رواية عشق الأغا الفصل الرابع 4 بقلم صابرين علاء
رواية عشق الأغا الجزء الرابع
رواية عشق الأغا البارت الرابع
رواية عشق الأغا الحلقة الرابعة
ساهر كان عمال يفتكر كلام امه ليه وهو مجروح عيونه محمره اوي وكأنها يتنزف دم مش دموع
عاد من تاني شارد ف كل افكاره وذكرياته اللي محاوطاه من كل جانب
flash back
يوسف الاغا كان راجل بلا مشاعر عايش رجل اعمال ف شغله والستات بالنسباله مجرد شهوه وخلاص
ف يوم من الايام كان ساهر لسه صغير
وكان بيلعب بلعبه ف غرفته وفجأه سمع صوت تكسير
ساهر قام من مكانه وخرج وهي خطوات بسيطه وكان قدام غرفه امه وابوه
وبدأت يسمع كلام مكنش لازم يسمعه ويشوف تصرفات من ابوه اللي مكنش لازم يشوفها
يوسف الاغا ضربها ضربه جامده على خدها وقال
بتخوني يا حقيره يا ************
انا يوسف الاغا
دا انا نضفتك ولبستك وخليتك بني ادمه
واتجوزتك وعملتك هانم
ليلي قالت جواز اي جواز دا انت بتسمي عيشتنا دي عيشه ولا دا جواز اصلا
طول النهار شغل وسفر وصفقات بتتمضي
وصفقات بتترفض وطول الليل سهر بتيجي وش الفجر وهدومك مليانه برفان حريمي حاجه تقرف
وانا قاعده مرزوعه هنا ف البيت
لا بخرج ولا بتفسح ولا بعمل اي حاجه
انت حتى محرم عليا دخولي الجنينه وكل دا
بسبب غيرتك عالفاضيه والمليانه من غير سبب
بيقولو اللي بيغير بيحب
فين بقى الحب دا انا مش شايفه غير اهمال ف كل حاجه
فيا وف ابنك وف مشاعري
انا بالنسبالك ايه قولي
يوسف مسكها من شعرها وقال
انتي بالنسبالي خدامه وهتفضلي خدامت انتي فاهمه
انتي وظيفتك تربي ابني وبس
بس بعد اللي عملتيه وخونتيني
مالكيش عيشه معايا بعد النهارده
انتي طالق
والولد انا هاخده منك وهاربيه
الولد دخل فجأه والام والاب اتفاجئو بيه
ساهر اترمى ف حضن امه وقالها
متسبنيش ياماما انا عايزك
يوسف سكت اما ليلى قالت ببرود
انا مش عايزاك يا ساهر
ابوك خلاص طلقني وانا همشي ومش هرجع تاني
ليلى جت تخرج راح ساهر مسك ف فستانها
لا ياماما لا متسبنيش والنبي انا محتاجك
وعايز اعيش معاكي انا مش عايز بابا
يوسف مسك ابنه من ايده وحكمها اوي عليه
وقال امشي يا ليلى مش عايز اشوف وشك تاني
ليلى سابت ابنها ومشيت بكل برود
وساهر فضل يبكي على امه ويقول
انا مش عايزك يابابا انا عايز ماما
انا بحب ماما وعايز اروح معاها
كلمات كانت بتقطع قلب يوسف الاغا
بس قاله ببرود
متخافش يا ساهر انا عايزك تبقى قوي زي ابوك الستات كلهم زي بعض
اوعى تضعف قدام واحده فيهم
لانها هتخونك بعدين وانت هتندم اشد ندم
back
ساهر عاد مره تانيه من تفكيره وقال
فعلا يابابا عندك حق كلهم خاينين
ساهر رجل على غرفته مره تانيه ونام
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف نفس الوقت تقريبا
كان قاعد الحج عماد وجاله اتصال
عماد رد وقال الووو
لقى حد بيقوله حضرتك عماد محمود البحيري
عماد قاله ايوا خير في حاجه
المتصل قال حضرتك انا من مستشفى الاغا الاستثماري ف القاهره
عماد قاله ايوا اؤمر
المتصل قال اخت حضرتك مدام عزيزه البحيري توفت وكنا عايزين حضرتك تيجي علشان تستلمها لان بنتها مع الاسف مش موجوده ف المستشفى
عماد قال لا اله الا الله انت بتقول ايه بس يادكتور لا انا هركب العربيه واجى فورا
عماد قفل وفعلا ركب العربيه وراح المستشفى
اما ف امريكا كانت قاعده ليلى ف حضن جوزها برهان
ملحوظه الروايه كامله هتلاقوها على دريمي هنا عالفيس هتقف عند الخامس فقط
اللينك هتلاقوه ف الكومنت
اللي عايز يطمل الروايه لازم يحمل التطبيق ويضغط متابعه علشان يكمل باقي الحلقات
وكل رواياتي هتلاقوها هناك حصري
تابعوني فضلاً
قالت ياااه يابرهانتي
25 سنه من الحب واحنا عايشين مع بعض ف سعاده متتوصفش يااه قد ايه انت عوضتني عن حاجات كتيره كانت نقصاني
برهان قال احنا ياحببتي طول عمرنا بنكمل بعض وزي ما انا اشتريتك زمان ان الاوان
تشتريني بقى دلوقتي
ليلى قالت تقصد ايه يا برهان انا عمري مابعدت عنك ياحبيبي
برهان قال طيب ياحببتي سمعتي اخر الاخبار عن ساهر ابنك شوفتي وصل لفين وبقى ايه
ساهر شكله مش سهل وبقى نسخه ابوه ف الشكل والبزنس
ليلى قالت طب وانت عايز منه ايه يابرهان
احنا خلاص اسسنا حياتنا هنا ف امريكا
وعملنا البزنس الخاص بينا وبقينا حاجه كبيره هنا
برهان قام من مكانه وجاب تفاحه وقسمها نصين وبدأ يقطع منها قطع صغيره وبدأ يأكلها ويقولها
بصي ياحببتي
ساهر الاغا غني اوي من اغنى اغنياء العالم
وانتي امه
مهما حصل انتي امه ومافهاش حاجه لو
قربتي منه وطلبتي
ليلي قامت من مكانها وقالت
برهان انت اتجننت
انا سايباه من لما كان عمره خمس سنين
وابوه هو اللي رباه واكيد كرهه فيا
وانت عارف بقا يوسف الاغا كان ايه
كان بلا قلب وبلا رحمه
لا لا يابرهان انت انسالي الفكره دي تماما انا مقدرش اقرب من ساهر دا ممكن يقتلني
برهان قرب منها وشدها عليه ووقعت على صدره وقالها اهدي بس ياحببتي خلاص بلاش تقربي منه احنا لازم نتصرف وناخد منه فلوس بأي طريقه
حنان قالت ايوا بس ازاي دا ساهر صعب اوي
برهان قال متقلقيش كله ف وقته حلو
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
صحيت الهام من نومها لقت نفسها ف مكان غريب قامت وبصت حواليها لقت
الغرفه كبيره وشبه القصور اللي ف الكرتون
خرجت الهام واتسحبت وفتحت الباب وكان المكان هادي جدا
فضلت ماشيه ومش عارفه هي فين نزلت
بعد مانزلت تحت شافت صوره كبيره
ل يوسف الاغا وجنبها صوره تانيه ل ساهر الاغا فعرفت انها ف بيته بس ازاي وصلت لهنا هي اخر مره كانت فاكره انها ف المستشفى وكان معاها حنان وكريم ابنها
بصت ف المرايه بالصدفه لقت نفسها لابسه قميصه
قالت
اي دا،،،، يعني انا ف قصره ولابسه قميصه
يعني الاغا قدر يلمسني ويعمل اللي هو عاوزه مني
لقت اللي بيقولها ايوا يا الهام انتي كنتي طول الليل ف حضني واستمتعت بيكي جدا وانتي كمان كنتي مستمتعه اوي
بصراحه مكنتيش عايزه تبعدي عني وقدرت اخد كل اللي انا عاوزه منك
الهام بدموع،،،،،، انت بتقول ايه انت مجنون انا معملتش حاجه معاك انا مش عاوزه حاجه منك اصلا
انت عملت فيا ايه،،،،، حرام عليك منك لله
منك لله يامفتري ربنا ينتقم منك
ساهر مسكها من دراعها وقاله
ربنا وهو انتو تعرفو ربنا اصلا انتو كلكم
حيوانات
الاغا جاله اتصال
رد عليه وكان علي صاحبه
ايوا يا ساهر انت امبارح اخدت بنت من المستشفى
ساهر قاله وانت مالك بتسأل ليه
البنت اهلها ف المستشفى وقالبين عليها الدنيا
بقولك ايه اتصرف وهاتها
عايزنها ضروري علشان عايزين يدفنو امها
وعايزنها تودعها
ساهر قاله امم وهي لازم تودع امها
بقولك ايه اتصرف وقولهم انها مش موجوده وضايعه علشان البنت دي انا عايزها شويه، مفهوم
علي قال مفهوم ياكبير
الهام انهارت وقالت امي
امي انا لازم امشي من هنا انا نفسي اشوف امي قبل مايدفنوها
ساهر قالها مش لازم تشوفيها بعد اللي انتي عملتيه هي اصلا هتكون غضبانه عليكي اوي
الهام جريت عالباب وحاولت تفتحه بس
مش عارفه جريت عليه وقالتله
الباب مبيتفتحش ليه
هات المفتاح والنبي بسرعه قبل ما يمشو من المستشفى
ساهر كان قاعد على الكرسي ببرود وحاطط رجل على رجل
وقالها
قدامك حل واحد بس لو عايزه تطلعي من هنا
الهام قالت حل ايه قول بسرعه
ساهر قال
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية عشق الأغا)