رواية عشق الادهم الفصل السابع 7 بقلم ميرو عادل
رواية عشق الادهم الجزء السابع
رواية عشق الادهم البارت السابع
رواية عشق الادهم الحلقة السابعة
هعمل تعديل بسيط حوريه هيبقي اسمها هند وهنا هيبقي اسمها حوريه وطبعا انا معرفتش معاذ ف يلا نتعرف
معاذ زياد الانصادي اخوو مريم وعشق في الرضاعه عندو 23سنه طويل واسمر وعيون فيروزي وشعر اسود وجيم رياضي
وملحوظه كمان ادهم ومحمد عندهم 24
نبداء اخيرا😂
وقفنا المره اللي فاتت لما شخص مجهول دخل عليهم وهما بيلعبو وعشق كانت في حضن ادهم
المجهول بعياط: ادهم واغمي عليه ادهم جري عليها بسرعه وشلها ودخل حطها علي الكنبه والكل اتجمع علي الصوت وفوقها وفاقت وقعدت تعيط
ادهم بصدمه مش مصدق ان حببتو وخطبتو قدام عنيه دلوقتي وباين عليها علامات العنف
عشق وقفه مش قادره تستوعب اللي بيحصل وحرويه ومعاذ ومريم ومحمد كا ذلك
الجد اخيرا نطق : نسرين انتي عايشه ازاي؟
نسرين بخبث وعياط مصتنع: كانو خطفني يجدي معرفش مين بس اللي اعرفو انهم خطوفني عشان يكسرو ادهم يجدي وجابو جثه متشوه ودهالك علي الاساس انها انا ي ادهم وانا كنت مخطوفه وبضرب كل يوم وانهارده بس عرفت اهرب منهم وجتلك علي طول وفتحت في العياط هستري مصتنع
الكل اتصدم ازاي حد يعمل كده وعشق دموعها نزلت فهي عشقت ادهم وتعترف بكده انها عشقتو وكيف باخري ان تشركو فيه اللي صدمها اكتر لما ادهم حضن نسرين
ادهم بحب: اهدي ي نسرين وحياة امي لاعرف مين ابن الك*ل*ب اللي عمل كده وهندمو
هنا كان انهارت كا حواسها واسستلمت للدوامه السوده واغمي عليها
الكل اتلفت حول الي وقعت علي الارض
نيهال بصدمه: عشق بنتي
ادهم جري عليها بخوف حقيقي شلها علي فوق والكل وراه معادا الحيه نسرين والحيه هند وقفو يتكلمو
هند: جدعه البوص قالك حاجه تاني
نسرين: لا مقليش تعالي نطلع عشان محدش يشك فينا وطلعو كان ادهم طلب الدكتوره وجت
الدكتوره: ممكن تطلعو برا عشان اكشف عليها وخرجو وبعد شويه خرجت الدكتوره وقالت: حصلها صدمه وواضح ان المريضه مش بتاكل كويس انا كتبلها علي علاج ولازم تتهتم بالاكلها شويه وتبعد عن اي صدمه
معاذ شكر الدكتوره ووصلها وراح يجيب العلاج
الكل دخل لعشق نيهال وهي وخدها فيحضنها: الف سلامه يا عين امك من جوه
عشق بحب: الله يسلمك ي نهوله متقلقيش انا بخير
حوريه ومريم بعياط: قلقتينا عليكي وجريو حضنوها وعشق بصت علي ادهم اللي واقف قلقان وبيبص عليها
الجد: يلا نسيبهم يرتاحوا شويه
نسرين: ادهم حبيبي عايزاك
عشق بغيظ: ادهومي انا تعبانه خليك جمبي
حوريه ومريم ومعاذ ومحمد كاتمين الضحك
نسرين: ادهومك انت اتجوزت
ادهم: ابوه
عشق: اه اتجوز وانا مراتو عندك مانع يلا من هنا بقي عشان عايزه ادهومي في حاجه خاصه 😉
خرجت نسرين بغيظ وخرج الكل بضحك
عشق بغيظ من ادهم قامت دخلت الحمام وهو قعد علي الكنبه خرجت عشق وهي لبسه هوت شورت اسود وتشرت ابيض يكاد يصل لكمر الشورت وكان شكلها حلو اوي وحاطه ميكب خفيف وسايبه شعرها
ادهم بابهار: اي الحلاوه دي 😉
عشق: دي اقل حاجه عندي
ادهم وهو بيقرب منها طب عايزني في اي
عشق وفي بترجع بخجل مش عايزه
ادهم بخبث بس انا عايز وقرب اكتر لحد اما عشق لزقت في الحيطه وخدها في قبله عشق حقيقي عشق اتصدمت من اللي حصل ولكنها استسلمت وذهبو في بحور عشقهم واصبحت عشق زوجت ادهم وعشقو قولا وفعلا
اما عند حوريه نزلت عشان تشرب وخبطت في حد وكانت هتقع بس ايد مسكتها وكان في ضوء خفيف وظهر معاذ وتاهو في بحور العشق دقايق وفاقو من بحو عشقهم
معاذ: ايف مخدتش بالي كنت طالع الاوضه فوق
هنا بخجل: ولا يهمك انا انا وجريت من قدامو وهو ضحك
وعدي الليل علي الجميع بس كان في الخبث والمكر بيخططو
تاني يوم في الصباح علي الفطار
الكل متجمع معادا عشق وادهم
اما عند ادهم وعشق
صحي ادهم وقعد يتامل في عشق بحب وبعدين بداء يصحي فيها
ادهم بحب: عشقي عشق قومي يلا
عشق بنعاس: شويه وهقوم يماما
ادهم: ماما انا ادهم قومي
عشق: خلاص صحيت اهو
ادهم: صباحيه مباركه يعروسه
عشق بخجل: مبارك عليك
ادهم وهو بيهمس عند شفايفها: بحبك
عشق اتصدمت وقالت بخجل: وانا بحبك
ادهم لسه هيقرب عشق قمت بسرعه وقالت انا جعانه يلا ننزل ودخلت علي الحمام جري ادهم ضحك وقام ولبسو ونزلو
تحت الكل كان متجمع ونزل ادهم وهو ماسك ايد عشق وبيضحك الكل بص هما مبسوطين ليهم معادا ام صورم منها ليها نسري اتكلمت بغيظ: حبيبي وحشتني
عشق : حبك برص
مريم وحوريه: هات الدكتور عشان يخيط والكل ضحك
نسرين بغيظ: ادهم عايزه اتكلم معاك
ادهم: تمام وخرجو الجنينه
نسرين: ادهم انت مبقتش تحبني
ادهم:…….
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الادهم)