعوني واتبروا مني
تميم بحزن علي حالاتها/ ممكن تحكيلي ليه الحاله اللي انتي فيها دي.. اي قصتك
♥/ نظرت اليه وهي تبكي/ انا اسمي عشق عندي ٢٢ سنه من اسكندريه ولسوء حظي ربنا كتبلي ان يبقا عندي اب بيكرهني ومش بيطقني كان علطول بيفضل اخويا عني وكل طلبات اخويا مجابه إلا طلباتي وفي يوم سمعت بابا وهو قاعد مع صاحبه وبيتكلموا
Flash back 🖤
والد عشق/ عملت اي بخصوص الموضوع اللي قولتلك عليه
♕/ اتكلمت معاه وهو موافق وعجبه بنتك
والد عشق/ البنت عايز اخلص منها ومن همها من يوم لما جات وشرفت وانا مش طايقها حتي امها ماتت وهي بتولدها وسبتلي هم البت دي نحس من لما جات ومفيش فلوس في البيت ده مش عارف اصرف علي اخوها علشان كده عايز اجوزها واخلص منها البت دي مش هتشيل اسمي اخوها اللي هيشيل اسمي ويرفع راسي اخوها هيبقا سند ليا
#بقلمي_نيره_عبدالغني#
♕/ بس هي هتوافق الراجل عنده ٤٥ سنه ومتجوز تلاته والبت لسه ٢٢ سنه
والد عشق/ هتوافق غصب عنها
♕/ علي العموم انا اتكلمت مع الراجل وهو موافق وعايز يكتب الكتاب بكره
والد عشق/ علي خيره الله بكره كتب الكتاب
♕/ هتعمل اي مع بنتك
والد عشق/ سيبك انت من الموضوع ده انا هتصرف
♕/ ماشي ابقا طمني… سلام.
عشق ببكاء وصوت عالي/ أنا مش موافقه انت الزاي تفكر في الموضوع ده ومن غير ماتاخد رأيي.. انا مش موافقه اتجوز واحد قد ابويا ويمكن اكبر منه
كان يمسك شعرها بقوه وكانت تتألم/ انتي اتجننتي يابت علي اخر الزمن تعلميني اعمل اي ومعملش اي وبعدين يقيتي بتصنتي علي ابوكي انتي يومك مش معدي
عشق ببكاء/ انت ملكش الحق انك تعمل كده حرام عليك انت عمرك ماحسستني بحنان الأب انا اتحرمت من امي وانت مفكرتش انك تعوضني كل اللي فكرت فيه هو اخويا وبس حرام عليك اللي بتعمله ده ابوس رجلك ارحمني انا عملتلك اي
والدها/ لا وكمان بتغيري من اخوكي يا قليلة الادب انا هعلمك الزاي تتكلمي معايا
عشق بصراخ/ ابعد عني انت مش ابويا ولا عمرك حسستني ان عندي اب عمرك فكرت تسمعني اوتعرف انا فيا اي لا كل حاجه اخويا ذنبي اي انا.. انا عملت اي علشان اشوف كل ده
والدها بغضب/ ذنبك اي ذنبك انك نحس موتي امك وهي بتولدك من يوم لما جيتي مش لاقي فلوس.. هتجهزي نفسك بكره كتب كتابك
#بقلمي_نيره_عبدالغني#
عشق بأنهيار/ لا انا مش هتجوز
والدها/ مش بمزاجك ياروح*ام*ك
… وليجرها علي الارض ويدفعها الي غرفتها
عشق/ حرام عليك سيبني…ارجوك كفايه
Back 🖤
عشق بدموع / ده اللي حصل معايا مكنش قدامي حل تاني غير إني اهرب من البيت.. وجيت هنا القاهره وانا معرفش حد كل همي كان اني اهرب من العذاب اللي انا فيه جيت هنا وانا معرفش اي اللي هيحصل معايا
تميم بحزن عليها/ انا ممكن اقدر اساعدك
عشق/ تساعدني…. تساعدني الزاي بقا
تميم/……………………………..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق التميم)